2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op kich

Kan je niet een briefje ophangen dat ze hem gewoon neerzetten in de hal ofz ...
Ja het punt is dat ik een beetje vervelend woon. Ik woon in een appartementencomplex en ze moeten aanbellen bij de centrale hal maar daar moet je niet zijn om naar mijn woning te gaan want ik woon op begane grond. Heb ook geen afgesloten tuin waar je het ongezien ff neer kan knallen én het is slecht weer. Dus als ik niet thuis ben, wordt het gewoon weer meegenomen want buren doen hier 9/10 keer ook niet sociaal om even iets aan te nemen. Maar goed, m’n collega komt hierheen. Het geeft niet 😇😇😇😇😇😇😇😇😤😇😇😇😇😇😇😇

één maand geleden

Reactie op kich

Kan je niet een briefje ophangen dat ze hem gewoon neerzetten in de hal ofz ...
De centrale hal kan je overigens ook alleen komen met de sleutel of als iemand hem voor je opent. Dus dat wordt hem ook niet…

één maand geleden

Zo die van mij heeft al 3x gepoept. Een rondje draagzak gedaan, zus naar school gebracht, boodschappen gedaan en ligt nu in de doek. Schoonmaker heeft afgezegd. Dus ik ga het maar weer zelf doen en dan hopelijk vanmiddag een dutje. Ik merk toch na zo een slechte nacht dat ik een soort waas over me heen heb 👎🏻

één maand geleden

Die kleuter van ons die plast zo enthousiast elke keer dat ze steeds over de bril heenplast en de hele vloer dus onderpist. Wordt er gek van 🤯 hoe leer je ze dat ze niet per se als een straaljager hoeven te plassen. Komt ook deels omdat ze steeds naar haar plasje wil kijken en dan dus haar bekken kantelt en omhoog plast 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik durfde dit eigenlijk niet te posten omdat ik altijd denk dat dit heel ra ...
Heel herkenbaar hoor. Volgens mij is dit best normaal, of we moeten samen naar de ggz?

één maand geleden

Wat poepen jullie kindjes allemaal veel trouwens, hier word ik gemiddeld maar 1x per week verrast 🙈

één maand geleden

De eerste golf kon ik opvangen in de doek. De tweede niet meer. Helaas. Het was een mooi kwartier in deze kleren.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

De eerste golf kon ik opvangen in de doek. De tweede niet meer. Helaas. Het ...
Hahaha, hier ook! Krijg m’n baas en de burgemeester op bezoek, dus mooiste pakje aan. Ja hoor, helemaal eronder 😂 Ik had het kunnen weten

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Hahaha dat koppie ook😂❤️

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Hahaha, hier ook! Krijg m’n baas en de burgemeester op bezoek, dus mooiste ...
Haha toppppp

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Super herkenbaar! Zo te lezen zijn we niet de enigen. Als ik dan weer een nieuwsbericht lees van een kindje dat is verwaarloosd of erger 😢 Of als ik op social media berichten zie van ouders die een kind hebben verloren. Moet dan vaak meteen een beetje huilen.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

“Ik vond er niks aan deze outfit, hihihihi” zo kijkt die van mij ook altijd als ze een spuitluier heeft 👍🏻

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Heel herkenbaar!

één maand geleden

Reactie op bmx88

Omdat dit de Klaagmuur is en niet niet 'opbiecht topic' verwoord ik mijn be ...
Gewoon lekker posten! ❤️ I love leesvoer

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Haha kijk Lina nou lachen 🤣 heerlijk toch

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Nou ala dat zo is moet ik met je mee 🤣 Kon het me voordat ik zwanger was al niet voorstellen dat je je kindje iets zou kunnen aan doen maar nu ik hem is dat gevoel 1000x sterker geworden. Wat een figuren leven er toch op de wereld 🙄 Gisteravond nog moete huilen om een berichtje op insta! Kwam een filmpje voorbij dat een stel hun zoontje van 3 maanden moesten begraven. Nou je kon me opvegen 😭 helpt miss ook niet mee dat ons zoontje vrijdag 3 maanden is. Moet er niet aandenken pfff

één maand geleden

Reactie op Chan98

Half 10 geweest en alweer 3 poepluiers gehad vandaag
Geef maar beetje hier. Komt alleen lucht uit.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

'Het kaartje prikte in mn nek, dus dacht ik gooi al m'n voeding er goed uit.' Nu graag iets schoons😅🤣

één maand geleden

Fles geven is weer een strijd vandaag. 50 drinken, fles wegduwen, dikke gaap, toch weer willen, fles wegduwen, 2 boeren waar een vent jaloers op zou zijn, 50 drinken, weer fles wegduwen, boos worden als ik de fles weghaal, op nieuw aanbieden, driftig proberen hem te pakken te krijgen, huilen uit frustratie. En puntje bij paaltje toch de hele fles leeg. In slaap vallend, want ja vermoeiend zo.. 🙈 Gut ik hoop niet dat alle flessen weer zo gaan vandaag 😅

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Geef maar beetje hier. Komt alleen lucht uit.
Ja scheetjes zijn er nu ook net. Stinken😢🙄