2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Als ze zo koud aanvoelt, is dat dan toch de verstandigste keuze. Hopelijk s ...
Ja gelukkig slaapt ze ‘s nachts en ‘s ochtends altijd goed zelfstandig weer in. Zou ze overdag ook eens moeten doen 😂
Ahh wat een rotzakken… dat gedoe idd en dan 2 buisjes. Vreselijk. Waarom moest hij prikken?
Er was hier 1x iemand, die was echt als een bezetene aan het knijpen. Ging zelf zowat out ervan… 😣
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja gelukkig slaapt ze ‘s nachts en ‘s ochtends altijd goed zelfstandig weer ...
Ah nee, knepen ze echt? Vreselijk! Sowieso om die pijn bij je kind te zien, hè? Gaat echt door merg en been 😢
Z’n ijzerwaarde moet gecontroleerd worden, dus vandaar. Gelukkig was het wel iemand die in 1x goed prikte. Maar ik zat daar met tranen in m’n ogen met een jankend ventje op schoot 😭
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Had nog niet op verzenden gedrukt en ze begon te huilen dus zit nu een fles ...
Ik heb hier al een extra fles gegeven om twaalf uur. Normaal zijn we na 22 uur wel klaar tot 3 uur. Nu alweer een fles en niet echt geslapen door al dat gekreun. Leuk zo'n sprongetje, was even vergeten hoe het is om s nachts niet te slapen 😅
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Ah nee, knepen ze echt? Vreselijk! Sowieso om die pijn bij je kind te zien, ...
Ja, was gelukkig maar bij 1 iemand hoor. Die anderen waren prima maar inderdaad, het gaat door merg en been!
Hopelijk is z’n ijzer snel gewoon goed en hoeft dat gedoe niet meer.
Ik ben echt klaarwakker. Irriteer me ook echt aan m’n bed, echt een flashback uit m’n zwangerschap dit. Toen kon ik ook woest in bed liggen 😅
Ben in staat om lekker te gaan douchen en uitgebreid m’n haren te wassen, aangezien die kleine meid nu lekker slaapt. Overdag is alles snel snel maaaaaarja… eer dat ik dan weer in bed lig, kom ik echt een paar uur slaap te kort 🫣
één maand geleden
Ik baal even. Ik ben zoooo hard toe aan een nachtje doorslapen. En dan bedoel ik niet van 7-7 of van 23-6 ofzo, maar gewoon 5 uur achter elkaar. Maar dat kon wel eens maaaaaanden nog gaan duren. 😔
Mannen en hun nutteloze tepels ook.
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Ik heb hier al een extra fles gegeven om twaalf uur. Normaal zijn we na 22 ...
Irritant he… Zit ook nu gelijk al te denken hoe ik de rest van de dag met de flessen uitkomt, helemaal waardeloos 🫣
Het wordt sowieso een fles extra en de extra uitdaging: m’n moeder moet even oppassen en die geeft al een fles als ze met der ogen knippert, ‘ze had echt honger’. 😣
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Irritant he… Zit ook nu gelijk al te denken hoe ik de rest van de dag met d ...
Ja zucht, heb dan geluk dat mijn man verlof heeft (die hoor ik tot in de woonkamer lekker snurken), dus dan kan ik even liggen als de kleuter op school zit.
Hihi die oma's toch ... toen mijn dochter laatst huilde, vrij hard, zei mijn eigen oma: Moet je niet de dokter bellen, ze huilt zo hard. 🤣 Ik zei: nee hoor, dat is vrij normaal, ze heeft gewoon krampjes. Niks aan te doen.
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Ja zucht, heb dan geluk dat mijn man verlof heeft (die hoor ik tot in de wo ...
Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Zit er aan te denken om m’n moeder te vragen of ik haar een paar uurtjes daar mag laten, zodat ik ff kan slapen. Maar goed, weet nu al dat ik dat niet ga doen want dan voel ik me schuldig.
Er is zondag feest in de stad en ik ‘moet’ van m’n moeder heen maar ik kan het gewoon niet over m’n hart verkrijgen 😶
Hahaha moet je niet een dokter bellen 😂😂😂😂
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Ik heb hier al een extra fles gegeven om twaalf uur. Normaal zijn we na 22 ...
Hier hetzelfde. Kwam opeens om 00.30 al… en de rest van de nacht herrie… had bijna de cosleeper de kamer uitgereden…
één maand geleden
Mijn kleine aap heeft van 22 tot 5 geslapen (en ik dus ook). Nadeel : hele bed is natuurlijk van de melk🫣 maar hij doet er nu wat aan en dan slinger ik hem weer in bed. Wekker van mijn vriend gaat zo, want die moet werken
één maand geleden
Ons mannetje is verkouden. Hele nacht niezen.
Heb een paar druppels verse borstvoeding in zijn neusje gedaan. Tip van het cb
Word een kuffeldag.
Vind zo sneu… 😞
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik moet vanmiddag naar de tandarts. Zit er aan te denken om m’n moeder te v ...
Ja lastig hoor, al doet je moeder het vast met heel veel plezier.
En ik vind de dagen waarop we niks hoeven echt het allerfijnste. Lekker het ritme van de kleine volgen en rustig aan.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ahh ja snap ik… ik heb dat gevoel al en ik mag eigenlijk niet klagen, in ve ...
Haha klagen mag altijd! Er zijn ook veel mensen die echt veeeeel minder slapen dan ik. 😅
Het stomme is, in de nacht denk ik altijd uuuuuugh. En nu is de dag begonnen, boterham op en dan denk ik, ach we kunnen er wel weer tegenaan 😅
één maand geleden
Die kat, die altijd meent dat het leven om haar draait. Constant zeuren, voor m'n voeten lopen, zich richting de kast dwingen, mij overal zeurend achterna lopen..
Meid, hoor jij niet die baby keihard huilen?
Denk je dan serieus dat jouw ontbijt voorrang heeft? En trouwens, er staan nog brokjes.
VREET DAT DAN OP ALS JE ZO'N HONGER HEBT