2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja dat is zo shit :(. Had ik gisteren ook en daarna een vermoeide baby
En een vermoeide peuter vrees ik. Die slaapt meestal tot 4 uur 🥴 ach, het is niet anders. Iedereen zal het wel overleven. Ik heb mezelf maar weer opgeofferd voor een contactdutje. Moet de rest van de dag al met draagzak lopen dus daar had ik even geen zin in
één maand geleden
Reactie op kich
En een vermoeide peuter vrees ik. Die slaapt meestal tot 4 uur 🥴 ach, het ...
Hier ook een contactdutje… die kleine meid heeft zo’n buikpijn, hoop dat mijn lichaamswarmte wat verlichting geeft op haar buikje. Ze schrikt steeds wakker van de pijn.
Haar scheetjes stinken alsof ze 2 kilo kool heeft gegeten 😢
Heb besloten om te stoppen met die nutriton. Consultatiebureau gesproken en zei zeggen dat je het ff een paar dagen de tijd moet geven, zeker tot maandag.
Nou ammehoela, ik herken m’n kind niet terug. Ze heeft nog geen lachje gegeven sinds gisterenmiddag, terwijl ze anders de hele tijd lacht…
Ik kijk wel waar het schip strandt met het spugen. M’n neefje heeft ook 9 maanden gespuugd en had nergens last van.
Maar goed, nou ligt ze op me en ik heb nog niet gegeten en al uren niet gedronken.. en ik heb zo’n honger en dorst 💀
één maand geleden
Vanochtend de kleine uit bed geplukt om op tijd bij cb te zijn. Was het daar natuurlijk niet mee eens. Ging in de wachtruimte weer slapen en dus toen weer wakker bij de arts natuurlijk. Werden jullie kindjes ook aan alle kanten getrokken en geduwd en weet ik wat? 🥲 Ze is sinds de afspraak echt niet te genieten. Gaat nu hopelijk even slapen in de draagdoek.
één maand geleden
Reactie op kich
@Immie26 oxycotine neusspray is al ongeveer 2 jaar amper te krijgen en sind ...
Ja het komt op zich wel, maar heb het idee dat het vrij snel ook weer stopt. Het stroomt ook niet maar drupt. Heb ook nooit dat ik ga lekken of zo. Vandaar dat ik de combinatie wel wilde proberen. Maar inderdaad het is echt een probleem met leveren helaas.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja klopt, hier ook idd. Nou maakte die meid van mij er niks van hoor, die v ...
Hahaha ja ze vond het ook niet zo heel erg, totdat ze op haar buik werd gelegd. Ze houdt echt niet van tummy time, altijd strijd hier. En toen plaste ze zichzelf onder toen de luier uit moest 💀 dan is ze al helemaal over de rooie haha
één maand geleden
Nou ff naar de winkel geweest, moest cadeaus, slaapzak maatje groter en klein boodschapje hebben. Je raad het al in winkel 1 begint meneer het op een brullen te zetten. Dus hup snel de winkels langs en eenmaal buiten begint het licht te regenen. Helemaal top! Door het brullen begin ik te lekken.... heb wit shirt aan🫣🙄
Op de hoek van de straat besluit meneer stil te zijn en te gaan slapen🤷♀️ prima dan doet hij nu lekker een dutje in de wagen en kan ik op d'r bank zitten.
Ahja en de migraine begint weer op te spelen pfff geweldig dit benauwde weer!
één maand geleden
Reactie op Immie26
Hahaha ja ze vond het ook niet zo heel erg, totdat ze op haar buik werd gel ...
Beetje ongevraagd advies (sorry 😅) maar lekker die strijd niet aan gaan met de tummy time. Onze oudste wilde dat ook absoluut niet (door reflux). Maar het ging prima om samen buik op buik te liggen en dan niet helemaal plat. Dan heb je gewoon een gezellig knuffel moment en oefenen ze hetzelfde. Fysio zei ook dat het telde. 😊
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Beetje ongevraagd advies (sorry 😅) maar lekker die strijd niet aan gaan me ...
Jup! Adviseerde de osteopaat ook.
Wat ik hier wel doe: een handdoek oprollen en die onder de armpjes leggen, dan is het iets minder zwaar!
En ik zet dan een contrast boekje rechtop voor haar en dan vindt ze het nog steeds niet leuk maar het gaat haar wel beter af en is afgeleid door het boekje!
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Beetje ongevraagd advies (sorry 😅) maar lekker die strijd niet aan gaan me ...
Mee eens, geen probleem hoor! 😘 Ze ligt inderdaad heel graag op mij of papa en dan oefent ze ook. Soms leg ik haar neer met een kussen eronder maar zodra ze gaat jengelen draai ik haar gewoon weer om. Vaak dus 2-5 minuten.
één maand geleden
Arts bij cb zei overigens: ja snap dat ze het niet leuk vindt maar het moet wel. Denk dat ik de volgende keer nog even aankijk hoe ik het vind maar misschien ga ik wel niet meer hoor. We hebben al genoeg afspraken in het ziekenhuis voor haar hartje, dat gezeik met cb er dan ook nog bij hoeft niet zo nodig. Zeker niet met “het moet zus en zo” als adviezen
één maand geleden
Reactie op Immie26
Mee eens, geen probleem hoor! 😘 Ze ligt inderdaad heel graag op mij of pap ...
Oh 2-5 min is echt al wel netjes!