2765 Reacties
één maand geleden
Gisteren een dag doorgeploeterd met een zieke peuter en een baby volop in sprong 2, wat eigenlijk verassend goed ging. Ik dacht morgen wordt het sowieso makkelijker, nou niet dus..
De baby is zo hard aan het persen dat zijn hele voeding er aan de bovenkant uit komt, terwijl aan de onderkant zijn luier doorlekt. Nu maar even een berichtje typen want hij is nog niet klaar..💩💩💩
één maand geleden
Reactie op kich
Sommige babies lusten bv uit de vriezer niet.
Wat je in het vervolg kan do ...
Hoi,
Bedankt voor je informatie.
Ja had het gisteravond opgezocht. Ik ga straks nog een ander zakje proberen en anders mengen.
Maar deze voorraad was voor als ik weer begin met werken over 4 weekjes,… dus als ik het weg moet gooien zou heel vervelend zijn… 😭
één maand geleden
Reactie op kich
Ik snap je helemaal. Hierbde zelfde frustraties en opmerkingen. Ik denk hel ...
Mijn man weet het hoor dat thuis zijn met kind(eren) zwaarder is dan werken, dat zegt hij ook weleens. Denk alleen dat hij dat de afgelopen weken is vergeten omdat ik al bijna 10 weken thuis ben.
Denk dat hij inderdaad ook niet doorheeft hoe vaak ik er in de nacht uit ga voor ook onze peuter. Die riep om 3 uur vannacht dat hij klaar was met slapen bijvoorbeeld. (Die heb ik gelukkig weten te overtuigen dat je echt meer slaap nodig hebt😅)
En dan mag ik nog niet klagen want baby slaapt meestal wel een blok van 6-7 uur en peuter slaapt over het algemeen ook gewoon door.
Alleen gaat hij er voor beiden sinds hij werkt er niet meer uit (hij hoort ze überhaupt ook niet).
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Mijn man weet het hoor dat thuis zijn met kind(eren) zwaarder is dan werken ...
Oh echt 😯 wij hebben over het algemeen de verdeling ik de baby, hij de peuter. Tenzij de baby heel erg spookt, dan wil hij nog wel eens een blokje pakken zodat ik iig 2-3 uur slaap heb.
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Oh echt 😯 wij hebben over het algemeen de verdeling ik de baby, hij de peu ...
Hij hoort ze gewoon niet, hij zegt wel om hem wakker te maken, maar ja dan ben ik al wakker... Dagen dat hij vrij is stuurt hij me wel smiddags voor een dutje. Scheelt weer iets.
één maand geleden
Zo nou ik heb al 't shirt nr2 aan van vandaag. Onze kleine is echt koning vandaag. Lekker spugen over mijn schouder bin het cb en terwijl de arts hem onderzoekt een enorme spuitluier produceren met een geurtje😁😁 conclusie kleine man is alweer 57cm en 5230gram☺️ blijkbaar gaat de borstvoeding toch heel goed
één maand geleden
Ik had me zo voorgenomen dit keer heel relaxed te zijn. Ik wilde zo van de contactdutjes gaan genieten... En ik wéét dat hoe hij nu slaapt volstrekt normaal is voor een baby...
Maar mijn god wat ben ik toe aan het moment dat er ritme komt en er dutjes in bed gedaan worden. Ik heb veel te veel behoefte aan ritme en structuur voor de chaos van een newborn fase. Bewondering voor iedereen die hier zo makkelijk in kan meeveren.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Hij hoort ze gewoon niet, hij zegt wel om hem wakker te maken, maar ja dan ...
Ah ja, ik maak mijn man dan wel wakker. Val daarna vrij snel weer in slaap als hij gaat. Anders ga ik er zelf aan onderdoor op sommige nachten vrees ik 😅
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik had me zo voorgenomen dit keer heel relaxed te zijn. Ik wilde zo van de ...
Ik heb net gewonnen! Dutje in het bedje! Kijken hoe lang ‘t duurt!! Ik zit op 26 minuten🤣. Maar ik snap wat je bedoelt!! Best leuk die contactdutjes, maar even wat kunnen doen is wel fijn.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Schoon uit bad en dan spugen ☺️
Dat hoofd erbij😂
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik heb net gewonnen! Dutje in het bedje! Kijken hoe lang ‘t duurt!! Ik zit ...
Haha ja het eerste dutje gaat al goed de laatste 3 dagen! Iig een mooi dutje van 45 min. Nu voor de 2e. Net op me in slaap gevallen, hopelijk kan ik hem zo wegleggen.
En ik vind de contactdutjes ook wel fijn hoor. Maar er is de afgelopen weken gewoon heel veel fysiek van me gevraagd. En er is geen pijl op te trekken wanneer hij slaapt, vooral daar ook wel echt behoefte aan.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Schoon uit bad en dan spugen ☺️
Ook alles weer lekker in die nekplooien.... En dat gezicht erbij is wel goud waard😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Even een vraag:
Stel je bent met je baby op stap en je moet naar het toilet ...
Daar hebben ze volwassen luiers voor gemaakt😋🙈
Nee ik zou het invalide toilet gebruiken ofzo🤷♀️
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hahahaha
Ja… ik was net bij de osteopaat en moest eigenlijk naar het toilet ...
Ik moest vandaag bij verloskundige ook (was even bedankje afgeven, want ze hebben me in zwangerschap goed geholpen bevalling werd medisch) en toen heb ik gewoon even gevraagd of ze 5 tellen wou opletten☺️