2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oke hoe maar dan ook hoe zijn er doorslapend kinderen en word mijn kind inm ...
Ik blijf dan maar denken dat lichter slapen mogelijk gerelateerd is aan minder wiegendood en dan accepteer ik het weer🥸

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ik snap dat ook niet.. baby’s die 8 uur doorslapen.. Mijne slaapt max. 4/5 ...
Oh 4-5 uur is echt al heel knap! Het was hier vannacht 1,5-2,5 uur. 4 uur is het maximale dat er ooit een tussen heeft gezeten 😅

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik blijf dan maar denken dat lichter slapen mogelijk gerelateerd is aan min ...
Haha ja dat vind ik ook niet zo erg. En de nachtvoedingen ook niet. Maar dat kreunen, grommen en onrust daarna 😵 waarom is het niet gewoon voeden en slapen.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Haha ja dat vind ik ook niet zo erg. En de nachtvoedingen ook niet. Maar da ...
Ja dat snap ik ook nooit. Oude mannetjes geluiden 😅😂

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ik snap dat ook niet.. baby’s die 8 uur doorslapen.. Mijne slaapt max. 4/5 ...
Hier was Robbie ook altijd tussen 3 en 4 wakker. Maar op gegeven moment dacht ik jij bent gewoon wakker en niet van de honger. Dus ik gaf dan z’n speen. En nu vanmorgen werd hij na gisteren 11 uur de laatste fles pas om kwart voor 7 wakker.

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hier was Robbie ook altijd tussen 3 en 4 wakker. Maar op gegeven moment dac ...
Vriend had haar eruit gehaald om 06.45 uur. Fles wilde ze inderdaad niet. Ze ligt nu weer te slapen..

één maand geleden

Reactie op Guchi

Vriend had haar eruit gehaald om 06.45 uur. Fles wilde ze inderdaad niet. Z ...
Soms is het zo lastig te zien wat ze willen. Hier omdat Robbie niet huilt voor z’n fles. Ja als het hem te lang duurt wel. Maar hij smakt als hij eten wilt. Krijgt nu sinds gisteren meer voeding ook 180+6 want de fles rond etenstijd was leeg en hij was nog zoeken.

één maand geleden

Eergisteren m’n spiraal laten plaatsten. Helemaal geen pijn of gevoeld. Maar sinds gister buikpijn en ongesteld 😭😭😭 straks Niek naar school brengen en dan maar chillen in bed of de bank met Robbie.

één maand geleden

Nou, even een klacht over mezelf. Ik ben tot na half 1 met Lina in de weer geweest en toen sliep ze eindelijk. Ze was om 4 uur ‘s middags wakker en had erna alleen om half 7 20 minuten geslapen en verder niet. Ik schrik zelf net wakker en was het al na 8 uur. Hartstikke fijn dat ze zo goed geslapen had maar ze had dus al 3 eeuwen niet gegeten 🫣 Nou weet ik wel: als ze honger had wordt ze wel wakker maar hou zelf eigenlijk max 8 uur aan.

één maand geleden

Baby werd vanochtend wakker, badend in z'n eigen pis. Ik had er vannacht voor gekozen om z'n luier niet te doen, en er een soort droomvoeding van te maken, zodat hij lekker verder zou slapen. Dat had ik beter niet kunnen doen, want blijkbaar trekken die Pampers van ons dat voor geen meter. Anyway, kind steenkoud, huilen natuurlijk. Dus in z'n bed alle natte kleren en z'n slaapzak uitgetrokken, snel een schone luier en droge romper aan en in z'n lekkere te grote badjas mee naar beneden genomen. Baby krijsen, die demente hond blaffen, kat zeuren, magnetron piepen.. 07.15 uur en de chaos was hier alweer compleet. En zometeen als de melk is gezakt lekker lang samen douchen, en z'n pyjama, slaapzak en beddengoed snel in de was en lekkere droge dikke kleren aan.. Voel me zo'n Loedermoeder!

één maand geleden

Reactie op WeS187

Baby werd vanochtend wakker, badend in z'n eigen pis. Ik had er vannacht v ...
Ahhh, hij komt er vast wel overheen. Ik haalde Lina net met opgedroogde poep uit bed 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Goh dan denk je lekker papa heeft papadag vandaag.... staat die gast bloed chaggie op.... begint aan de kleine te zitten (die slaapt nog). Dus ik zeg nog niet aanzitten, want ik wil ook ff kunnen ontbijten etc ...... nou je had hem moeten horen, want hij mocht toch hem wel ff goedemorgen zeggen🤷‍♀️ Gelukkig is de kleine weer gaan slapen en kan ik ff in rust ontbijten. Maar pff papadag is nog erger dan gewoon alleen met de kleine

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, even een klacht over mezelf. Ik ben tot na half 1 met Lina in de weer ...
Wel ‘n lekkere tuk!

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Goh dan denk je lekker papa heeft papadag vandaag.... staat die gast bloed ...
Kolven en ff lekker van huis alleen een optie? Gewoon doen, ze redden zich best met z’n tweeën.

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Wel ‘n lekkere tuk!
Ja, daar mag ik niet over klagen 😂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, even een klacht over mezelf. Ik ben tot na half 1 met Lina in de weer ...
Niet doen! 😘 Je doet het super goed! Als Lina echt honger had dan had ze dat wel eerder aangegeven. Plus vanaf 8 weken mag er max 12 uur tussen de voedingen zitten. Volgens mij is Lina vandaag precies 8 weken toch? Als ik het zo aflees van 1 maand en 21 dagen 😊

één maand geleden

Reactie op WeS187

Hier ook al gebeurd hoor dat hij wakker werd met een natte broek! Heb in de nacht nu een 3 om want een slapende baby wakker maken trek ik niet 😅

één maand geleden

Reactie op WeS187

Oh dat is me ook al eens gebeurd! Meerdere keren zelfs 🙈 hij slaapt nu door dus t gebeurd nu ook nog wel eens...😅

één maand geleden

Reactie op Charis91

Niet doen! 😘 Je doet het super goed! Als Lina echt honger had dan had ze d ...
Oh, goed om te weten van die 12 uur! Zou leuk zijn als ze dat kan 😂 Ze is 7 weken en 4 dagen, ik weet niet helemaal hoe die app telt 🤷🏼‍♀️ Maar idd, als ze honger had dan kwam ze echt wel. Maar ik heb dan gelezen dat de suikerspiegel enorm daalt na een x aantal uren en dat het slecht is voor de hersenontwikkeling en dat gaat dan in m’n hoofd dwalen. 😅

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Kolven en ff lekker van huis alleen een optie? Gewoon doen, ze redden zich ...
Ooh ik ga straks gewoon lekker wandelen met de kleine☺️ daar genieten we beide van en papa gaat maar wat anders doen🤣 totdat hij genoeg koffie heeft gehad ofzo