2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Meiden ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. elke dag tussen 4/5 en 8/9 sl ...
Dat is hier ook hoor.
En Robbie gaat gewoon hier in de box. Dan maar even jengelen, krijgt hij niks van. Af en toe er heen lopen en een speen en dan weer verder met eten.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik reageer ff op iedereen:
Ik heb inderdaad een vriezer vol eten dat als k ...
Soms is de draagdoek of zak ook even een kwestie van doorzetten. Hoe vermoeider ze zijn, hoe bozer ze worden als ze moeten slapen. Die van mij kan echt wel even 2 minuten flink hard huilen als hij in de draagdoek gaat. Maar valt dan ineens als een blok in slaap en slaapt dan (meestal) ook wat langer.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja maarja, je moet het klaarmaken en eten. Kan haar toch niet al die tijd l ...
Ik doe dat soms wel. En dan heen en weer lopen. Dat is misschien het nadeel van een tweede maar dan word jezelf wel makkelijker. Ik heb ook nog 1 van 4,5 rondlopen en die moet ik ook soms helpen en ja dan moet Robbie echt even wachten.
Ontaarde moeder misschien maar het is niet anders. Zelfde als onder de douche. Als hij dan wakker word en even huilt ja jammer dan maar hij zal even moeten wachten tot ik klaar ben. En als ik klaar ben dan krijg ik gewoon z’n grote glimlach.
één maand geleden
Reactie op WeS187
Omsmelten en de opbrengst in een leuke spaarpot doen 😂
Ja hahaha dat was mijn gedachte😂😂
één maand geleden
Het leed wat TOG-waarde heet… ik snap er echt geen zak van en kom er net achter dat ze al 3 nachten per ongeluk in de warme variant van de slaapzak slaapt (2,5) met een korte mouw romper, maar schijnbaar doet ze het hier prima op? Nu twijfel ik dus helemaal voor vannacht want het is afgekoeld, maar wat ze aan had is al best warm dus? 😳 Goed, ik al uren aan het overdenken en mevrouw slaapt straks heerlijk
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Het leed wat TOG-waarde heet… ik snap er echt geen zak van en kom er net ac ...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar helemaal niet naar kijk. Lina haar slaapzak is geloof ik 1,5 maar met de warme dagen heeft zij daar met broek en lange mouwen in gelegen, toegestopt met een deken.
Simpelweg omdat ik haar dan koud aan vond voelen. Maar als je op gaat zoeken wat ze dan eigenlijk aan zou ‘moeten’, is alleen een romper en slaapzakje. Zonder deken. 🤷🏼♀️
één maand geleden
Zo, ik dacht lekker op tijd klaar te zijn met de laatste voeding en baby in bed stoppen. Slaapt meteen. Wordt 15 minuten later gillend wakker. Hoor m’n man diep zuchten als ik haar uit bed haal 🙄 Krampjes denk ik. Slaapt nu net twee minuten op mij na een tijdje wiegen, ben benieuwd…
één maand geleden
Zelf wakker worden van de enorme scheten van de kleine.... ik vermoed dat het probleem met zijn buik opgelost is☺️ meneer schrok zelf ook wakker. Dus schone luier en een voeding dan mag hij weer zijn bed in
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Het leed wat TOG-waarde heet… ik snap er echt geen zak van en kom er net ac ...
Wij hadden maanden geleden de kraamzorgorganisatie over de vloer voor een intakegesprek. Het was een oudere dame (ik schat eind 50/begin 60) en die vond dat hele TOG-waarde verhaal maar onzin 🤷🏻♀️ Ik doe het nu maar wat op gevoel en tegen die tijd maar in het nekje voelen of de kleine het niet te koud of te warm heeft.
Ik ben nu online aan het kijken voor wat slaapzakjes, vestjes, jasjes en een voetenzak die in de maxicosi en reiswieg past (terwijl ik zou moeten slapen). Ik blijf het lastig vinden omdat de kleine nu maat 56 heeft, maar ik denk dat ze over een paar weken een grotere maat nodig heeft. Dus tja, wat moet ik nu nog in maat 56 halen.. Wat een struggles op dit tijdstip 🥴