2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op WeS187
Ja! Dit heb ik ook.
Dan wil 'ie niet per se bij me liggen, maar ook niet i ...
Hier voordat ik Niek op moest halen de fles. Nog even knuffelen dacht ik, maar Robbie bleef huilen. Ik legde hem in de box om spullen te pakken. En meneer ging slapen oooo dus dat wilde je, je was net wakker😬😂
één maand geleden
Reactie op MD999
Hahaha echt hoor. Ik ben van mening dat even huilen best wel mag, want ja s ...
Ik heb 2 wc’s. En ga eigelijk altijd boven. Maar inderdaad rustig zitten is er niet bij. Bij m’n vriend daarentegen 😅 dan denk ik soms hoor je het gewoon niet ofzo😂
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Ik heb 2 wc’s. En ga eigelijk altijd boven. Maar inderdaad rustig zitten is ...
Ik denk dat vaders het dan toch wat beter even kunnen negeren dan moeders. Al moet ik zeggen mijn vriend vind het ook verschrikkelijk irritant als hij alleen is en moet poepen 😂
één maand geleden
Ik heb knallende koppijn en ik dacht anderhalf uur geleden dat het dan een goed idee was om samen te slapen. Alleen het lukt mij niet om in slaap te vallen en m’n koppijn wordt erger…
Nou zou ik kunnen riskeren om haar te kunnen verplaatsen en paracetamol pakken maar ik wil de fles graag even uitstellen, zodat ik vanavond beter uitkom.
Dus nu lig ik hier… te dubben wat ik nou moet 😶
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb knallende koppijn en ik dacht anderhalf uur geleden dat het dan een ...
Ojee, ik kan niet voor je beslissen maar zou niet wachten totdat het erger wordt! Paracetamol werkt beter als je het gewoon om de zoveel tijd neemt en een spiegel opbouwt. Maar dat wist je misschien wel 😘 sterkte
één maand geleden
Overdag slapen is voor kleine baby's, aldus mijn grote baby😬 grote babys slapen snachts hopelijk gewoon weer zo goed
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Mission failed!
Maar heb wel ff 2 paracetamol en een ibuprofen genomen. Oj ...
Vergeet je water niet!
één maand geleden
Hmmm ik heb dus mijn oude fiets op marktplaats staan.... iemand stelt allemaal vragen etc etc..... maar vertrouw er geen ene moer van😅😬 nu bied hij wel wat ik ervoor wil hebben, maar toch raar gesprek en krijg er de kriebels van
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Hmmm ik heb dus mijn oude fiets op marktplaats staan.... iemand stelt allem ...
Gewoon zeggen ik verkoop hem niet aan u en dan hem blokkeren / verwijderen.
Doe ik ook tig keer
één maand geleden
Man appt op de tijd dat hij thuis zou zijn dat hij nog even naar de appie gaat en dan naar huis komt. Prima joh, ik heb maar de halve dag crisismanagement gedaan thuis (iedereen leeft nog, nergens is verf op gekomen, er is niks noemenswaardigs stuk gevallen, alleen een ei en een halve bak gepoft spelt, dat is naar de kippen gegaan), dat laatste beetje extra kan er ook nog wel bij. Ik te voorkomen dat de peuter nog meer overhoop trekt toch maar eens Bluey aangezet.
Drukke dag, en toch hou ik van het ondernemende van onze peuter. Hou dat vol meid, daar kom je later ver mee.
één maand geleden
Reactie op Immie26
Minder drinken, moeilijker in slaap te krijgen, alleen in de draagdoek slap ...
Ik was al bang dat ik de enige was waarbij alles weer zo onvoorspelbaar gaat..
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Gewoon zeggen ik verkoop hem niet aan u en dan hem blokkeren / verwijderen. ...
Negeren werkte ook. Die gast stuurde gewoon 15 berichten in 4minuten🤷♀️😅 laatste bericht van hem: laat maar zitten je reageert niet.
Nee klopt sommigen moeten wel eens naar de wc of de kleine brult. Fijne avond🤣🤣🤣
één maand geleden
Vanavond chinese omelet op het programma. Heeft mijn man vanmiddag 4 (!!) gebakken eieren gegeten. En nu grijp ik dus mis... kreeeun. Verder snipverkouden, voor het eerst ongesteld, een huilende baby, een chagrijnige kleuter en vermoeide peuter.... ik wil me even onder de dekens verstoppen 😭