2765 Reacties

één maand geleden

Het is 14 graden. Wordt het dan niet eens tijd voor de fruitvliegjes op weer op te krassen?

één maand geleden

Het gaat echt niet meer goed hier geloof ik, ik denk dat ik in een soort manische fase kom 😂 Ik stond onder de douche te kijken dat de melk eruit kwam. Toen dacht ik oh daar gaat een voeding en toen was ik me ineens aan 't vergelijken met een baby brezza waar ook de voeding kant en klaar uitkomt 😅 En net zat ik in de stoel te denken aan dat lieve gedichtje dat wij denken: oh hij wil dicht bij mama zijn en hij mist ons in de nacht. Maar hij keek heel serieus in zijn slaapzakje en toen bedacht ik me dat hij misschien probeert te vertellen: ik ben niet moe, ik heb jeuk trut. Fijn, heb ik weer de moeder die er geen hol van snapt.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Het is 14 graden. Wordt het dan niet eens tijd voor de fruitvliegjes op we ...
Zijn van dat type wat het hoogseizoen vermijdt denk ik

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het stomme is dat je een deel echt vergeet. Dat kun je je nu niet voorstell ...
Jaa dit is echt zo! Het grootste verschil is nu dat ik bij alles denk: ook dit gaat weer voorbij. De welbekende uitspraak “het is een fase” klopt echt! 🙌🏼

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het gaat echt niet meer goed hier geloof ik, ik denk dat ik in een soort ma ...
De voeding die je weg doucht heb ik ook gehad dat is pijnlijk.

één maand geleden

Gisteravond mijn man: ik denk dat hij honger heeft, hier is ie weer 😅 heeft hij hem even 4 min bij zich 🫠 uhm nee, hij heeft geen honger schat, maar ik zal hem wel naar bed brengen 🙃

één maand geleden

Reactie op Novdb

Jaa dit is echt zo! Het grootste verschil is nu dat ik bij alles denk: ook ...
Ja het relativeert enorm om toch iets meer te genieten. De stomme dingen gaan voorbij en de leuke stukken ga je missen ❤️ en bij alles denk ik nu 'aan alles komt een einde'

één maand geleden

Reactie op Novdb

Mijn eerste berichtje hier🙋🏼‍♀️ Ik had me voorgenomen deze keer wel van d ...
Heel herkenbaar. Ik had ook de hoop dat we nu een 'makkelijke' baby zouden hebben ... 😅

één maand geleden

M’n kind is stuk. OMG. Ik deed het drukknoopje dicht en ze begon keeriiihard te gillen. Of nou der huid tussen het drukknoopje is gekomen? Kan haast niet, zou je zeggen. Of met m’n nagel misschien? Zo hardhandig ben ik toch ook weer niet 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

M’n kind is stuk. OMG. Ik deed het drukknoopje dicht en ze begon keeriiihar ...
Lekker duidelijke foto trouwens haha Maar er is echt een ‘hapje’.

één maand geleden

Die van mij brengt zelf de verwondingen toe 🤪 Gelukkig herstelt de huid snel bij kleintjes

één maand geleden

Reactie op Novdb

Mijn eerste berichtje hier🙋🏼‍♀️ Ik had me voorgenomen deze keer wel van d ...
Ah heel herkenbaar! Hier ook vaak gedacht: hoe is die babytijd leuk?!?! Tot... We er achter waren dat hij niet tegen soja en kiwi kon. We hadden echt geen extreme huilbaby oid. Maar nu ik geen soja en kiwi eet een veel relaxtere baby die lacht. Hopelijk gaat het eerste jaar een beetje snel!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het gaat echt niet meer goed hier geloof ik, ik denk dat ik in een soort ma ...
Hahahaha xD delen wij een hoofd? 🤣

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Die van mij brengt zelf de verwondingen toe 🤪 Gelukkig herstelt de huid s ...
Haha ja dit gebeurt hier ook idd… maar het heelt idd terwijl je kijkt!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik dacht dus even dat je het over de huidige baby had en dan zei dat hij he ...
Ook lekker duidelijk getypt😅 Helpt ook niet en typen en peuter bezighouden en misschien ook te korte nachtjes🫣

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ook lekker duidelijk getypt😅 Helpt ook niet en typen en peuter bezighouden ...
Het kan ook goed aan mij liggen hoor. De baby heeft een sprongetje en vanavond hem ik nummer 2, 3 en 4 in mijn eentje 🤯

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het kan ook goed aan mij liggen hoor. De baby heeft een sprongetje en vanav ...
Ik vind het knap dat je dat kan met 4 ❤️. Ik denk al een dag met 1 oohh hoe red ik dat.

één maand geleden

Ze kruipt hele tijd met haar gezicht in m’n oksel, waardoor haar neusje blokkeert. Kind, ben je levensmoe ofzo 😫

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

M’n kind is stuk. OMG. Ik deed het drukknoopje dicht en ze begon keeriiihar ...
Neeeee! Zielig 🥺

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ik vind het knap dat je dat kan met 4 ❤️. Ik denk al een dag met 1 oohh hoe ...
Deels groei je erin, deels scheelt het dat je minder hoeft te 'zoeken' zoals met de eerste en deels is bidden tot het bedtijd is