2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ik hou er niet zo van om te klagen over mijn vriend op een forum, maar ik m ...
Je kunt soms inderdaad beter hier klagen dan thuis hardop. Hier zit iedereen toch vaak een beetje in hetzelfde schuitje (Qua relatie herontdekken, elkaar als ouders opnieuw leren kennen) en niemand kent jullie hier. Hoe vaak ik hier m'n ei al kwijt moest over m'n man! 🤭 En het is echt een schat hoor, hij doet zo ontzettend z'n best altijd.. Maar soms zou ik het gewoon anders doen, of irriteert ie me (om niks) en dat kan ik dan beter tegen jullie uitspreken dan tegen hem. 🤭

één maand geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ik hou er niet zo van om te klagen over mijn vriend op een forum, maar ik m ...
Als het sinds 4 dagen is.. wat is er veranderd ten opzichte van de periode ervoor?

één maand geleden

Reactie op kich

Dit is wel een lastige situatie inderdaad. Deed hij dit ook al voordat de ...
Overdag is die ook vaak aan ‘t gamen, maar zoals ik aangaf, maakt dit mij echt niks uit. Hij stopt namelijk direct als hij ons dochtertje hoort, of als ik om hulp vraag. Wij hebben vorige week slechte nachten gehad, omdat de kleine met geen mogelijkheid in slaap te brengen was. Ze had echt last van veel krampjes. Dit gaat deze week veel beter snachts ( ze komt ongeveer nu rond 03:00 en rond 06:00/07:00) Maar nu als ik met haar opsta rond dat tijdstip, slaapt ze daarna heel slecht. En als ze eventjes in slaap valt, kan ik haar ook echt niet wegleggen want dan is ze gelijk weer wakker en niet stil te krijgen. Ik heb dus al meerdere keren voorgesteld dat ik de fles van 3:00 uur kan geven, en hij die in de ochtend zodat we de dag gewoon kunnen doorbrengen als gezin ( wij hebben het geluk dat wij allebei 16 weken met verlof zijn ) Zo kom ik ook gewoon aan de dagelijkse klusjes toe, en kunnen we wat meer een ritme creëren. Ik begrijp dat een ritme heel lastig is met een baby van 6 weken, maar zoals het nu gaat, gaan we helemaal geen ritme krijgen 😩

één maand geleden

Reactie op WeS187

Je kunt soms inderdaad beter hier klagen dan thuis hardop. Hier zit iedere ...
Klopt! Nadat ik mijn verhaal hier had geplaatst merkte ik gewoon dat ik alweer rustiger werd. Zo’n opluchting als het er toch ff uit is! Ik voel me soms zo schuldig als ik klaag, omdat ik weet dat hij zo erg zijn best doet, maar hij doet vaak ook echt ‘t tegenovergestelde van wat ik zou doen 😅

één maand geleden

Ik vind moeder zijn in deze vroege maanden altijd een beetje eenzaam 😳

één maand geleden

Reactie op Mommytobe24x

Overdag is die ook vaak aan ‘t gamen, maar zoals ik aangaf, maakt dit mij e ...
Denk dat het een sprongetje is van haar. Gaat over een paar dagen weer wat beter. En daarna de volgende. 😁 Go with the flower

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

😘 Herkenbaar! Je leven bevindt zich toch een beetje tussen dezelfde 4 muren, alles draait om je kind. Het echt leven speelt zich een beetje ernaast af.

één maand geleden

Reactie op Mommytobe24x

Overdag is die ook vaak aan ‘t gamen, maar zoals ik aangaf, maakt dit mij e ...
Dit klinkt eerlijk gezegd als een vrij ongezonde verslaving. Iets wat je zeker in deze nieuwe situatie niet echt goed is voor jullie relatie. Je moet het toch echt samen doen.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

😘 Herkenbaar! Je leven bevindt zich toch een beetje tussen dezelfde 4 mur ...
Ja precies.. iemand in dezelfde fase zou fijn zijn

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik herken het ook. Ms zitten jullie niet te wachten op een relativeringspraatje (soms is zeiken lekkerder), maar ik keek vandaag babyfoto's terug van mn peuterzoon, en dan zie je van een afstandje wel weer hoe mooi deze tijd ook is. Mooi èn eenzaam, denk ik

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik moet daar echt even aan wennen…

één maand geleden

Lina huilde net heel hard ivm etenstijd maar het ging in 1x van 0 naar 100 en ik wilde ff gauw m’n chille kleding aan doen. Als ze dan in slaap valt, kan ze lekker even bij me blijven liggen. Zit nu met de fles en heb m’n bril in de badkamer laten liggen 😶

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Heel herkenbaar. Probeer veel naar buiten te gaan, bij ons voor. Heb ik nog wat aanspraak. En wil nu toch wel wat proberen af te spreken met vriendinnen. Aan de andere kant ben ik er eigenlijk lichamelijk nog niet echt aan toe.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Heel herkenbaar. Probeer veel naar buiten te gaan, bij ons voor. Heb ik nog ...
Ja ik ben nog zoekende. Hij haat de kinderwagen en auto. De draagzak krijg ik na een dag wel wat last van mijn rug. Hij valt steeds moeilijker in slaap en ik merk dat boven met een slaapzak aan het beste gaat. Maar dat beperkt je wel enorm waar je heen kan

één maand geleden

Heeft nog iemand dat de baby heel onrustig is bij de partner? Hij pakt hem dan lief zodat ik even af kan maken waar ik mee bezig was, maar hij wordt echt boos en overstuur 🙈. Dat helpt ook niet om hem af te geven 🥸. Zo erg hebben we het nog niet gehad..

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Heeft nog iemand dat de baby heel onrustig is bij de partner? Hij pakt hem ...
Hij verschoont overigens de luier, doet de vitamines, aan en uitkleden voor bad. Heeft hem 2 keer een flesje gegeven, dus het is niet dat hij niet betrokken is bij hem.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Lina huilde net heel hard ivm etenstijd maar het ging in 1x van 0 naar 100 ...
Oef, hoe slecht zie je ? Is er een kans dat je de fles en baby omwisselt 🤡. Ze wachten tot een moment dat het niet uitkomt en WILLEN DAN AANDACHT, NU!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hij verschoont overigens de luier, doet de vitamines, aan en uitkleden voor ...
Ik loop bewust even weg uit de kamer dan, zodat de kleine mij niet hoort. Verder geef ik hem vaak na de bv aan mijn vriend. Heeft hier gewerkt.... soms heeft de kleine zelf momenten alleen papa is goed. Prima kan ik wat anders doen😅🤭

één maand geleden

Ik heb echt al dagen lang een tril oog 😑 Zó irritant! En tegenwoordig als ik make up op doe als ik de deur uit ga, tranen allebei m'n ogen als een gek. Iets met slaaptekort 😅 En dat probeer ik juist te verbloemen met eyeliner en mascara, maar dat blijft niet echt zitten met die natte oogleden. Vicieuze cirkel 🙄😅

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oef, hoe slecht zie je ? Is er een kans dat je de fles en baby omwisselt 🤡 ...
Hahaha nou, zo slecht zie ik niet maar het kijkt vervelend. Overal waasjes omheen. Ik ben op driekwart van de fles naar de badkamer gerend 😂