2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Juppp dat is hier ook.
Had nu ook weer duidelijk gezegd: jammeren en handje ...
Hier is dat hongerrrrrrr. Vermoeidheid dan gaapt hij extreem en begint dan een soort van dierentuin geluiden te maken🤣
één maand geleden
Meiden ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. elke dag tussen 4/5 en 8/9 slaapt Lina gewoon niet. Of ze valt eventjes 10 minuten weg en dan is ze weer wakker. Ze is dan ook niet blij dus om de haverklap huilen…. Of we nou knuffelen, praten, lopen. Maakt niet uit.
En het geeft niet want verder heb ik weinig klagen maar ik heb zo’n gering honger. Hoe de fuck moet ik nou eten, iedere dag is het hetzelfde 😢
één maand geleden
Ik heb de mijne eens in haar eigen bedje laten slapen om 16.00. Ze slaapt nu nog. Ben ergens bang dat ze nu haar lange nachtslaapje doet. Dan ben ik dus mooi fucked vannacht 😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Oh ik maak haar dan wel gewoon wakker hoor, na 4/4,5 uur..
Ja ik laat haar nog even en dan maak ik haar toch maar wakker…
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Meiden ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. elke dag tussen 4/5 en 8/9 sl ...
Heb je een draagzak? Dan kun je geborgenheid geven en zelf eten maken en eten.
Lastig je die late uurtjes!
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik ben ook wel echt type ‘hangry’ dus als zij verdrietig is en ik krijg ste ...
Ik heb voor die momenten een handje nootjes of eiwitshake. Verder wacht ik dan op betere tijden 😎
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Draagzak wordt hier gezien als martelwerktuig 🥸
Oh nee 😢 wat voor een heb je? Soms als kindjes net niet goed zitten vinden ze het echt verschrikkelijk. Je hebt op facebook een groep draagpraat waarbij mensen adhv foto's kijken of je kindje goed zit of dat er nog dingen beter kunnen.
Anders evt mealpreppen overdag zodat je het alleen even in de magnetron hoeft te mikken met baby op de arm?
één maand geleden
Pffff kleine is sinds papa thuis is overstuur. Zei al tegen me vriend je moet hem laten liggen als hij slaapt en rustig doen met hem. Nou kind is overstuur, heeft vanmiddag maar uurtje geslapen (bij mij de hele ochtend).
En 3x raden wie straks probeerd die kleine in bed te krijgen en wie er vannacht mee zit....
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Meiden ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. elke dag tussen 4/5 en 8/9 sl ...
Mijn eerste had dit ook, heeft hij ook wel wat weekjes last van gehad. Ineens was het over. Geen idee waar het aan lag.
Mobiel in de box aan zetten hielp nog weleens. Of in de Stokke zetten en dan, echt loedermoeder, maar babytv en dan die zwart wit patronen. Kon ik precies snelle maaltijd in elkaar flansen en opeten. Man werkte paar avonden in week dus moest het dan ook alleen fiksen.
één maand geleden
Ik reageer ff op iedereen:
Ik heb inderdaad een vriezer vol eten dat als koken niet gaat, ik wat makkelijks kan doen maar ik vind eten met een huilende baby echt heel lastig.
Ik moet idd maar even wat ‘gezondere’ alternatieven in huis halen om de ergste honger te stillen, tot ik kan eten.
Onder de middag eten is denk ik niet echt mijn ding maar goed wellicht is het te proberen.
Ik heb een geweven draagdoek, misschien vindt ze dat wel te strak voelen ofzo?
M’n Stokke stoel is nog niet binnen, die heeft vertraging en daar heb ik heeeeeel hard over gevloekt net. Want idd, ik was graag de loedermoeder die BabyTV aanzet.
Ze is 5 minuten terug eindelijk in slaap gevallen, aan de tiet en ik durf niet meer op te staan 😶