2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Chan98

Nee wel ijzer en b12
Is een combi van allemaal soorten vitamines en ijzer😉 heb ze toen 1+1 gehaald zijn best prijzig

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh neeee ik was leip geweest denk ik 🫣
Ik was ook niet blij heb ik hem ook gezegd hij zij ik heb haar vandaag amper gezien. Jij gaat sochtends sporten ik ben in de middag naar Groningen geweest direct in het begin anders word het zo laat is een halfuurtje 3 kwartier rijden maar dat is Leeuwarden ook. En smiddags moest hij werken kwartiertje thuis en moest hij weer werken over 10 min is hij vrij dus dan is hij er met 15 min wel. (Hopelijk snap je het nog zit inmiddels met een huilende baby

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Is een combi van allemaal soorten vitamines en ijzer😉 heb ze toen 1+1 geha ...
Die van laveen is ook fijn :) nu bij Holland and Barrett met 2e 50% korting

één maand geleden

'Doe je baby in bad, dan vallen ze makkelijk in slaap' Baby kijkt alsof hij zich bedenkt wat hij als herfst decoratie graag in huis zou willen🤦‍♀️😒😔

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Die van laveen is ook fijn :) nu bij Holland and Barrett met 2e 50% korting ...
Klopt en me 2 koppen kamillethee en 1 kop venkel thee per dag. Geen koffie meer hier😢 heb al zo'n driftkikker en nog gekker moet het niet hahaha. Ohja arts van cb zei gister: hij is te sterk voor een vent van 4 weken..... uh hij is gewoon zo en ja hij kan zijn hoofd al vanaf week 1 zelf omhoog houden en omrollen lukt ookal soms🫣 en nee ik oefen nooit tummy time, want dit kind loopt eerder dan dat het gaat kruipen🤣 (zo was ik vroeger ook, tis een exacte kopie zei mijn moeder)

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

'Doe je baby in bad, dan vallen ze makkelijk in slaap' Baby kijkt alsof hi ...
Hier is het af en toe alsof we Red Bull in de fles hebben gedaan. Dat hele "Milk drunk" en dan lekker indutten bestaat hier niet hoor 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Overigens geef ik na z'n badje weleens een babymassage (heb Zwitsal massageolie met lavendel) en daarna valt ie altijd wel sneller lekker in slaap 😴

één maand geleden

Ik liep net buiten met de draagzak met huilende baby. Ben er klaar mee voor vandaag 😒

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ik liep net buiten met de draagzak met huilende baby. Ben er klaar mee voor ...
🫂🫂

één maand geleden

Reactie op WeS187

Hier is het af en toe alsof we Red Bull in de fles hebben gedaan. Dat hele ...
Nee dat was de eerste 2 weken leuk. Milk drink wegleggen was toen mogelijk😢 nu niet meer. Heb hem ff bij papa neergelegd en ze kijken tv🤣

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Joh hier is het na een minuut badje standaard brullen en spartelen als een gek. Nu past ze sowieso amper in dat badje ... dus ze stoot dan haar hoofd en het water klotst eruit. Denk dat ik deze week maar onder de douche ga proberen.

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Joh hier is het na een minuut badje standaard brullen en spartelen als een ...
Hier past hij niet in de tummy tub (dan gaat hij staan), badje 1x gedaan in de kraamweek das extreem brullen. Sinds week 2 is het gewoon douchen met hem 1 a 2x per week. Douchen vind hij heerlijk

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hier past hij niet in de tummy tub (dan gaat hij staan), badje 1x gedaan in ...
Ja onze oudste vond de tummy tub vreselijk, maar daarmee zijn we ook snel onder de douche gegaan geloof ik. Prima joh, bewaar het badje wel voor volgende zomer, kan ze erin zitten 🤣

één maand geleden

Reactie op MD999

Oké een beetje TMI, maar waarom denk ik altijd te kunnen gaan poepen (want ...
Ik neem de baby lekker mee in een wippertje!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik verheug me als de bakfiets weer kan!
Oh so ik ook hoor! Al ben ik stiekem wel 2x met de draagzak met de bakfiets geweest. Maar dat was vandaag geen optie omdat die voor onderhoud weg was. Alleen vraag ik me af of hij in de bakfiets wel in de maxicosi wil zitten 🤷‍♀️

één maand geleden

Het bekende avond ritueel. Sterkte voor iedereen🤭☺️ laten we hopen dat die kids wat slapen vannacht en de mannen niet te hard snurken

één maand geleden

Reactie op Chan98

Ik was ook niet blij heb ik hem ook gezegd hij zij ik heb haar vandaag amp ...
Maakt niet uit hoe lang hij de baby niet heeft gezien. Een slapende baby maak je NOOIT OOIT wakker. Je kan ook kijken naar een slapende baby. Hoeft de baby niet wakker voor te zijn

één maand geleden

Nou ik heb de dag overleefd en lig er nu in met de baby die ook eindelijk z’n rust gevonden heeft na deze enerverende dag. Hopelijk een beetje slapen vannacht. Morgen mamadag met 3 kids thuis

één maand geleden

Reactie op kich

Maakt niet uit hoe lang hij de baby niet heeft gezien. Een slapende baby ma ...
Ze ligt inmiddels op bed dik ingepakt (kunnen haar kamer zomers niet koel krijgen en winters niet warm)

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Het bekende avond ritueel. Sterkte voor iedereen🤭☺️ laten we hopen dat di ...
Mijn vriend snurkt keihard maar ik ga daar heel goed op. Beetje mijn eigen white noise😬 en gelukkig slapen de kinderen er ook gewoon doorheen.