2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ja vind ik dus ook. Dacht ooh heerlijk koffie..... kreeg de kleine krampen ...
Koffie kan waarschijnlijk wel. Ik dronk mn koffie direct na of tijdens mijn kolfsessie (kolfde fulltime) en dan had mijn zoontje geen krampen. Anders inderdaad geheid krampjes! Overigens beperkte ik koffie ook tot max 2 per dag net als tijdens zwangerschap.
één maand geleden
Reactie op Novdb
Ahh jaa pittig hè dat krijsen door merg en been… wat goed dat je dat gelijk ...
Haha ja he xD Ik ben ook de hele dag op zoek naar eten 🥴
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Koffie kan waarschijnlijk wel. Ik dronk mn koffie direct na of tijdens mijn ...
Ik begin er volgende week weer eens mee om 1 bak te nemen en dan kijken wat het doet. We hebben sowieso een vent die overdag wakker is en aan staat zeg maar🤣 wil alles zien en slapen ho maar
één maand geleden
Een beetje begonnen met het verkopen van maatje 50 op vinted. Krijg hier echt buikpijn van🥴🥴
één maand geleden
4 zakje bevroren bv weg moet de gooien. Kleine meneer weigert het.
Van begin aug…
De bv zal wel andere samenstelling zijn maar wel echt zonde…
Iemand hier ervaring mee?
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Koffie kan waarschijnlijk wel. Ik dronk mn koffie direct na of tijdens mijn ...
Kraamverzorgster gaf hier inderdaad ook aan dat koffie kan, maar liever na het kolven tenzij je een wakker kindje wilt (vanwege de cafeïne). Tijdens mijn zwangerschap dronk ik dagelijks één kopje cappuccino, maar nu drink ik na de bevalling zo nu en dan alleen cafeïnevrije cappuccino’s.
één maand geleden
Reactie op Guchi
Kraamverzorgster gaf hier inderdaad ook aan dat koffie kan, maar liever na ...
Heb nog decafe staan dus die wou ik volgende week eens proberen. En of ik nou koffie of kamillethee drink onze kleine is overdag wakker. Hij vecht tegen de slaap, maar tis net duracell het gaat niet slapen. Je kan alles proberen, maar dat werkt niet🤣 ga nu proberen hem dan maar in bed te krijgen🤷♀️ in de hoop dat hin slaapt en ik het dan vannacht wel weer zie
één maand geleden
Reactie op WeS187
Waarom groeit er bij een vrouw tijdens de zwangerschap geen 3e arm aan?
Di ...
Ja, of gewoon een tijdelijke kloon van jezelf. Zou ook best ideaal zijn. Voor een jaartje ofzo?
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
4 zakje bevroren bv weg moet de gooien. Kleine meneer weigert het.
Van beg ...
Ah nee, niet weggooien 😢 misschien kun je het nog voor een badje gebruiken.
Pakt hij vers gekolfde melk, of wat al in de koelkast heeft gestaan wel? Zelf geen ervaring mee, maar ik heb op het borstvoedingsforum regelmatig gelezen dat pasteuriseren voor invriezen nog wel eens wil helpen.
één maand geleden
Pfff dat duracell konijn van mij wil gewoon echt niet opgeven en eens gaan slapen😢 zo poging 3 om hem in bed te krijgen.... ik wil slapen namelijk😭
één maand geleden
Reactie op kich
Is het voor het eeest dat je bv uit de vriezer geeft?
Ja
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ah nee, niet weggooien 😢 misschien kun je het nog voor een badje gebruiken ...
Dit was gekolfde melk van 4 aug dat ik gisteravond uit de vriezer had gehaald en ik wilde het vanmiddag dus geven. Laten ontdooien in de koelkast en toen opgewarmd met een flessenwarmer.
Ja vers en melk van 2 dagen oud dat uit de koelkast komt drinkt hij wel. Ook koud. Dit is de eerste keer dat hij het weigert
één maand geleden
Ik haaaaat het zo als mijn man klaagt dat hij moe is en over dingen die hij moet doen. Net was de vuilnis zak open gescheurd dus hij moest dweilen. Vervelend maar ja. Ik had baby vast dus kon het niet doen. Maar precies alsof ik er dan iets mee te maken heb dat hij dat moet doen??? Voel me echt vaak gekwetst de laatste tijd door dat soort dingen, alsof ik niet genoeg doe of het mijn fout is dat hij moe is. Herkent iemand dit? 😭 ik wil er op zich over praten met hem maar pffff
één maand geleden
Reactie op Immie26
Ik haaaaat het zo als mijn man klaagt dat hij moe is en over dingen die hij ...
Herken je compleet. Ik probeer al 2uren de kleine in de co sleeper te krijgen..... niks helpt... stapt hij het bed in stopt oordoppen in en zegt: kunnen jullie stil doen, want ik moet er om 6uur uit...... no way ik ook en sws vannacht ook voor een voeding
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Dit was gekolfde melk van 4 aug dat ik gisteravond uit de vriezer had gehaa ...
Uit de vriezer smaakt het anders. Het ruikt ook heel muf vond ik zelf. Zoon weigerde ook. Ik deed dan 50/50. Vers of uit de koelkast samen met diepvries. Meer verhouding diepvries ging er niet in. Uiteindelijk laatste voorraad bv uit vriezer ook in badje gebruikt en flesjes kunstvoeding mee afgetopt.