2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Zit er gewoon ff doorheen vermoed ik. 3 slechte nachten gehad en veel vroe ...
Ja, even rondje lopen misschien even frisse lucht en ff rust.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Zit er gewoon ff doorheen vermoed ik. 3 slechte nachten gehad en veel vroe ...
Poeh ja dat snap ik! Maar kan je man je niet meer ondersteunen? Jullie zijn samen ouders hè, dat jij nog verlof hebt, wil niet zeggen dat hij alleen voor het knuffelen is. Als je hem niet weg kan leggen alsnog even een rondje buiten maken, dan moet je man hem maar even overnemen. Jij moet ook overeind blijven. Dikke knuffel!

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ja werken is zwaar voor mannen… Vinden ze zelf.
Hier is dat gezeik van gisteravond gelukkig uitgesproken. Hij gaf toe dat de hele dag voor die kleine zorgen inderdaad ook geldt als werken, dat hij dat niet moet onderschatten en dat het gisteren een beetje beroerd z'n mond uit kwam. All good 😊 En anders had ik hem de rest van de avond nog genegeerd, lukte me vandaag overdag ook prima 😏

één maand geleden

Vandaag in de Ikea geweest. Toen we binnen kwamen lopen, ging een vrouw met kinderen voor ons de roltrap op. Alleen dat ging niet goed want 1 voet zat op de roltrap en 1 bleef staan waardoor ze half in spagaat zakte en viel, half bovenop haar zoontje, beiden met hoofd richting beneden. Ik snel een paar passen naar boven hun tegenhouden, ondertussen zorgen dat ik mijn zoon in de draagzak niet plet. Mijn man op de stop knop van de roltrap drukken. Pas na een tijdje bedacht maar liefst 1 van de omstanders: 'goh het ziet er toch uit alsof die vrouw die op kop op de roltrap ligt niet zelf omhoog kan komen, laat ik eens helpen'. Uiteindelijk had ze veel last van haar been. Het fucking enige wat mensen doen/zeiden... Kijken en vragen of de roltrap weer aan kon. Serieus?? Dus ik een stuk de ikea inlopen om een medewerker te zoeken, die ging gelukkig gelijk mee en belde bhv. Toen ik weer terug kwam was iedereen al gewoon de roltrap opgelopen. Niemand, maar dan ook niemand die zich even met die vrouw bezig hield. Super sociaal mensen. Dat je op het moment zelf even niet weet wat te doen, als in de freeze reactie, snap ik. Maar er gewoon echt niks om geven, geen hulp aanbieden, en zo snel mogelijk naar de showroom willen... Wauw.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Poeh ja dat snap ik! Maar kan je man je niet meer ondersteunen? Jullie zi ...
Oh shit ik lees nu dit hele gesprek pas. Ik bedoel mijn berichtje dus NIET als een Neh-neh-neh-neh-neh.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Oh shit ik lees nu dit hele gesprek pas. Ik bedoel mijn berichtje dus NIE ...
Zo had ik hem niet gelezen. ;) Fijn dat het uitgesproken is! Denk dat mensen het toch pas zien als ze het zelf meemaken. Ik dacht voor ik kinderen had ook heel anders over hoeveel tijd je hebt als je thuis met de kinderen bent 😅

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ja, even rondje lopen misschien even frisse lucht en ff rust.
Komt goed heb de kleine ff in de wagen gelegd bij me vriend en ben even rustig wat aan het prutsen. Je wilt tenslotte ook eens naar de wc etc🤣

