2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ja scheetjes zijn er nu ook net. Stinken😢🙄
Ho was te snel! Er komt wat😁
één maand geleden
Pfoeh, respect voor mensen met een dreumes en een newborn.
Het zal ongetwijfeld wennen zijn, maar wat een drukte 🤯
Ik leg de baby normaal nooit zoveel in de box maar ik moet ergens m'n handen vrij hebben om m'n neefje aan de gang te houden.
Gelukkig is baby vandaag vooralsnog super chill, anders had ik écht een uitdaging gehad 🤭
De ergste uitdaging is hier overigens om de hond en het kind uit elkaar te houden. De hond moet niks van kind hebben, maar andersom wel.
En als kind dan iets te eten heeft, loopt ze hem constant achterna.
Dan nu ook opzouten, net wilde je er ook niks van weten.
Jammer dat het zo'n rotweer is anders had ik die hond mooi buiten gezet met d'r chagrijnige gedrag.
één maand geleden
Reactie op kich
Welkom hoor!!!
Plaats gerust wat leesvoer voor ons 😬
En als je kleintje op ...
Ja als ze in het midden op bed ligt durf ik inderdaad wel even snel naar de wc te rennen, maar ze kan al best goed verplaatsen heb ik gemerkt haha... Ze heeft zich in haar slaap ook al eens 180 graden omgedraaid (dat was zo verwarrend toen ik haar slaapdronken wilde pakken voor een voeding en ineens beentjes waren waar ik het hoofd had verwacht...)
één maand geleden
Okee alles zit onder de poep. Ik ruik naar poep, de kleine ook, aankleedkussen alles zit eronder. Maar dat maak ik zo schoon, eerst de voeding afmaken😅 dan kan hij hopelijk ff chill zitten en ik puinruimen.
Maar hij is er vanaf!!😁😁😁😁😁
één maand geleden
Reactie op WeS187
https://www.instagram.com/pret.kidscafe?igsh=YzkyYzF3YXVrdnh5
Is dit niet ...
Grappig, hier was ik vorige week! Superleuk concept, wel heeeeel druk bezocht 😅
één maand geleden
Reactie op kich
Heb ik ook hoor. En ik zit vooral sinds ik kinderen heb regelmatig te huile ...
Ik vermijd het nieuws 😅 tenzij het hier in de buurt is. Daarom heb ik me ingeschreven bij buurtgezinnen. Niet omdat ik tijd over heb, maar omdat ik denk dan laat het kindje maar hier spelen als het thuis teveel is 😅
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Heel herkenbaar hoor. Volgens mij is dit best normaal, of we moeten samen n ...
Wel gezellig
één maand geleden
Reactie op Charis91
Nou ala dat zo is moet ik met je mee 🤣
Kon het me voordat ik zwanger was ...
Ja ik heb hier op werk heel erg last van. Zeker als ze een beetje op je eigen kind lijken. Dan kun je me opvegen
één maand geleden
Reactie op WeS187
Pfoeh, respect voor mensen met een dreumes en een newborn.
Het zal ongetwi ...
Wij hadden daarom een hekje in de woonkamer als scheiding. Hij was juist te enthousiast en gek op de kinderen, maar ook 35 kg. En met eten vertrouw ik geen enkele hond (of kat)
één maand geleden
Reactie op bmx88
Ja als ze in het midden op bed ligt durf ik inderdaad wel even snel naar d ...
Hier ook. In de box ligt hij nooit hetzelfde en in rugligging is hij al met z'n heupen aan t oefenen. Ik leg hem op bed met een voedingskussen er omheen
één maand geleden
Reactie op WeS187
https://www.instagram.com/pret.kidscafe?igsh=YzkyYzF3YXVrdnh5
Is dit niet ...
Ziet er leuk uit
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Mijn stoel is binnen! 🥳
Nu alleen nog een andere hoes kopen voor die newb ...
Welke kleur heb je?😂
één maand geleden
Zo hier is alles opgeruimd en me vriend is thuis van het werk. Dus die kan zo even de kleine vermaken en ik even de was verder doen. Heb besloten vanmiddag lekker op de bank serie te kijken met de kleine man. Kan hij slapen en ik chillen
één maand geleden
Dikke kras op de auto. Zo lief als mensen een briefje achter laten 🤨🤨