2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op WeS187

https://www.instagram.com/pret.kidscafe?igsh=YzkyYzF3YXVrdnh5 Is dit niet ...
Wat grappig, ik kende het niet

één maand geleden

Na een hele strijd gister dan eindelijk om 2330 de kleine in bed gekregen. Die moest poepen qat niet lukte (lukt normaal elke dag meerdere keren) Ik werd wakker van ontploffingsgevaar van mezelf dit keer, wat betekend dat de kleine zich niet gemeld heeft😁

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Na een hele strijd gister dan eindelijk om 2330 de kleine in bed gekregen. ...
Netjes! Van de kleine dan hè? 😅

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Lijkt me gezellig. Ik stuur een vriend verzoek
Aah nu heb ik fomo😱 Vannacht van half 11 tot half 3 in de cosleeper ❤️. Wel slapend weggelegd. Wakker wegleggen lukt hem echt niet en dat 'drowsy but awake' bestaat hier niet. Of hij slaapt, of staat op camera modus en ziet alles. Geen grijs gebied 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Aah nu heb ik fomo😱 Vannacht van half 11 tot half 3 in de cosleeper ❤️. ...
Je bent welkom he 🤪

één maand geleden

Oké 5:15 werd ze wakker en heb het flesje kunnen rekken tot bijna 6:00. Normaal doe ik dat niet maar met 5 flessen wordt het anders wel een uitdaging, denk ik. Anyway, nu lig ik klaarwakker in bed en heb ik zo’n honger maar wil gewoon slapen 🫣

één maand geleden

Me vriend was vergeten zijn wekken te zetten om 610. Wat heeft hij een mazzel dat ik eruit was met de kleine. Alleen nu lig ik te voeden en heb ik ook opeens de kat op de slaapkamer erbij😩 Dus als de kleine zo weer in bed ligt mag ik eruit om de kat naar beneden te brengen, want de deur naar de kattenbak heeft hij dicht gedaan😭

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Dat zou heel goed kunnen! 180+6 (is 200ml ongeveer) is echt al een hele slo ...
Ja we hebben zowat alle houdingen al geprobeerd geloof ik. De opvang heeft gisteren geprobeerd om een 'pauze' in te lassen tijdens de fles maar daar werd 'ie kwaad van 🤭 Sowieso is dat niet handig want die Comfort voeding verdikt en dat moet juist in z'n maag gebeuren en niet in de fles. Maar met z'n speen na de fles werkt meestal goed inderdaad, ben ik alleen gisteren vergeten te zeggen tegen ze. 🫣

één maand geleden

Peuter: ik ben moe Ja meid. Misschien moet je dan ook gewoon langer slapen en niet al om 5 uur bij ons de boel op stelten zetten. 🤨 Maar oke, het zal vast niet chill slapen met zo'n gipsarm. Het is je vergeven.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Medemblik maar dat is in de buurt van Hoorn idd. Zaandam is niet zo ver ind ...
Nog een Medemblikker hier👋

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Na een hele strijd gister dan eindelijk om 2330 de kleine in bed gekregen. ...
Pfoe, hier ook strijd gehad. Uiteindelijk maar in slaap proberen te wiegen en heel rustig voorzichtig ik bed leggen. Toen viel ze in slaap. Nog steeds geen poepluier...

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Pfoe, hier ook strijd gehad. Uiteindelijk maar in slaap proberen te wiegen ...
Nee hier ook niet😩 ik laat wel maatje groter aan vandaag en geen witte kleding😅 in donkere kleding zie je die kleur niet zo namelijk hahah

één maand geleden

Omdat dit de Klaagmuur is en niet niet 'opbiecht topic' verwoord ik mijn bekentenis even als een klacht: Mijn dochter heeft ineens veel last van haar buik en was daardoor steeds huilend wakker, nu slaapt ze eindelijk, maar op het grote bed, dus ik kan niet weglopen en kan zelf ook niet meer slapen, dus ben ik hier maar weer 'stiekem' aan het lezen: Ik doe dat zo vaak dat ik sommigen van jullie een beetje 'volg' zelfs. Ik durfde alleen na al die tijd niet echt meer zelf iets te plaatsen, want r het voelt ondertussen toch een beetje raar... Ik vind het ook zo toevallig, ik ben bewust alleenstaande moeder ben en mijn dochter dezelfde naam heb gegeven als Kellaaa

één maand geleden

Ik: Graag op een maandag of een donderdag. Of anders meteen om 08.30 uur, dan begin ik voor een keer wel een half uurtje later. Het cb: Hier is een afspraak op dinsdag om 11.15 uur. Ik: Huh? Nee, graag op maandag of donderdag. Of anders meteen om 08.30 uur. Het cb: Hier is een afspraak op vrijdag om 09.50 uur. Ja ff serieus, wat is er nou zo moeilijk aan?? Godsamme zeg

één maand geleden

Reactie op bmx88

Omdat dit de Klaagmuur is en niet niet 'opbiecht topic' verwoord ik mijn be ...
Hahah heerlijk toch. Tis ook niet echt meer de klaagmuur, maar meer het theekransje ofzo🤣😅 En lekker genieten dat die kleine meid slaapt op het bed. Anders even boekje erbij pakken en zelf even lekker ontspannen. Hier kwam de kleine (pas) om 6uur voor voeding. En heb hem om 7uur weer in de co sleeper gekregen. Gevolg was dat ik klaarwakker was😩😅 dus douchen en nu beneden. Ga zo maar even als een tornado door huis heen was verzamelen, afwassen en kijken of stofzuigen/dweilen ook nog lukt

één maand geleden

Reactie op bmx88

Geen punt, toch? Ik heb zelf ook eerst lange tijd gelezen voordat ik wat plaatste 😊 Je bent welkom, hoor!

één maand geleden

Reactie op Babyboom123

Nog een Medemblikker hier👋
O wat leuk!

één maand geleden

Reactie op bmx88

Dat meen je haha, dat is heel toevallig! Ook vernoemd naar je moeder toevallig? 🫣

één maand geleden

Oké, dit wordt spannend. Lina is aan het wakker worden maar wil perse eerst douchen. Het is nog geen etenstijd dus hopelijk wordt het geen huilen 🙏🏼

één maand geleden

Mijn baby speelt vanaf een uur of 4 WO3 geloof. Slaan, schoppen, huilen en dat alles in haar slaap. Ik ga van het weekend kijken of ze naar haar kamertje kan….😴