één maand geleden

Mijn vriend heeft op dinsdag verlof. Maar hij had een teams overleg met een stagebegeleider ingepland, onder het motto jij bent toch thuis. Ben mooi naar Sanadome geweest en hij heeft met baby op schoot zijn teams overleg gedaan🤣. Daarnaast zat hij met een spugende baby bij het CB en hij had geen extra outfit bij zich. En hij zat zelf ook onder. Toen ik thuis kwam was hij bezig met een spuitluier. Nou die heeft zijn lesje wel geleerd, die weet nu hoe zo’n dag eruit kan zien. 😂.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Vandaag in de Ikea geweest. Toen we binnen kwamen lopen, ging een vrouw met ...
Bizar hè!! Ik verbaas me daar ook AL-TIJD over. Hele tijd terug was ik met m'n neefje (toen 3 denk ik) met de fiets naar Albert Heijn. Toen we de winkel uit kwamen, moest ik het wagentje nog terug zetten en ik had al 10x tegen hem gezegd: "Niet rennen! Jij valt dadelijk!" Ik knal m'n wagentje in de rij, draai me om, wat denk je? Kind valt KEI-HARD op z'n kin, tand door z'n lip - Paniek. Dus ik grijp snel de bak yoghurtijs die we net hadden gekocht uit m'n fietsmandje, en de Pamperdoekjes uit de tas en ik ben daar op een stoeprandje gaan zitten met hem. Hij natuurlijk keihard krijsen, alles onder het bloed.. Z'n lip, z'n kin, z'n handen, mijn handen, allebei onze kleren, álles. Dus ik zit met een klein jongetje wat helemaal in paniek is, daar een beetje te kloten met een literbak ijs tegen z'n lip en een pak doorweekte Pamperdoekjes.. En denk je nou toch dat ook maar iémand vroeg "Kan ik helpen mevrouw?" Iedereen loopt je gewoon voorbij, kijkt een keer en gaat door met boodschappen of welke andere bezigheid ze ook maar belangrijker vonden op dat moment. Klotevolk.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Bizar hè!! Ik verbaas me daar ook AL-TIJD over. Hele tijd terug was ik met ...
Oh jeetje, zo fijn hè 🥴 En dan vinden ze wat van 'de jeugd van tegenwoordig' 🤐

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Haha kan prima , ze heeft nog maatje 1 dus kan prima als inlegger fungeren ...
Hahahahahahahaha

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Zo had ik hem niet gelezen. ;) Fijn dat het uitgesproken is! Denk dat me ...
Oh ik dacht 'als de baby slaapt kan ik dit en dit en dit doen en eindelijk aan alle huishoudelijke plannen toekomen' HAHAHAHA slechte gedachte ooit

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh ik dacht 'als de baby slaapt kan ik dit en dit en dit doen en eindelijk ...
Hahaha ja precies xD en tussendoor lekker chillen en koffie drinken. Alle tijd van de wereld 🤣🤣 Overigens had ik dat later met mijn dochter wel, dus vooral de babytijd. Als ze ouder worden en zelf kunnen spelen kom je ook aan meer toe. Maar met een baby, nope xD

één maand geleden

Reactie op Chan98

Heerlijk bij ons is het vaak plassen ook al gepoept maar weer terug het wat ...
Had het niet moeten zeggen vandaag wederom na badje direct plassen op de comode. 😅 Gelukkig waren we met z'n 2en haar in bad aan het doen

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Even een vraag: Stel je bent met je baby op stap en je moet naar het toilet ...
Op schoot zetten en gaan

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh ik dacht 'als de baby slaapt kan ik dit en dit en dit doen en eindelijk ...
Jaaa, dat was ook mijn gedachte voordat de kleine was geboren. Ik dacht dat het alleen verschonen, voeden en slapen was. Dat is het grotendeels ook wel, maar er komt veel meer bij kijken. Vooral het stuk om haar in slaap krijgen.. En ik maar denken dat ik thuiswerken kan combineren met voor haar zorgen. Echt een clown ben ik 🤡

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Even een vraag: Stel je bent met je baby op stap en je moet naar het toilet ...
Ik was laatst in de ikea ben naar de invalide wc geweest

één maand geleden

Reactie op Guchi

Jaaa, dat was ook mijn gedachte voordat de kleine was geboren. Ik dacht dat ...
Echt, je beschrijft precies mijn gedachte en ervaring

één maand geleden

Waarom ga je niet slapen, kleine paniekerige driftkikker?

één maand geleden

Nog even een update over Lina haar vaginale probleempje, mocht iemand hier daar wakker van liggen 😂 Maar vandaag ein-de-lijk uitslag van het uitstrijkje. Het is dus een hormonale disbalans, dus de bacteriën die er horen te zitten maar dan in de verkeerde verhoudingen. Dus eigenlijk zoals je dat als vrouw ook kan hebben. Hoeft niet behandeld te worden tenzij er andere klachten bijkomen als koorts, vieze geur, roodheid/irritatie of als het steeds meer afscheiding wordt.