2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Vandaag is mijn vriend weer aan het werk gegaan dus sta er nu ook alleen vo ...
Wat is dat toch met onze eigen slaap? 😅
Moos heeft 21.45 laatste fles gehad, toen zijn we allemaal naar bed gegaan en om 5.45 werd 'ie wakker voor nog een fles en toen heb ik' m bij ons in bed gelegd tot net (9 uur).
Kind heeft voor-beel-dig geslapen!
En ik?
Ik ben er om 2 uur en om 4 uur uit geweest (om bij hem te kijken 🤭😂) en ik heb vanaf 6 alleen een beetje gesukkeld, ik kan het geen slapen noemen.
één maand geleden
Reactie op WeS187
Wat is dat toch met onze eigen slaap? 😅
Moos heeft 21.45 laatste fles geh ...
Ja ik heb vannacht ook in de co sleeper gekeken of alles goed was😅
Wennen er vanzelf aan vermoed ik
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Ik had zo veel motivatie om weer te gaan sporten. ( mama en fit lessen)
Ma ...
Gewoon iets doen is hier de afspraak. Als doe je 1 oefening van het geheel. Het is altijd beter dan niks :). En vanaf daar verder bouwen!
één maand geleden
Reactie op WeS187
OMG same!!! 😭
Wij hebben donderdag de intake en dan de 24e z'n oefendag. ...
Zou het nier kunnen😢 ben blij dat ik in Duitsland werk en 1 jaar verlof heb. Werken ga ik daarna wel weer, maar niet voor dezelfde baas🤣🤣🤣
één maand geleden
Reactie op WeS187
OMG same!!! 😭
Wij hebben donderdag de intake en dan de 24e z'n oefendag. ...
Ik vond het bij de eerste afschuwelijk en toen heb ik gehuild en me ellendig gevoeld. Bij de anderen wist ik dat ik er doorheen moest omdat de fase die nu gaat komen ook heel leuk is en het wordt ook steeds makkelijker met ademruimte. Dus nu plan ik iets voor mezelf (Sporten, wielrennen, ontbijten ergens, massage ofzo) en dan is het win win want daarna heeft hij een frisse gemotiveerde moeder terug
En ze vinden die kindjes daar ook allemaal extreem interessant. Dus het is ook entertainment 😍
één maand geleden
Vandaag begonnen met afvallen met “get fit girl”. Aan de ene kant heeeel veel zin in, maar aan de andere kant ook weer niet😂 maar letsgo!
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik vond het bij de eerste afschuwelijk en toen heb ik gehuild en me ellendi ...
Ohhh ik heb ook gehuild bij ons zoontje. Tijdens de 4 uur wendag ook paar keer gebeld hoe het ging. Ik denk nu bij de tweede dat ik het ook verschrikkelijk moeilijk ga vinden maar ook enorm gerust gesteld. Meiden zijn er geweldig!
één maand geleden
Reactie op Linnie2024
Vandaag begonnen met afvallen met “get fit girl”. Aan de ene kant heeeel ve ...
Goed bezig !!
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Ohhh ik heb ook gehuild bij ons zoontje. Tijdens de 4 uur wendag ook paar k ...
Ja je weet dat ze in goede handen zijn, dat vind ik nu enorm schelen. Hij mag gewoon op schoot slapen als dat nodig is. Ze volgen hem in zijn behoefte en dat vind ik een super gevoel ❤️
één maand geleden
Niu osteopaat kon maar halve behandeling doen (donderdag terug komen) meneer brulde alles bij elkaar en scheet zichzelf de luier extreem vol. Wat een lucht!!! Was me te koud hem te verschonen in de auto, dus hij heeft nog 10min in die vieze luier moeten zitten. Hopelijk gaat hij zo braaf even slapen want de was zit nog in de machine en ik moet ook nodig plassen
één maand geleden
Ik voel me een beetje een loedermoeder 😅
Toen ik de oudste weg ging brengen voelde ik alleen maar opluchting, voor mijn gevoel ging er dan iemand voor haar zorgen die tenminste snapte waar ze mee bezig was, terwijl ik maar wat deed 😬
Bij onze zoon kan ik me niet voorstellen dat ik hem over een weekje al weg zou brengen. Wereld van verschil! (En gegroeid in mijn rol als mama in die 2 jaar tijd)
één maand geleden
M’n zoontje had ik eindelijk in slaap gewiegd, en hij was diep genoeg in slaap om hem in de box te leggen, komt er na vijf minuten zo’n takke wagentje van de gemeente dat alleen maar herrie maakt en keihard piept (bij het achteruit rijden - we wonen in een doodlopende straat). Kind wakker. En zo overstuur, niet meer in slaap te krijgen tot de volgende voeding 😕😭
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Zou het nier kunnen😢 ben blij dat ik in Duitsland werk en 1 jaar verlof he ...
Ik hoorde het van collega’s dat ze in Duitsland inderdaad 1 jaar verlof hebben, wtf! Snap alleen niet waarom er een wereld van verschil is tussen Nederland en Duitsland. Helaas moet ik medio oktober weer aan het werk (gelukkig maar 3 dagen per week door het inzetten van overgebleven vakantiedagen en ouderschapsverlof en ik kan/mag thuis werken). In mijn hoofd ben ik al aan het plannen wanneer ik zwanger moet worden van m’n tweede zodat ik nog geen 5 dagen in de week hoef te gaan werken 🥹
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb vanmorgen een bericht gehad van de kinderopvang, om intake en wendag ...
Ik vond het bij mijn oudste vreselijk. Ging haar met lood in mijn schoenen brengen en heb vreselijk gehuild. Was ook coronatijd dus mocht niet mee naar binnen.
Maar al snel merk je dat ze daar goed verzorgd worden en er veel leren (jij als ouder ook) en als ze wat groter zijn ook fijn spelen.
En het betekent wat vrijheid voor mama! Met de 2de ging het al wat makkelijker en nu met de derde kan ik niet wachten!
één maand geleden
Reactie op Guchi
Ik hoorde het van collega’s dat ze in Duitsland inderdaad 1 jaar verlof heb ...
Ja klopt 1 jaar tegen 67% van mijn loon. Mag ook 2 of 3 jaar thuis blijven. Contract blijft gewoon bij mijn baas ,hij moet me weer werk bieden daarna. 2de jaar is tegen 50% en de 3de jaar krijg je dan geen loon. Heb dus gekozen voor 1jaar thuis