2765 Reacties
één maand geleden
Jinthe wil even klagen over mama, die in de auto even keihard aan het meezingen was met Andre Hazes... geloof niet haar muzieksmaak (mijne eigenlijk ook niet, maar soms is het heerlijk 😂)
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik moest vandaag bij verloskundige ook (was even bedankje afgeven, want ze ...
Ja, bij de VK zou ik dat ook wel vragen idd.
De osteopaat zit in zo’n verzamel gebouw dus dan zit het toilet niet bij de osteopaat zelf, zeg maar.
Ik had gewoon ff pech 😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, bij de VK zou ik dat ook wel vragen idd.
De osteopaat zit in zo’n verza ...
Gewoon laten lopen🤣🤣🤣 doe je even een luier in je broek en hoppaq
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Haha kan prima , ze heeft nog maatje 1 dus kan prima als inlegger fungeren ...
Ik was blij dat ik de dichte pakken kon omruilen voor maatje 2. Die vent van me is te zwaar en groot voor maat 1🫣
één maand geleden
Oh leuk nieuwtje we mogen toch een loopwerk uitzoeken ipv een spaarpot🤭 was ook te gek voor woorden natuurlijk. Dus ik zit nu leuk te kijken welke ik wil hebben
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Even een vraag:
Stel je bent met je baby op stap en je moet naar het toilet ...
De kinderwagen mee naar binnen. Of de kinderwagen voor de deur laten als je dat durft. En als het niet past en je durft dat niet de baby op schoot op de wc. In een invalidewc past de kinderwagen meestal wel
één maand geleden
Ik ben er ff helemaal klaar mee. Ben met de kleine en mijn bord met eten naar boven gegaan. Mijn vriend klaagt en vloekt aan een stuk door opeens. Had hem gevraagd even op de kleine te letten..... dat was teveel want ja hij werkte ook🤷♀️ ben volledig uit mijn slof geschoten, want hij is tot nu toe 0 nachten eruit gegaan voor hem
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Even een vraag:
Ik was bij de ballenbak en ben gewoon alleen naar de wc gegaan. Had Robbie laten staan bij de tafel.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Even een vraag:
Ik had hem laatst bij Monkey Town in de draagzak. Zat precies hoog genoeg dat ik met draagzak en al op de wc kon xD
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik had hem laatst bij Monkey Town in de draagzak. Zat precies hoog genoeg d ...
Ja plassen met draagzak gaat best🤣🤣
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik ben er ff helemaal klaar mee. Ben met de kleine en mijn bord met eten na ...
Ja werken is zwaar voor mannen… Vinden ze zelf.
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ja werken is zwaar voor mannen… Vinden ze zelf.
Ja hij schreeuwt en tiert als een malle. Leuke nacht wordt dit😢😭 kleine was net ook flink overstuur
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ja hij schreeuwt en tiert als een malle. Leuke nacht wordt dit😢😭 kleine w ...
Oh jeetje... Ik ben serieus minder gesloopt na een werkdag dan na een dag thuis in mn eentje met kind(eren). 😅
Ik heb een paar weken terug al eens gezegd tegen mijn man: "Ik weet dat jij ook moe bent, dat wil ik echt niet bagatelliseren. Maar wil je er niet over klagen als jij een nacht hebt doorgeslapen en ik er iedere 2 uur uit ben geweest?". Dat snapte hij wel xD
Dat wij meer moe zijn, wil niet zeggen dat zij niet moe zijn. Newborn periode is gewoon zwaaaaar. Gelukkig is het onze 2e en heeft mijn man sinds onze dochter geboren is 4 dagen gewerkt. Hierdoor weet hij uit eigen ervaring ook dat een dag werken vaak chiller is dan een dag thuis xD Soms moet ik hem even helpen herinneren. Maar we proberen zo veel mogelijk ervoor te zorgen dat het geen wie heeft het zwaarder wedstrijd wordt. Laatst waren we dat helemaal kwijt (dikke ruzie), en toen weer afgesproken dat we s ochtends en s middags even bij elkaar checken hoe de ander erbij staat en wat de ander nodig heeft. Of hij bijvoorbeeld even met de kinderen zit zodat ik lekker kan koken, of juist andersom.
Dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat hij ook af en toe zijn waardering uitspreekt naar je.
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Oh jeetje... Ik ben serieus minder gesloopt na een werkdag dan na een dag t ...
Zit er gewoon ff doorheen vermoed ik. 3 slechte nachten gehad en veel vroege afspraken. Tis de eerste en doe het helemaal alleen op het moment. Smiddags neem hij hem wel eens over, maar zodra hij begint te brullen moet ik hem overnemen🤷♀️😢
De kleine slaapt overdag amper helaas, maar hopelijk komende nacht beter. Hij doet nu een heerlijk dutje op mij en hoop dat ik hem straks even weg kan leggen. Moet ff in de buitenlucht komen