2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Nou, even een klacht over mezelf. Ik ben tot na half 1 met Lina in de weer ...
Heerlijk toch. Niet te druk maken. Ik hou geeneens z’n voedingen bij.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh, goed om te weten van die 12 uur! Zou leuk zijn als ze dat kan 😂 Ze is ...
Haha dat redt die van mij ook niet 😅 en is ook helemaal niet erg, maar ik zit vaak rond de 9 uur. Kai is wel al 11 weken maar toch! Zou je niet druk maken 😊

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oh, goed om te weten van die 12 uur! Zou leuk zijn als ze dat kan 😂 Ze is ...
Ik las gister in een topic dat een kindje om half 8 de laatste voeding krijgt en hem doortrekt naar ‘s morgens uur of 7.

één maand geleden

Reactie op Charis91

Haha dat redt die van mij ook niet 😅 en is ook helemaal niet erg, maar ik ...
Ja, Lina slaapt meestal rond de 10-12 uur maar wel 2 voedingen tussendoor, daar krijgt ze alleen niks van mee 🫣

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik las gister in een topic dat een kindje om half 8 de laatste voeding krij ...
O wauw! Ik fantaseer nu even dat Lina nu sprong 2 beëindigd heeft en dit vanaf nu ook kan 😂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

O wauw! Ik fantaseer nu even dat Lina nu sprong 2 beëindigd heeft en dit v ...
Hahaha ja dat deed ik ook bij Robbie. Gaat steeds beter😂. Ben zo blij van de voeding tussen 3 en 4 af te zijn.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, Lina slaapt meestal rond de 10-12 uur maar wel 2 voedingen tussendoor, ...
Maar maak je haar daar wakker voor dan? Of is ze zelf wakker en slaapt ze dan weer in? En hoeveel flessen krijgt ze nu per 24 uur?

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Maar maak je haar daar wakker voor dan? Of is ze zelf wakker en slaapt ze d ...
Ze krijgt 6x135 en de 6e fles is dan rond 23:00, daarvoor haal ik haar uit bed maar die gaat volledig slapend. De eerste fles van de dag laat ik haar zelf voor komen en dat is ergens tussen 5-7 uur (behalve van de week zomaar 2x rond 3 uur maar ik vermoed dat ze in een sprong zit, gezien alle nieuwe dingen die ze kan) maar dan wordt ze dus wakker en na 3 slokken melk valt ze weer in slaap en dan slaapt ze weer tot 9-11 uur.

één maand geleden

Ok volgens mij heeft die kleine van ons vannacht de krijsschool bezocht want waar we gisteren nog een soort schattige newborn "wehhh" kregen is alles nu een !!AAAAAAAHHHH!!! Ga maar vast die loop earplugs bestellen denk ik 😂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ze krijgt 6x135 en de 6e fles is dan rond 23:00, daarvoor haal ik haar uit ...
Oké. Ja ik dacht omdat ze ook vaak wat eruit gooit dat ze dan tot der oren vol zit🙈😅. Dat had Robbie dus ook om 3 uur en ben daarom de speen gaan geven. Vond het zonde van de voeding elke keer.

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Oké. Ja ik dacht omdat ze ook vaak wat eruit gooit dat ze dan tot der oren ...
Haha nee, denk dat ze gewoon krijgt wat ze moet hebben. Ze is ongeveer 4800 gram en moet zeggen dat ze dat spugen wel al vanaf de geboorte heeft ook.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Haha nee, denk dat ze gewoon krijgt wat ze moet hebben. Ze is ongeveer 4800 ...
Zoals je al eerder vertelde zij heeft er geen last van. En dat is ook echt te zien op je foto’s😂😂 ik moet dan elke keer zo lachen.

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Zoals je al eerder vertelde zij heeft er geen last van. En dat is ook echt ...
Hahahaha ja wat een heerlijk hoofd 😂

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Zoals je al eerder vertelde zij heeft er geen last van. En dat is ook echt ...
De osteopaat kwam nog met het voorstel om minder voeding per keer te doen en verdeeld over meer flessen maar dan zou ik haar dus uit elk slaapje wakker moeten maken voor een voeding. Dat ga ik natuurlijk niet doen 🫣

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

De osteopaat kwam nog met het voorstel om minder voeding per keer te doen e ...
Nee idd. Wat zei je kom jij dan de nachten voor me doen😅.

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Maar maak je haar daar wakker voor dan? Of is ze zelf wakker en slaapt ze d ...
Hier hetzelfde op de ideale dagen. We proberen haar na de fles van 19-20 (ligt eraan hoe laat ze komt) in bed te leggen. Meestal slaapt ze rond 21 dan wel. Fles van 22-23 halen we haar uit bed, meestal drinkt ze deze slapend. Volgende fles komt ze tussen 5 en 7 voor, dan is ze wakker, maar valt na die fles wel in slaap tot volgende fles. Meeste dagen is het zo, soms wijkt ze af door prikkels van die dag of ander ongemak.

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Nee idd. Wat zei je kom jij dan de nachten voor me doen😅.
Hahaha snap je 😂 Echt een mannenoplossing 😶

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier hetzelfde op de ideale dagen. We proberen haar na de fles van 19-20 (l ...
Grappig, echt exact hetzelfde!

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hier hetzelfde op de ideale dagen. We proberen haar na de fles van 19-20 (l ...
Als wij dat doen houd hij z’n kaken stijf op elkaar😂. Maar wij zijn nu zover dat de ene voeding om 10 uur is en de andere keer om 11. En dan slapen tot 6-7 uur.

één maand geleden

Morgen een voor ons dorp grote wandeltocht (≈500 wandelaars) hopelijk morgen avond weinig last van.