2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op WeS187
Nou, ik zit me dat dus nèt in een ander topic ook af te vragen!
Dit is de ...
Als ik de adviezen zou volgen die de schema's aangeven zou hij smelten geloof ik😅 vind dit altijd zoeken en kies altijd de koudere versie als ik twijfel. Hij eindigt ook altijd ergens bij mij dus dan warm ik hem😅
één maand geleden
Reactie op Immie26
Ik heb hier breakers, smoothie, banaan en ontbijtkoek als snelle snack tuss ...
Ik moet wel even opbiechten dat ik soms ook gewoon voor de milka ga 😭
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Oh slaapzaktip: bij van Asten zijn er online een hoop afgeprijsd
Mijne ligt vannacht met pyjama, dunne slaapzak en een dun dekentje over. Hij heeft het graag lekker warm en is het hem te heet schopt hij de deken wel af
één maand geleden
Reactie op Novdb
Mijn eerste berichtje hier🙋🏼♀️ Ik had me voorgenomen deze keer wel van d ...
Denk dat iedere moeder van een vokgend kind dacht: Nu gaat het me lukken 😅😂
één maand geleden
Oh die nachtelijke kreunconcerten vanaf half 4, wat ga ik die missen…. Not…
één maand geleden
Reactie op Novdb
Mijn eerste berichtje hier🙋🏼♀️ Ik had me voorgenomen deze keer wel van d ...
Haha wij hebben bedacht dat we een enigskind hebben.
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Hahaha denk ook dat wij het bij deze houden🫣😅 ook iets met leeftijd, maar je weet nooit
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Hahaha denk ook dat wij het bij deze houden🫣😅 ook iets met leeftijd, maar ...
Haha ja, ik begin ook wel een beetje oud te worden. Volgende maand 37… 😂
één maand geleden
Haha ja, ik begin ook wel een beetje oud te worden. Volgende maand 37… 😂
Mijn vriend is 37 en ik 33. Het kan dus allemaal nog wel, maar vind eerst 1 pittig genoeg🤭🫣
één maand geleden
Goedemorgen! Ik had net bedacht dat ik zelf even snel zou douchen en de baby vanavond in bad zou doen 😹
één maand geleden
Reactie op inspiratieloos
Goedemorgen! Ik had net bedacht dat ik zelf even snel zou douchen en de bab ...
Baby says NO…
één maand geleden
Reactie op Guchi
Wij hadden maanden geleden de kraamzorgorganisatie over de vloer voor een i ...
Ik doe aankleden ook op gevoel. Ze ligt nu in een romper en slaapzak van 0.5 TOG en vannacht had ik dekentje er nog over gelegd van 1 TOG.
Maar wat het beste werkt: nekje voelen en kind gewoon beetje leren kennen. Zoon is echt een kacheltje. Die heeft het altijd warm, als baby al.
Ik zou niet zoveel meer in 56 halen. Evt nu compenseren als het wat frisser is met een dekentje etc. Met die groeispurtjes nu kan het deze week nog aan grote kant zijn en volgende week te klein.
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Hahaha denk ook dat wij het bij deze houden🫣😅 ook iets met leeftijd, maar ...
Dat dachten wij ook, ook leeftijd en eerste jaar was flink pittig. Totdat we bedachten als het lukt, lukt het en anders niet. 3e poging raak.
Nog steeds denk ik bij vlagen waar zijn we aan begonnen. Al geef ik echt toe dat onze dochter nu in babyfase iets makkelijker is dan ons zoontje.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Dat dachten wij ook, ook leeftijd en eerste jaar was flink pittig. Totdat w ...
Zoals mijn moeder zondag zei: je hebt een mini jij gekregen, jij was als kind ook pittig😅🫣 tis een duracell en als hij niet wil slapen.... dan gebeurd het ook niet. Honger is ook meteen alsof de wereld vergaat. En hij heeft extreem veel kracht ook, dus precies zoals ik was als baby
één maand geleden
Het stomme is dat je een deel echt vergeet. Dat kun je je nu niet voorstellen. Bij de tweede liepen we in de nacht vanwege de krampjes en dachten we: hmm dit lijkt een bekend stuk 😂. Goed dat je het vergeet anders had iedereen maar 1 kind.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik doe aankleden ook op gevoel. Ze ligt nu in een romper en slaapzak van 0. ...
Ik dacht dus even dat je het over de huidige baby had en dan zei dat hij het als baby al warm had 😂😂. Verder is er geen slaaptekort 🥳