2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op bmx88
Ze zal zich dan wel vereerd hebben gevoeld ;). Mijn moeder leeft helaas nie ...
M’n moeder moest inderdaad heel hard huilen. Ze was bij de bevalling dus het was al een heel emotioneel gebeuren.
Dus even na de bevalling zei ze: nou, hoe heet ze?!?!
Lina.
Oh, wat een mooie naam. Die hoor je nooit! Wat leuk!
Komt het je niet bekend voor, Paulina?!
Ohhh, neeeee, echt? Ga weg! Echt? Oh wat mooi!!
En nu verteld ze het natuurlijk trots als een pauw aan iedereen en z’n buurman 😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik kan hier dus echt niet tegen he…
Ik zit al bijna 3 weken op m’n Stokke ...
Hier stond DPD dus net voor de deur. Moment dat ik had besloten om dan maar lekker uitgebreid te douchen omdat AH ook straks al voor de deur staat. Stond net onder de douche. Maar gezegd dat ie t even bij de voordeur moet zetten😅
één maand geleden
Reactie op bmx88
Omdat dit de Klaagmuur is en niet niet 'opbiecht topic' verwoord ik mijn be ...
Welkom hoor!!!
Plaats gerust wat leesvoer voor ons 😬
En als je kleintje op het grote bed ligt ergens in het midden kan je wel weglopen hoor! Neem aan dat e nog niet 4 keer achter elkaar kan omrollen?
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ahh wat verdrietig om te horen maar mooi dat je haar op deze manier meegeef ...
Ik ken het, ik werk in het onderwijs haha ...
Gelukkig had mijn klas me een hele lijst met opties meegegeven toen ik met verlof was. En ik weet zeker dat Lina er niet op stond en niemand die heeft voorgesteld (want dat had ik wel onthouden), maar ze zijn er nu allemaal heilig van overtuigd dat het hun idee was. Trots dat ze zijn ook, dus ik laat ze maar in die waan haha..
één maand geleden
Reactie op Chan98
Half 10 geweest en alweer 3 poepluiers gehad vandaag
Stuur hier ff wat heen. Hier al sinds gister nacht niks😩 en das niks voor hem
één maand geleden
Reactie op bmx88
Ik ken het, ik werk in het onderwijs haha ...
Gelukkig had mijn klas me e ...
Mijn leerlingen kwamen ook met leuke opties… 🤣
één maand geleden
Reactie op Chan98
Half 10 geweest en alweer 3 poepluiers gehad vandaag
Hoe dan? Hahahaha
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Stuur hier ff wat heen. Hier al sinds gister nacht niks😩 en das niks voor ...
Hier sloeg het ook om van een paar keer per dag naar om de dag
één maand geleden
Ik durfde dit eigenlijk niet te posten omdat ik altijd denk dat dit heel raar is:
Ik heb dus altijd last gedachten, waar ik mezelf verdrietig mee maak en die ik niet kan stoppen. En mijn man herkent zich er niet in want als er een nieuwsbericht is wat ik zielig vind dan zegt hij "ik ken die mensen toch niet"
Maar ik heb hele lieve kindjes. Als we dan ergens heen gaan, gaan ze vol enthousiasme en vertrouwen mee. En als ik dan weet dat sommige kindjes het niet goed hebben thuis, maar ook op hun ouders vertrouwen dan breekt mijn hart. En ik wil daar helemaal niet over nadenken want ik heb alleen invloed op hoe mijn eigen kinderen het hebben. Dat enthousiasme, het vetrouwen en de vrolijkheid ontroert me dan (en dan denk ik wat hou ik toch veel van jou) en tegelijkertijd komen dan wat nieuwsberichten in me op waardoor mijn hart weer een beetje breekt.
Heeft iemand dit ook of moet ik me toch eens bij de GGZ inschrijven 😅
één maand geleden
Reactie op kich
Welkom hoor!!!
Plaats gerust wat leesvoer voor ons 😬
En als je kleintje op ...
Ik laat Lina idd ook op de bank liggen als ik ga plassen ofzo
Wel in een heel rap tempo maar Lina maakt nog 0 aanstalten tot bewegingen in die richting.
En leesvoer is zeer welkom!
één maand geleden
Goed ik ga zo maar een poging met de wagen doen om naar de AH te gaan voor wat lekkere dingen. Eens zien of de kleine zin heeft in een wandeling
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik kan hier dus echt niet tegen he…
Ik zit al bijna 3 weken op m’n Stokke ...
Kan je niet een briefje ophangen dat ze hem gewoon neerzetten in de hal ofzo? Ik heb met dpd trouwens heel vaak dat ze zeggen dat ik niet thuis was terwijl ik dat wel was. Zou er niet voor thuis blijven…