2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik kan niet eens even naar de wc
Kun je vast wennen voor als je over een tijdje een dreumes/peuter hebt 😜

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Irritant he… Zit ook nu gelijk al te denken hoe ik de rest van de dag met d ...
Wat is dat met moeders en kinderen vol proppen

één maand geleden

Reactie op WeS187

Die kat, die altijd meent dat het leven om haar draait. Constant zeuren, vo ...
Hier liggen ze overal in. Had de wipstoel afgedekt is ze daar onderdoor gekropen. Alles vol haren. Word er gek van 😅 En ze blijven muizen brengen 🤢

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Kun je vast wennen voor als je over een tijdje een dreumes/peuter hebt 😜
Dit was m'n neefje vorige week.. Het went... 😅😂

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Mijn kleine aap heeft van 22 tot 5 geslapen (en ik dus ook). Nadeel : hele ...
Heb je van die zoogcompressen? Die wasbare helpen al goed. Iedere ochtend alles nat lijkt me zo vervelend

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Haha klagen mag altijd! Er zijn ook veel mensen die echt veeeeel minder sla ...
Ja je gaat ook gewoon wel weer door…

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Heb je van die zoogcompressen? Die wasbare helpen al goed. Iedere ochtend a ...
Die wasbare ga ik vandaag bestellen en tis niet elke ochtend gelukkig. De wasmachine draait, ik heb ontbijt, de kleine zie ik op babyfoon langzaam wakker worden, de kat heeft ontbijt. Ik voel me herboren na deze nacht jeetje

één maand geleden

Mijn ochtend (het is 8.15) - Baby wegleggen voor eerste dutje. Ondertussen peuter 100x zeggen dat ze stil moet zijn omdat de baby moet slapen. Na 101x wilde ze naar beneden. Prima. - Baby slaapt, ik kom beneden, heeft ze verf uit de kast gepakt (door een tafel ervoor te schuiven en erop te klimmen), doppen eraf gedraaid en al verf in haar nieuwe trui zitten. - Trui schoongemaakt, zeil op tafel, schort voor, ga maar schilderen. - Schoteltje met dikke klodders verf valt kapot op de grond. - Nieuw schoteltje met verf, oude opruimen. Ze deed het niet expres, kan gebeuren. - Na 3 likken verf is ze klaar. - Schoteltje met verf opruimen. Man had kennelijk niet bedacht dat pan afwassen en kolf schoonmaken ook bij rondje keuken hoort. - Pan afwassen. - Peuter troosten die boos is dat ze geen snoepje mag om 8 uur s ochtends. - Kolf schoonmaken. Met mijn nagel door het membraan gaan. Nu op internet maar nieuw bestellen want nu heb ik geen werkende kolf. - Baby wordt wakker. 😮‍💨 Ik heb het gevoel dat ik er al een dag op heb zitten.

één maand geleden

Man heeft een belangrijk telefoontje van z'n werk (op z'n vrije dag 🙄), we moeten over een uur in de auto naar de intake van het kdv zitten en ik moet nog douchen, ontbijten, baby moet nog aangekleed worden, en dan hoor ik hem tegen z'n baas zeggen "Nee, kan wel even nu!" Oké.. Dan wacht ik wel weer met douchen, anders zal je zien dat baby zometeen door je telefoongesprek heen krijst. Dan ga ik wel koffie nr. 5 zetten, hopelijk stilt dat de honger een beetje.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Mijn ochtend (het is 8.15) - Baby wegleggen voor eerste dutje. Ondertussen ...
Morgen wordt een betere dag😘

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ondertussen baby uit bed gehaald (want je zou eens een fatsoenlijke dut doen). Kom ik beneden, staat de peuter met haar hand omhoog: Ik heb poep aan mijn hand!! Ja meid, misschien moet je dan niet in je luier zitten. En toen ik met de hendel van de kolf uit frustratie gooide is die stuk gegaan. Top. Van het weekend neem ik een dag vrij. Zijn ze even van mijn man. Ik doe ff niet meer.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Ondertussen baby uit bed gehaald (want je zou eens een fatsoenlijke dut doe ...
Die poep deed het hem… 😂😂. Ik denk dat je inderdaad een dag vrij moet en hebt verdiend !!

