2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik loop bewust even weg uit de kamer dan, zodat de kleine mij niet hoort. V ...
Ja klopt. We proberen het ook en soms wil ik gewoon even mijn handen vrij, maar tot nu toe blijft hij woedend worden 😅
één maand geleden
Reactie op WeS187
Ja hier hetzelfde..
Heb in het 'Vraag wat je wilt' topic daarover toevalli ...
Oh dat topic heb ik helemaal gemist geloof ik. We proberen waar kan, maar door die andere 3 bandieten gaat het ook niet altijd en zijn wij op elkaar aangewezen
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Heeft nog iemand dat de baby heel onrustig is bij de partner? Hij pakt hem ...
Yep hier. Maar ik probeer hem nav het topic laatst wel steeds vaker te geven. En dan ga ik me ergens verbijten om het hoekje een paar minuten. En als het dan steeds erger wordt pak ik hem toch over na niet al te lang 🥴
Hij heeft vandaag wel een flesje gegeven dat goed ging dus ik kan even een ommetje gaan doen mocht ik willen
één maand geleden
Reactie op kich
Yep hier. Maar ik probeer hem nav het topic laatst wel steeds vaker te geve ...
Ja als hij hard huilt komt er echt een error in mijn hoofd en dan kan ik niks anders tot ik hem weer heb. De kinderen weten inmiddels ook dat ik dan even niet meer goed kan luisteren 😅
één maand geleden
Om 04.30 hoorde ik Esra eventjes. Toen dacht ik jeetje wat vroeg vandaag. Eigenlijk steeds wakker gelegen (eigen schuld) totdat ik haar weer zou horen. Toen ging de wekker voor ons zoontje om 06.30 en was mevrouw nog in diepe slaap.
Ik snap niet waarom ik niet gewoon weer ben gaan slapen. Kon ik even lekker doortrekken...
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik mag niet klagen maar waarom zit ik nu al een fles te geven 😶
Die gedachte had ik ook 2 uur geleden😂
één maand geleden
Vandaag is mijn vriend weer aan het werk gegaan dus sta er nu ook alleen voor. Om 10uur moeten we bij de osteopaat zijn. Kleine man heeft van 12 tot 6 geslapen. Toen gevoed en slaapt nu nog, want dan kan ik even ontbijten en de droger aanzetten etc.
Alleen heb ik wat ruk geslapen😅
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Om 04.30 hoorde ik Esra eventjes. Toen dacht ik jeetje wat vroeg vandaag. E ...
Oh dit heb ik precies zo!
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Hoe gaat het met het nu met de andere voeding en het spugen?
Ik ben ermee gestopt en ga even aankijken wat het spugen doet. Ze heeft er namelijk zelf zo goed als geen last van.
Ik weet dat die krampen een paar dagen duren en dat het dan over is maar ik kan het gewoon niet aanzien. Ze had zóveel pijn 😢
één maand geleden
Ik had zo veel motivatie om weer te gaan sporten. ( mama en fit lessen)
Maar heb er geen energie voor 😫
Ben nog steeds verkouden en mijn knie doet pijn…
En mijn borsten zijn van de rel steeds de kolf toen kapot was..
Ik wil gewoon weer een beetje mijzelf voelen!
Oké dit lucht op!
En wat is het met alle meningen van mensen 🤷♀️
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Ma ...
In mijn omgeving. Jullie niet.
Ik waardeer jullie ❤️
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Ma ...
Ik wandel elke dag met de kleine man als sport, want mag toch nog niks 4weken na keizersnede 😢
Maar idd sommigen denken dat je alles weer kan etc. Nou dikke doei! Tegenwoordig zijn andere dingen al een sport: warme thee drinken, warm eten kunnen, naar de wc voor nr2 en denk aan de was doen das topsport
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik wandel elke dag met de kleine man als sport, want mag toch nog niks 4wek ...
Ja, ik wandel ook veel.
En idd warme thee, gekloft hebben zonder dat de kleine huilt.
Iets van geslapen hebben.
Maar is meer dat iedereen zegt geniet nu! Straks moet je dit of dat.
Terwijl ik er naar kijk dat elke fase van een kind positieve en negatieve dingen heeft. En je mist het misschien maar je kan de tijd niet terug draaien.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja en ik voel me dan echt een zeur omdat anderen elke nacht eruit moeten ma ...
Echt hè. Ik mag ook echt niet klagen. Weet zelf wel beter want met m’n eerste elke 3 uur wakker. En nachten wakker. En met 3 pas doorslapen. Dus Robbie is echt een cadeautje. Gister overdag hele dag wakker. Denk een uur of 2 in totaal geslapen. En toch nog een heel vrolijk mannetje. Je hoort hem bijna niet. Zelfs niet als hij honger heeft. We herkennen de signalen dat hij smakt maar anders. We vroegen ons in het begin af of hij wel kon huilen😂😂