2765 Reacties

één maand geleden

Ik vind moeder zijn een soort estafetterace, waarbij je van taak naar taak gaat, tussendoor giet je wat eten/drinken de slokdarm in en hoop je dat je alles binnen de tijd af kan ronden 😂 Het enige wat ik mis zijn een paar ploeggenoten om het stokje over te nemen, gelukkig heb ik meerdere persoonlijkheden 🤔

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik vind moeder zijn een soort estafetterace, waarbij je van taak naar taak ...
En net als je denkt dat je er lekker in zit, klinkt het eindschot over de babyfoon.

één maand geleden

Pfff zo de controle in het ziekenhuis gehad.... kon dat niet telefonisch???? Even vragen hoe het is en ja als je over 8 weken nog klachten hebt even bellen?!?🤷‍♀️ mens het was een wereldreis..... wagen mee, luiers mee, kleine honger, 10euro parkeerkosten lichter... en 2.5uur later ben je thuis (ziekenhuis is 10min rijden!) Kleine sliep in de wagen op terugreis.... moet je hem in de maxi cosi zetten.... brullen natuurlijk. Net maar hem gevoed en weer in de wagen gelegd.... hopelijk slaapt hij even

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

En net als je denkt dat je er lekker in zit, klinkt het eindschot over de b ...
En als je afwacht omdat je denkt 'hij zal zo wel onrustig worden' heb je een window gemist om iets nuttigs te doen 😎

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Pfff zo de controle in het ziekenhuis gehad.... kon dat niet telefonisch??? ...
Oh ja, ik dacht ook ze kijken nog even of alles oké is. Zelfs dat deden ze niet…

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het kan ook goed aan mij liggen hoor. De baby heeft een sprongetje en vanav ...
😩 ik heb ze donderdag weer allemaal in mijn eentje

één maand geleden

Reactie op kich

😩 ik heb ze donderdag weer allemaal in mijn eentje
Sterkte alvast. Hier wil de baby de hele dag niet slapen, tot we zijn broer over 50 min moeten halen. Slaapt als een blok 🥺

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Sterkte alvast. Hier wil de baby de hele dag niet slapen, tot we zijn broer ...
Ik had dat ook laatst. Toen is het me gelukt hem in de wagen over te hevelen en heeft hij nog een uur geslapen!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Het kan ook goed aan mij liggen hoor. De baby heeft een sprongetje en vanav ...
Ik vind 1 en 2 vandaag hele dag alleen al pittig. Al is het me wel gelukt om ze beiden tegelijk op bed te leggen. Dat betekende dat ik kon eten en warme koffie had😋

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Pfff zo de controle in het ziekenhuis gehad.... kon dat niet telefonisch??? ...
Dit had ik ook, vreselijk!!!

één maand geleden

Mijn baby heeft weer bij de eerste druppel overgegeven bij het rotavaccin net als vorige week…🤣. Spuugt overigens bijna nooit.. dus dan maar geen rotavaccin…

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ah heel herkenbaar! Hier ook vaak gedacht: hoe is die babytijd leuk?!?! To ...
Wat fijn zeg! Die van ons is gelukkig ook geen huilbaby (was zijn zus wel😅), maar wel vaak ontevreden en aan het jengelen.. Wow wel specifiek zeg, kiwi en soja. Hoe kwam je erachter als ik vragen mag? 😊

één maand geleden

Reactie op Novdb

Wat fijn zeg! Die van ons is gelukkig ook geen huilbaby (was zijn zus wel😅 ...
Ik vond zn krampjes best veel, en zijn zus was aan het begin ook mega onrustig, veel huilen (=krijsen door merg en been) en krampen. Ik kan me van haar in de eerste maanden niet herinneren dat ze ook gelachen heeft, moest dat van de foto's zien, herinner me alleen het huilen en de wanhoop. Ik was zo bang voor herhaling dat ik dacht: veel voorkomende allergieën direct uitsluiten. Koemelk en ei eet ik sowieso al niet, dan hoeft alleen soja nog. Na een tijdje 1x een foutje gemaakt en toen was het gelijk een paar dagen raak 🥴 Toen ging het een tijd goed, en ineens niet meer. Tot ik s nachts dacht: dit klopt niet, er is iets. Afspraak gemaakt bij kinesiologe (soort acupunctuur zonder naalden), die kan ook intoleranties testen. Toen kwam daar idd de soja uit, maar ook kiwi. En ja hoor, eet nooit kiwi, maar toevallig de dag voor de mega onrust begon een smoothie met kiwi gemaakt 😅

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Mijn baby heeft weer bij de eerste druppel overgegeven bij het rotavaccin n ...
Oh wat een gedoe… Lina moet volgende week, ben benieuwd. Wil toch wel graag dat ze m krijgt 😕

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Mijn baby heeft weer bij de eerste druppel overgegeven bij het rotavaccin n ...
Vervelend zeg.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh wat een gedoe… Lina moet volgende week, ben benieuwd. Wil toch wel graag ...
Robbie nergens last van gehad. Ja verslikte zich in de laatste druppel 😂

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Robbie nergens last van gehad. Ja verslikte zich in de laatste druppel 😂
Mathijs heeft na die vaccinatie 3 uren achter elkaar geslapen. Om 12:00 gekregen om 19:30 uur ontroostbare buikkrampen… 😭en volgende dag een mega. Poep luier 😂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh wat een gedoe… Lina moet volgende week, ben benieuwd. Wil toch wel graag ...
Ja, ze gaan nu maar overleggen of ze dan bij 3 mnd nog een keer gaan proberen…

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ik vond zn krampjes best veel, en zijn zus was aan het begin ook mega onrus ...
Ahh jaa pittig hè dat krijsen door merg en been… wat goed dat je dat gelijk bent gaan onderzoeken en fijn dat je erachter bent gekomen en het zo helpt! Ik ga ook maar wat meer opletten op wat ik eet op de dagen dat het erger is, kijken of ik een patroon kan vinden 😊 vind dit overigens wel het meest lastige van borstvoeding, dat je alsnog moet opletten wat je eet, terwijl ik echt een bodemloze put ben tegenwoordig 😂

één maand geleden

Reactie op Novdb

Ahh jaa pittig hè dat krijsen door merg en been… wat goed dat je dat gelijk ...
Ja vind ik dus ook. Dacht ooh heerlijk koffie..... kreeg de kleine krampen van... dus weer kamillethee 😢