één maand geleden

Reactie op WeS187

Die kat, die altijd meent dat het leven om haar draait. Constant zeuren, vo ...
De kat was er eerder, dus in haar ogen weegt dat zwaarder 😂. De mijne is op zolder gaan wonen. Die moet al dat gejank niet..🤣

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

De kat was er eerder, dus in haar ogen weegt dat zwaarder 😂. De mijne is ...
Die van ons bivakkeert in de achtertuin maar ja, het is kouder buiten dus Madam wil graag weer 'thuis komen wonen'. Wat ik best vind hoor, mits ze zich gewoon gedraagt en niet op de Stokke, het aankleedkussen, in de kinderwagen of in de box gaat liggen met d'r lange haren.

één maand geleden

Die poep deed het hem… 😂😂. Ik denk dat je inderdaad een dag vrij moet en ...
Haha ja idd xD moest er eigenlijk wel om lachen hoor, om al die dingen xD ik hou wel van peuters. Maar als dit allemaal voor 9 uur al is, ben ik benieuwd hoe het om 17 u is straks xD

één maand geleden

'S avonds rond 22.15/22.30 uur ga ik vast naar boven, omdat ik de nachtvoedingen doe. Vaak dan nog even de was wegvouwen (3 kids hier, bij enige verslapping van het ritme loopt dit meteen gigantisch uit de klauwen 😂) de kleding voor de volgende dag klaarleggen, de vuile was verzamelen en in de machine stoppen, onze middelste nog even laten plassen, en dan zelf klaarmaken om naar bed te gaan. Allemaal prima. Maar toen ik vanmorgen vroeg aan mijn man vroeg of hij dan wellicht 's avonds na de laatste fles rond 23 uur alvast even de vaatwasser uit zou willen ruimen, kreeg ik zoveel argumenten waarom dan niet kon, het leek een soort spreekbeurt 😂

één maand geleden

De kat was er eerder, dus in haar ogen weegt dat zwaarder 😂. De mijne is ...
Ahh ja, die katten krijgen het ook zomaar op hun bord gesmeten… Die van mij had het gelukkig al snel geaccepteerd. Tenzij ze naast ons ligt te slapen en zij opeens begint te huilen, dan staat hij wel op 😂

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Haha dit is zoooo herkenbaar. Alle knutselspullen uitruimen en dan zijn ze na 1 minuut klaar ermee terwijl je een half uur bezig bent met klaarzetten en opruimen -en de man die vindt dat de kolf schoonmaken niet zijn taak is. “Dan doe ik het vast verkeerd…”

één maand geleden

Ik ga vanmiddag lunchen met de baby op werk. Op zich leuk. Maar was vergeten dat manlief er niet is vanavond. Ik moet dus ook de andere 2 ophalen van bso/opvang. Dan tussendoor de baby voeden en om 17.00 uur richting school voor ouderavond (met baby). Dan weer naar huis en in m’n eentje de andere 2 in bed worstelen (met baby). Zal wel een onrustige dag worden. Hoop zo dat hij vandaag wel een keertje in de auto wil slapen 🤞🤞🤞🤞🤞

één maand geleden

Reactie op kich

Haha dit is zoooo herkenbaar. Alle knutselspullen uitruimen en dan zijn ze ...
Weaponized incompetence heet dat. Echt ZO irritant. Mijn partner heeft/had dat met de kleding van onze oudste. Als ik dat niet perfect geordend in bakjes leg, weet hij het verschil tussen een tshirt en een trui niet meer. Echt, hou op met me😂