2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Mijn baby speelt vanaf een uur of 4 WO3 geloof. Slaan, schoppen, huilen en ...
Ja hier zit ik dus ook mee of hij niet richting zijn kamer moet, maar mijn gevoel zegt dat ik hem bij me wil houden ivm voeding.
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Hahah heerlijk toch. Tis ook niet echt meer de klaagmuur, maar meer het the ...
Hier kwam ze om 07.15. Peuter waren we al aan het klaarmaken voor opvang.
Nu slaapt baby, was staat al aan. Beneden opgeruimd en robotstofzuiger aan gezet.
Wil eigenlijk nog even m'n ogen dichtdoen, maar AH staat ook straks voor de deur... Meestal komen ze met dit tijdsblok om 0800. Nu dus niet😅
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Hier kwam ze om 07.15. Peuter waren we al aan het klaarmaken voor opvang.
N ...
Ach ik heb beneden alles kunnen doen. Toen brulde er iemand boven. Dus snel me pretvlek opgehaald☺️
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ze is weer in slaap gevallen 😂
Ze ging gisteren om 20:15 naar bed, slaapko ...
Nou heerlijk toch! Ook wel eens fijn dat je in alle rust kunt douche 🤣
Kai ging gister om half 11 slapen, vanmorgen om half 8 moeten wakker maken voor zijn voeding & hij ligt nu alweer heerlijk te slapen😴
Ondanks dat hij snachts doorslaapt en ik niks te klagen heb eigenlijk zitten er dagen bij dat ik ne nog steeds een zombie voel 😨😴 Mama gaat dus ook nog even een dutje mee doen 🙈
één maand geleden
Reactie op Charis91
Nou heerlijk toch! Ook wel eens fijn dat je in alle rust kunt douche 🤣
K ...
Ik wou dat ik eens 1 zo'n nacht had. Vannacht heeft hij 6uren geslapen dat is al heerlijk. Hopelijk doet hij vandaag nog wat dutjes
één maand geleden
Ik kan hier dus echt niet tegen he…
Ik zit al bijna 3 weken op m’n Stokke stoel te wachten, was wat mis gegaan. Oké, prima. Nee helemaal niet prima want ik mis dat ding echt.
Maar oké, staat ff los hiervan.
Vandaag met een collega afgesproken, zou lekker naar haar gaan. Even de deur uit!
Jullie raden het: precies vandaag komt DPD die grafstoel brengen. Dus ik zit nu te wachten op de track&trace gegevens, zodat ik een plan kan maken of ik nou wel naar haar kan of dat ze beter hierheen kan komen.
En die schijt track&trace komt maar niet met een update! 🤬🤬🤬🤬
Maar waarom moet dit op de zelfde dag vallen?
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zit al bijna 3 weken op m’n Stokke ...
Heel herkenbaar! Kun je niet meer wijzigen naar een ophaalpunt? Kun je lekker weg en dan einde van die dag die stoel halen? Of wordt het dan weer morgen?
Het is wel een hele fijne stoel
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zit al bijna 3 weken op m’n Stokke ...
Zoals mijn 4 jarige vorig jaar zou zeggen 'omdat, boze wolf'
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Heel herkenbaar! Kun je niet meer wijzigen naar een ophaalpunt? Kun je lekk ...
Ophaalpunt is weer niet hier in de buurt dus dat vind ik gedoe. Maar krijg net bericht dat ze tussen 11-12 komen 🖕🏼
Wat een kut tijdstip.
Vraag wel of ze hierheen komt want ze zullen er uiteindelijk wel pas na half 1 zijn en ik wil vanmiddag gewoon ff slapen 😂😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Oh haha 😂
Mijn moeder heet Paulien, officieel Paulina 🤗
Ze zal zich dan wel vereerd hebben gevoeld ;). Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar vind het wel heel waardevol om de herinnering aan haar door te geven, maar niet als roepnaam in mijn geval. Toevallig heeft mijn verloskundige dan weer dezelfde naam als mijn moeder (en het is geen veel voorkomende naam haha), dus dat moet een goed teken zijn geweest..
Ik vond een naam kiezen echt super moeilijk en eerlijk gezegd mag ze blij zijn dat ik uiteindelijk een keuze heb kunnen maken haha... Ik heb gewacht tot na de bevalling (had natuurlijk wel wat opties)...