2765 Reacties
één maand geleden
Ik struggle een beetje met wat ze aan moet met slapen. Ze komt echt als een ijsklontje uit bed…
Het is 20° in haar kamertje en ze slaapt met een lange mouwen romper, broekje, love to dream slaapzakje 1 tog, lakentje en dubbelgevouwen zomer dekentje.
Het is natuurlijk ook zolang al warm in huis, dit is echt wel een omschakeling maar vind haar op zich al best ‘warm’ toegedekt want de ‘echte’ kou moet nog komen…
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik struggle een beetje met wat ze aan moet met slapen. Ze komt echt als een ...
Oeh ja! Da's wel behoorlijk aangekleed, ten opzichte van Moos. 🤭
Hij ligt in korte mouwen romper, boxpakje (i.p.v. pyjama) en slaapzakje 0.3 TOG.
Punt 😅
20.6 graden op de babykamer.
Dus ik denk dat het heel erg verschilt per kindje, want ik hoef hem echt niet warmer aan te kleden dan dit, ook niet met een lakentje of zo bijvoorbeeld.
één maand geleden
Reactie op WeS187
Oeh ja! Da's wel behoorlijk aangekleed, ten opzichte van Moos. 🤭
Hij ligt ...
Haha ja dat is een verschil idd… Ze werd de afgelopen 2 dagen ook eerder wakker ‘s nachts, redde amper een blok van 5 uur slaap ipv 7/8 uur. Precies sinds het kouder in huis is… dus ik denk dat het wel met elkaar te maken heeft. 🧊
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Haha hier ligt hij precies hetzelfde en haalde hem ook uit bed dat ik dacht 'zo heel warm heb je het niet '
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Je kunt een dikkere slaapzak proberen? Misschien is dat prettiger. Of een truitje nog over de romper?
Hier ben ik inmiddels overgestapt op een romper met lange mouwen (en zomerslaapzak zoals altijd). Die van mij is een kacheltje net als mama 🥰
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Je kunt een dikkere slaapzak proberen? Misschien is dat prettiger. Of een t ...
Ja… hoopte dikkere slaapzak uit te kunnen stellen tot de volgende maat. Heb wel een dikkere hier liggen maar daar is ze voor het mooie net te klein voor.
En een truitje extra lijkt mij dan weer niet lekker zitten in die love to dream slaapzak, met die gebogen armen.
Haha maar goed 1 van de 2 moet het toch worden 😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Had nog niet op verzenden gedrukt en ze begon te huilen dus zit nu een fles ...
Ah balen. En heb je haar warmer aangekleed?
Ik zit hier weer met een ventje dat heel paniekerig en driftig aan het drinken is. We moesten gisteren met hem bloedprikken (wat een verschrikkelijke ervaring was dat), dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Ah balen. En heb je haar warmer aangekleed?
Ik zit hier weer met een vent ...
Ik heb die te grote slaapzak gepakt, haar hoofdje kan er niet door (is een 70 en ze is 56cm dus Jollein zelf zegt dat hij kan vanaf 60cm).
Ze zwemt er verder echt als een malle in.
Ben benieuwd hoe het gaat, aangezien dit geen Swaddle is 😅
Ah ja dat bloedprikken is vreselijk, dat geduw aan je baby… ben daar zelf ook echt van getraumatiseerd 🫣
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb die te grote slaapzak gepakt, haar hoofdje kan er niet door (is een ...
Als ze zo koud aanvoelt, is dat dan toch de verstandigste keuze. Hopelijk slaapt ze er verder goed in - fingers crossed!
Ja, op zich was er al een paar keer geprikt in het ziekenhuis, maar dat waren kleine beetjes. Nu moesten er twee buisjes gevuld worden. Hij gilde het uit. Echt zielig 😢 En ook gewoon het hele gedoe eromheen: we hadden een andere afspraak moeten maken (vanwege z’n leeftijd) maar dat had ik niet kunnen weten want dat staat niet in hun systeem, zucht