2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
M’n zoontje had ik eindelijk in slaap gewiegd, en hij was diep genoeg in sl ...
Tip ga cup cakes bakken en zet de mixer aan🤣🤣 hier slaapt een als een beer opeens. Denk shit die wordt wakker nee hoor diepe slaap in de wagen.
Ben namelijk de traktatie voor mijn vriend op het werk aan het maken😁 voel me vandaag gewoon top
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Tip ga cup cakes bakken en zet de mixer aan🤣🤣 hier slaapt een als een bee ...
😂😂😂 Die sla ik even over
Wow wat heerlijk!
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
😂😂😂 Die sla ik even over
Wow wat heerlijk!
Ja en dat op de eerste dag dat me vriend weer werken is. Heb al 2 wassen gedaan, cup cakes gebakken, bij d'r osteopaat met de kleine geweest, 3 poep explosies gehad, muziekje aan en zo even lunchen😍 me vriend begint vroeg en is altijd om 13.30 weer thuis.
Maar ik klaag vandaag niet🫣 voel me voor het eerst gewoon heerlijk (ja oké ik zit onder de babyspullen, lekkende tieten en me eigen zweet door hormonen.... shirt is te vies voor woorden😅🫤)
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ja klopt 1 jaar tegen 67% van mijn loon. Mag ook 2 of 3 jaar thuis blijven. ...
Woah een jaar thuis zou ik niet trekken xD (ik vind tot november thuis al heftig zeg maar xD)
Maar kun je dan ook minder werken? Bijvoorbeeld 5 dagen contract, 4 dagen werken en 1 dag tegen 67%? Of is het alles of niets?
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Woah een jaar thuis zou ik niet trekken xD (ik vind tot november thuis al h ...
Ik werkte 28uur. Maar ga niet terug naar me baas, want geen zin in🤣 en wil dichterbij werken.
Nee tis dus of 28uur of minder.... net wat je wilt, maar dus die uren komen op een nieuw vast contract (tijdelijk kennen ze niet) ik wil een 20uur gaan werken in de middag/avond aangezien mijn vriend van 7 tot 13 werkt en wij geen opvang/oppas hebben. Maar dat gaat wel goedkomen.
En ik zit al dik een half jaar thuis (zwanger en als fysiotherapeut werken mag niet in duitsland). Maar ik heb genoeg wat ik wil doen of doe😁 ga straks 2 ochtenden naar het mamacafe met de kleine, wandel veel en wil ook graag gaan babyzwemmen (is hier alleen op vrijdag ochtend). Dus thuis en stilzitten doe ik niet☺️
één maand geleden
Reactie op kich
Ik vond het bij mijn oudste vreselijk. Ging haar met lood in mijn schoenen ...
Oh wat slecht dat je niet mee mocht met corona tijd. Dat mocht bij ons wel, met de ouders die net startte.
Het komt ook allemaal goed maar vind het gewoon echt nog ff moeilijk. Laat haar ook 2 weken eerder starten, zodat ik even kan acclimatiseren 😂
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik voel me een beetje een loedermoeder 😅
Toen ik de oudste weg ging brenge ...
Mja als die periode zo heftig was toen, dan is het toch ook heel fijn als er hulp is net mensen die weten wat ze doen? Dan ben je geen loedermoeder, maar menselijk
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Haha nee ik weet uit ervaring van collega’s dat dat eeeeccchhht niet werkt! ...
Als dan een kindje die van mij zou slaan (wat veel peuters toch ineens hebben zo'n fase), dan zou ik terugslaan 😅😂😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Oh wat slecht dat je niet mee mocht met corona tijd. Dat mocht bij ons wel, ...
Doe ik ook! Dan kan ik ook nog iets doen mocht het echt niet gaan
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Als dan een kindje die van mij zou slaan (wat veel peuters toch ineens hebb ...
Haha snap je!
Ik heb ook vaak kinderen van collega’s op de groep gehad en de kinderen van mijn collega op de groep naast ons en die collega’s blijven toch heen en weer lopen en dus van de groep af (leuk voor je collega die achterblijft).
Het brengt zoveel onrust…
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben al een paar keer de slaapkamer gaan stofzuigen als ik Lina echt niet ...
Hahahaha nee stofzuigen is hier meteen een enorme spuitluier en dan ook nog fijn flink knetteren als je net de luier open doet.
Me vriend kon naast stofzuigen ook dweilen.... en ik heb de zooi in de biotex staan🤣
Morgen eerst de kleine kort showen bij me vriend zijn collega's (hij werkt in het ziekenhuis) en dan door naar de controle afspraak. Zal voor die reis maar weer 10 luiers meenemen🫤🤭 en een schoon pakje etc
één maand geleden
Goed ff me ei kwijt.... van mijn vriend zijn broer en zus hebben we dus een kraamcadeau gekregen..... nouja cadeau ..... we moeten zelf even langs de juwelier om een spaarpot voor de kleine te kopen.... dan moeten we hun een tikkie sturen🙄🙄🤷♀️🤷♀️🤷♀️ serieus wat moeten we met een spaarpot.... hadden veel liever wat anders gehad zoals een loopwagen of desnoods een bon van prenatal ofzo🙄🤷♀️
We hebben helemaal geen zin om naar die juwelier te gaan.
Me vriend wil ze appen dat we liever een loopwagen willen hebben. Kan wel toch dit cadeau afwijzen?🤭