2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ja! Dit heb ik ook. Dan wil 'ie niet per se bij me liggen, maar ook niet i ...
Hier voordat ik Niek op moest halen de fles. Nog even knuffelen dacht ik, maar Robbie bleef huilen. Ik legde hem in de box om spullen te pakken. En meneer ging slapen oooo dus dat wilde je, je was net wakker😬😂

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Omdat ze het ruiken😂😂😂 is hier ook altijd. Slapen en zodra op de wc wakk ...
Hahaha echt hoor. Ik ben van mening dat even huilen best wel mag, want ja soms is het niet anders. Maar je dit toch niet lekker rustig te kakken zo hahahaha

één maand geleden

Reactie op MD999

Hahaha echt hoor. Ik ben van mening dat even huilen best wel mag, want ja s ...
Ik heb 2 wc’s. En ga eigelijk altijd boven. Maar inderdaad rustig zitten is er niet bij. Bij m’n vriend daarentegen 😅 dan denk ik soms hoor je het gewoon niet ofzo😂

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik heb 2 wc’s. En ga eigelijk altijd boven. Maar inderdaad rustig zitten is ...
Ik denk dat vaders het dan toch wat beter even kunnen negeren dan moeders. Al moet ik zeggen mijn vriend vind het ook verschrikkelijk irritant als hij alleen is en moet poepen 😂

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik weet soms niet wat ik met de baby moet doen 😅. Dan is hij wakker, klaar ...
Ik dacht dat het aan mij lag maar ik heb die momenten idd ook na spelen en voor slapen. 😂

één maand geleden

Ik heb knallende koppijn en ik dacht anderhalf uur geleden dat het dan een goed idee was om samen te slapen. Alleen het lukt mij niet om in slaap te vallen en m’n koppijn wordt erger… Nou zou ik kunnen riskeren om haar te kunnen verplaatsen en paracetamol pakken maar ik wil de fles graag even uitstellen, zodat ik vanavond beter uitkom. Dus nu lig ik hier… te dubben wat ik nou moet 😶

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb knallende koppijn en ik dacht anderhalf uur geleden dat het dan een ...
Ojee, ik kan niet voor je beslissen maar zou niet wachten totdat het erger wordt! Paracetamol werkt beter als je het gewoon om de zoveel tijd neemt en een spiegel opbouwt. Maar dat wist je misschien wel 😘 sterkte

één maand geleden

Minder drinken, moeilijker in slaap te krijgen, alleen in de draagdoek slapen, huilen… het is denk ik weer zo ver 🤡 sprong 2?

één maand geleden

Overdag slapen is voor kleine baby's, aldus mijn grote baby😬 grote babys slapen snachts hopelijk gewoon weer zo goed

één maand geleden

Reactie op Immie26

Ojee, ik kan niet voor je beslissen maar zou niet wachten totdat het erger ...
Mission failed! Maar heb wel ff 2 paracetamol en een ibuprofen genomen. Oja, en een handje M&Ms. Misschien helpt het als m’n suiker wat wordt aangevuld 👍🏼

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Mission failed! Maar heb wel ff 2 paracetamol en een ibuprofen genomen. Oj ...
Vergeet je water niet!

één maand geleden

Reactie op Immie26

Minder drinken, moeilijker in slaap te krijgen, alleen in de draagdoek slap ...
Hier is het ook feest 🥳

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Vergeet je water niet!
Goeie, zal daar ook ff een extra glas van drinken 😘

één maand geleden

Hmmm ik heb dus mijn oude fiets op marktplaats staan.... iemand stelt allemaal vragen etc etc..... maar vertrouw er geen ene moer van😅😬 nu bied hij wel wat ik ervoor wil hebben, maar toch raar gesprek en krijg er de kriebels van

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hmmm ik heb dus mijn oude fiets op marktplaats staan.... iemand stelt allem ...
Gewoon zeggen ik verkoop hem niet aan u en dan hem blokkeren / verwijderen. Doe ik ook tig keer

één maand geleden

Man appt op de tijd dat hij thuis zou zijn dat hij nog even naar de appie gaat en dan naar huis komt. Prima joh, ik heb maar de halve dag crisismanagement gedaan thuis (iedereen leeft nog, nergens is verf op gekomen, er is niks noemenswaardigs stuk gevallen, alleen een ei en een halve bak gepoft spelt, dat is naar de kippen gegaan), dat laatste beetje extra kan er ook nog wel bij. Ik te voorkomen dat de peuter nog meer overhoop trekt toch maar eens Bluey aangezet. Drukke dag, en toch hou ik van het ondernemende van onze peuter. Hou dat vol meid, daar kom je later ver mee.

één maand geleden

Reactie op Immie26

Ik was al bang dat ik de enige was waarbij alles weer zo onvoorspelbaar gaat..

één maand geleden

Reactie op kaarllieeen

Gewoon zeggen ik verkoop hem niet aan u en dan hem blokkeren / verwijderen. ...
Negeren werkte ook. Die gast stuurde gewoon 15 berichten in 4minuten🤷‍♀️😅 laatste bericht van hem: laat maar zitten je reageert niet. Nee klopt sommigen moeten wel eens naar de wc of de kleine brult. Fijne avond🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Immie26

Hier is t ook feest! Maar volgens de tijdlijn moet hij al uit sprong 2 zijn maar volgens mij is t nu pas zover.. Man man man wat een dag 🙄

één maand geleden

Vanavond chinese omelet op het programma. Heeft mijn man vanmiddag 4 (!!) gebakken eieren gegeten. En nu grijp ik dus mis... kreeeun. Verder snipverkouden, voor het eerst ongesteld, een huilende baby, een chagrijnige kleuter en vermoeide peuter.... ik wil me even onder de dekens verstoppen 😭