2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chan98
Morgen een voor ons dorp grote wandeltocht (≈500 wandelaars) hopelijk morge ...
Misschien kun je meedoen met een draagzak. Krijg je tenminste een medaille als je rondloopt met de niet slapende baby 😂
één maand geleden
Gisteren was de kleine meid niet in slaap te krijgen en vandaag slaapt ze zo een gat in de dag. Wakker moeten maken voor de voeding die ze dan met moeite net niet opdrinkt en ook nog halverwege in slaap vallen. Arts was net met controle in het zkh tevreden maar vond wel dat we het drinken in de gaten moeten houden. Hoop dat het echt een sprongetje is zoals ik denk. Al dat gepieker van mezelf word ik niet goed van 😂
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Als wij dat doen houd hij z’n kaken stijf op elkaar😂. Maar wij zijn nu zov ...
Zoon hield ook kaken op elkaar. Die moesten we echt wakker maken. Naar beneden gaan en kwam daarna wel moeilijker in slaap. Lukte uiteindelijk wel. Maakten we hem niet wakker kwam hij midden in de nacht, vervolgens dan niet willen slapen en dan overdags ook ontregeld. Eigenlijk maakten we onze dochter uit gewoonte eerst ook wakker, niet nodig bleek.
één maand geleden
Ik heb besloten naar IKEA te gaan. Moest natuurlijk plassen. Invalidentoilet alleen boven te vinden. Dat is gelukt. Wil een 1 persoonsbed voor onze zoon kopen aangezien dochter sneller dan gedacht uit haar wieg gaat groeien. Kan zijn ledikant naar haar.
Bedden zijn nu in de aanbieding, dus jullie voelen 'm vast al aankomen.
Ik heb besloten dat ik bed wel op kar krijg en ook bedacht hoe ik dat met kinderwagen ga doen. Hopelijk lukt het. Anders bloedchagrijnig.
Nog steeds iets met hormonen dat het ook nu moet, in mn eentje😅
Eerst even koffie doen in restaurant en haar een flesje geven. To be continued of m'n plan lukt 😂
één maand geleden
Kutzooi.
Ik in de app van de ah heel goed de ingrediënten gecheckt van bepaalde chips. Kon ik eten.
Vandaag laatste restje... Kijk ik op de zak. Zit er melk en soja in. Hoe dan?! Dat wordt jeuk voor mezelf want ik kan niet tegen melk. Maar nog veel erger, een paar dagen krampen etc. want baby kan niet tegen soja 😭😭 Nu boos op de Albert Heijn omdat de product informatie in de app niet klopt. Maar vooral nog bozer op mezelf om daarop te vertrouwen en niet nog 600x de verpakking te lezen.
één maand geleden
Gisteren was m’n zoontje super rustig in de ochtend. Ik kon hem in de wieg leggen en mezelf aankleden zonder dat hij de boel bij elkaar krijste. Vervolgens legde ik hem in de box en daar viel-ie uit zichzelf (!) in slaap. Totdat de aannemer begon met boren, want ja die kwam gisteren om de radiator ein-de-lijk te plaatsen in de badkamer.
En vandaag? Vandaag is m’n zoontje weer een bazige koala die absoluut niet wil dat z’n moeder ook maar 1 minuut voor haarzelf heeft. Zucht
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Ik heb besloten naar IKEA te gaan. Moest natuurlijk plassen. Invalidentoile ...
Auto nog heel? En de rest?🫣
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Kutzooi.
Ik in de app van de ah heel goed de ingrediënten gecheckt van bep ...
Ah nee! Dat zal toch niet de reden zijn geweest dat-ie de afgelopen nachten weer zo onrustig sliep? Hopelijk gaat het gauw uit jouw systeem en kan je zoontje weer wat langere blokken maken.
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Ah nee! Dat zal toch niet de reden zijn geweest dat-ie de afgelopen nachten ...
Zou maar zo kunnen. Het was een van de laatste ingrediënten op de lijst, dus hopelijk zit er niet zo veel in en valt het mee 🤞🤞
Goede les weer voor mezelf, niets vertrouwen en alles dubbel checken 😅
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Auto nog heel? En de rest?🫣
Alles heel! Het is gelukt. Zonder hulp, je denkt toch niet dat ik hulp ga vragen 🫠🤪
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
HAHAHAHA dit ben ik echt 😂
Het is gelukt. Ik zit ik de auto. Ik moet wel lachen om mezelf. Voor eruit tillen toch maar hulp vragen. Moet de peuter straks van opvang halen en mn man werkt de avond.
Dat had ik even niet bedacht. Hoe ik dat ging doen😅
één maand geleden
Blegh pijn in m’n buik (menstruatie) en verkouden mn neus verstopt en mn keel gaat beginnen🤧
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
HAHA jij bent echt geniaal!
We hebben dezelfde kinderwagen volgens mij, J ...
Yes, iig de Day, ik weet niet of het de + is. Is al paar jaartjes, ook voor zoontje gebruikt! Nog steeds blij mee.
Ben thuis aangekomen. Buurman komt zo even helpen dozen naar binnen te sjouwen 😁