2765 Reacties
één maand geleden
TMI: ik trok in haast een zwangerschapsonderbroek aan, baby was onrustig.
Baby zit in draagzak, maar die onderbroek is zo ver gezakt, dat het niet eens meer in de buurt komt van waar hij moet zitten. En met geen mogelijkheid op te trekken met die zak om 😂😂
één maand geleden
Noem me maar een loedermoeder vandaag. De kleine is in de wagen in slaap gevallen..... hij staat nog in de tuin🫣 want als ik de wagen over de hoge drempel slinger dan wordt ie denk ik wakker
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Lekker toch? Als hij lekker ingepakt is, niks mis mee!
Te hard geroepen. Meneer zit in zijn wipstoel nu klaarwakker
één maand geleden
Reactie op Erp
Weaponized incompetence heet dat. Echt ZO irritant.
Mijn partner heeft/had ...
Oh ja. Die van mij heeft dat gedwongen geleerd toen de jongste geboren werd. Daarvoor zei hij altijd dat hij niet wist waar wat lag en van wie wat was. Ik ruim het nog steeds weg. Maar hij kleed de oudste 2 wel aan nu ‘s ochtends (en wow, hij kan warempel de kleding ook vinden in hun kast)
één maand geleden
Reactie op kich
In scandinavie is het heel normaal om je baby buiten te laten slapen en daa ...
Jahoor ik sliep vroeger ook buiten. En zo koud is het niet vandaag
één maand geleden
Reactie op kich
Haha dit is zoooo herkenbaar.
Alle knutselspullen uitruimen en dan zijn ze ...
Haha ja he. Ik heb nu spullen gehaald om beperkt knutselspullen in te doen die zonder toezicht prima kunnen. Dan heeft ze altijd wat te knutselen zonder dat ik moeite moet doen zeg maar xD
Hier maakt hij hem gelukkig wel schoon :) Bij mijn dochter zelfs altijd, zo konden we toch samen een beetje het leed van het kolven dragen xD
één maand geleden
Reactie op kich
Ik ga vanmiddag lunchen met de baby op werk. Op zich leuk. Maar was vergete ...
Ooh dit is heftig. En ergens tussendoor is de baby klaar met de ondebroken slaapjes . Bij mij lag hij in de avond klaarwakker dood oververmoeidheid. Het was genieten. Sterkte 🍀🍀
één maand geleden
Reactie op kich
Haha dit is zoooo herkenbaar.
Alle knutselspullen uitruimen en dan zijn ze ...
'Oefening baart kunst'
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Lekker toch? Als hij lekker ingepakt is, niks mis mee!
Dit precies, heerlijk! Op de opvang slapen ze bij ons ook buiten en ik laat haar regelmatig ook even buiten staan als ze nog slaapt.
één maand geleden
Ik weet soms niet wat ik met de baby moet doen 😅. Dan is hij wakker, klaar met spelen, heeft gegeten, wil niet meer alleen zijn maar ook niet slapen. En dan zijn we maar samen aan 't zijn ofzo 😅
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik weet soms niet wat ik met de baby moet doen 😅. Dan is hij wakker, klaar ...
Ja, ik heb hetzelfde. Kan me niet herinneren dat ik bij de eerste dit ook zo had. Al kolfde ik toen dus sowieso langer bezig met alles rondom voeding.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik weet soms niet wat ik met de baby moet doen 😅. Dan is hij wakker, klaar ...
Ja! Dit heb ik ook.
Dan wil 'ie niet per se bij me liggen, maar ook niet in de box en ook niet op z'n speelmat.
Geslapen heeft' ie net nog, gegeten ook en z'n luier is ook gedaan 🤷🏻♀️
Uiteindelijk toch terug op de speelmat gelegd en toen bedacht ie zich dat ie dat tóch wilde.
Dus nu is hij daar al een half uur tevreden 😅
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ooh dit is heftig. En ergens tussendoor is de baby klaar met de ondebroken ...
Ja tot nu toe gaat het niet denderend. Hij wil ook niet in de maxicosi slapen. Dat snap ik ook niet. Duuussss. 2 uur wakker geweest. 2 halve voedingen erin gepropt. Nu 40 minuten in de draagdoek en dan moet ik weer onderweg 😩
één maand geleden
Reactie op MD999
Oké een beetje TMI, maar waarom denk ik altijd te kunnen gaan poepen (want ...
Omdat ze het ruiken😂😂😂 is hier ook altijd. Slapen en zodra op de wc wakker😬