2765 Reacties

één maand geleden

Het huiluurtje is begonnen, ik laat mijn man het “lekker” doen. Even doorbijten en op m’n handen zitten hoor, ik denk het allemaal veel beter te kunnen 😳

één maand geleden

Baby ligt vanaf 20.00 al in bed en vooralsnog mag ik niet klagen maar nu lig ik ook in bed en begint "Kreuntje Pappie" ineens weer geluid te produceren. Hopelijk slaapt hij voorbij z'n voeding van 23.30u maar nu (22.45) naar bed gaan is wel een risico'tje 😅

één maand geleden

“Kan jij het overnemen ik ben moe”😑😑😑😑😑

één maand geleden

Reactie op Immie26

“Kan jij het overnemen ik ben moe”😑😑😑😑😑
Kan je hier ook ff komen, ik ben ook moe 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Kan je hier ook ff komen, ik ben ook moe 😅
Kom eraan 🫡

één maand geleden

Reactie op Immie26

Kom eraan 🫡
Thanks girl 😅

één maand geleden

Pffff ik zit echt veel in m’n hoofd, baby wil bijna iedere keer niet meer drinken dan 70-80 ml met moeite. Nu 60. Normaal drinkt ze makkelijk 100 of 110, dat ik haar zelfs moet afremmen tussendoor omdat ze anders alles in 10 minuten achterover giet. Het zal wel bij een sprongetje horen maar zit er als nog mee 🥲

één maand geleden

Reactie op Immie26

Pffff ik zit echt veel in m’n hoofd, baby wil bijna iedere keer niet meer d ...
Oke, toch nog wat meer gedronken. Even over gedaan maar goed. Kan ik met en gerust hart de nacht in. Baby ligt in bed. Nog even opblijven om te kolven. Ondertussen ligt man al een uur te slapen op de bank, ben in staat hem daar lekker te laten liggen en het bed voor me alleen te nemen muahahahaha

één maand geleden

Reactie op Immie26

Oke, toch nog wat meer gedronken. Even over gedaan maar goed. Kan ik met en ...
Wat fijn dat ze nog wat gedronken heeft!! Enneee die man, ik zou m lekker laten liggen 😄 Hier gedoe: Ik kan Lina altijd na de laatste fles gewoon slapend wegleggen of wegleggen en gaat ze zelf slapen. Nu was ze opeens overactief, niet normaal. Onwijs veel bewegen, geluiden maken, uiteindelijk ook niet in bed willen. Even bij mij gezeten maar bleef mega onrustig. Ik denk dat de een onwiiijjjze ontwikkeling aan het doormaken is… prima hoor, maar niet op dit tijdstip graag. Zeker niet gezien de 2,5 uur slaap van afgelopen nacht en de giga koppijn die mij daardoor vanmiddag teisterde! Anyway, ik had haar net lekker weer in bed gelegd. Vond ze prima maaaaar al dat drukke bewegen en een poepbroek tussendoor, vlak na een fles… hupppp, hele golf melk over haarzelf en in der bed 🤦🏼‍♀️ Ze begint nu weer geluid te maken van onvrede… Ik ben echt tering moe 😢

één maand geleden

Oke hoe maar dan ook hoe zijn er doorslapend kinderen en word mijn kind inmiddels voor de 3e keer wakker 😭 wat doen wij fout dan??? Ik. Wil. Gewoon. Slapen.

één maand geleden

Reactie op kich

Maakt niet uit hoe lang hij de baby niet heeft gezien. Een slapende baby ma ...
Dank je! Wil je dit tegen m’n oudste broer zeggen? 😭😂😫

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke hoe maar dan ook hoe zijn er doorslapend kinderen en word mijn kind inm ...
Het komt met de tijd. Het is nu even zwaar

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke hoe maar dan ook hoe zijn er doorslapend kinderen en word mijn kind inm ...
Ik snap dat ook niet.. baby’s die 8 uur doorslapen.. Mijne slaapt max. 4/5 uur door en that’s it. Hoe kan ik haar langer door laten slapen 😞

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ik snap dat ook niet.. baby’s die 8 uur doorslapen.. Mijne slaapt max. 4/5 ...
Je kunt het niet afdwingen helaas… ooit gaat ze het doen. Vraag is wanneer. Kan over een paar weken zijn, kan over een paar jaar zijn

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat fijn dat ze nog wat gedronken heeft!! Enneee die man, ik zou m lekker l ...
In die fles moet je ook geen red Bull meer doen op dat tijdstip🫣 Maar je doet het super in je eentje! J Hopelijk slaapt die queen zo eens

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat fijn dat ze nog wat gedronken heeft!! Enneee die man, ik zou m lekker l ...
Ohhh meid ik hoop dat je nacht mee is gevallen ❤️ je doet het goed mama

één maand geleden

Reactie op WeS187

Overigens geef ik na z'n badje weleens een babymassage (heb Zwitsal massage ...
Ja die krijgt hij ook. Hij vindt het heerlijk maar slapen blijft zonde van zijn tijd 😃. Terwijl ik zelf denk ik heel blij zou zijn: lekker in bad, een massage en heerlijk warm met volle buik in slaap vallen. Dat lijkt toch fantastisch

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Joh hier is het na een minuut badje standaard brullen en spartelen als een ...
Ja wij gaan samen in bad. Ben ik ook meteen geweest 😅. Vind het wel gezellig

één maand geleden

Reactie op kich

Oh so ik ook hoor! Al ben ik stiekem wel 2x met de draagzak met de bakfiets ...
Ja daar is het dus nooit een probleem geweest. De auto daarentegen... als hij erover kon klagen bij het consultatiebureau zou hij het doen

één maand geleden

Reactie op kich

Oh so ik ook hoor! Al ben ik stiekem wel 2x met de draagzak met de bakfiets ...
Oh in de draagzak durf ik niet 😅