2765 Reacties

één maand geleden

Yes, Charlotte vs Spuitpoep 1-0! Ik wilde dit bij heerlijke momenten zetten, maar daar leek het me ook niet te horen. Ik dacht buiten al, wat zit die baby nou toch te mieren… doe nou ff rustig meid..😂

één maand geleden

Baby heeft vandaag, voor zijn doen, al zoveel geslapen dat ik nu een soort van op voorhand paniek heb. Hij heeft best warme wangetjes dus ik ga dan helemaal twijfelen of 'ie geen koorts heeft (nul aanleiding toe, kind is gewoon tevreden). Of dat hij vannacht dan niet meer slaapt omdat 'ie al uitgerust is. En waarom slaapt hij vandaag ineens zoveel en andere dagen niet, moet hij de andere dagen dan niet ook zoveel slapen? Waarom kan ik niet gewoon blij zijn met goede dutjes en niet overal iets achter zoeken? 😅

één maand geleden

De hele dag ben je tussen de bedrijven door bezig met opruimen, vaatwasser, wassen/drogen/vouwen en nét als je denkt dat je klaar bent: is de vaatwasser klaar, de droger klaar en je kind vies 😅

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik vind mijn man irritant als hij 45 min op de wc kan zitten zonder een zor ...
Echt hè, inderdaad douchen gaat precies hetzelfde hier. Soms ga ik met haar samen douchen en leg ik haar te drogen in lekker veel doeken bij mij in de badkamer. Dan heb ik voor m’n idee meer tijd om mezelf fatsoenlijk te douchen dan als ik haar in bed laat liggen. Standaard huilen dan 😅🥲

één maand geleden

Kom thuis, baby voeden, jankt halverwege weer (denk toch spruw want zag ondanks dat ze weg leken weer plekjes), poept luier vol en nieuwe witte outfit onder, mijn nieuwe trui onder, schreeuwt moord en brand want mama hoe durf jij mij te verschonen. Nu in bad doen, pray for me.

één maand geleden

Vandaag, na 10 weken, weer ongesteld geworden 😫

één maand geleden

Gisteren bij Primera een kaart gekocht, m'n klantenpas laten scannen, krijg ik vandaag een mail met "We zijn benieuwd naar je ervaring" en die kan ik niet uitzetten (zoals bij een normale mailing wel kan). Meteen in die enquête als tip ingevuld dat ze ermee moeten kappen.

één maand geleden

'Heb een vast bedritueel' Iedere keer voeden, verschonen, spelen en naar bed. Iedere keer netjes naar boven. Rolluiken omlaag, White noise/nachtlampje aan, slaapzakje aan. Samen even zitten en slapen. IEDERE KEER hetzelfde HIJ SLAAPT NIET Mijn baby is kapot denk ik. Het interesseert hem geen hol

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

'Heb een vast bedritueel' Iedere keer voeden, verschonen, spelen en naar b ...
Ik voed 1 borst, luier en slaapzak, borst 2 en slinger hem in bed🫣 niks spelen etc

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik voed 1 borst, luier en slaapzak, borst 2 en slinger hem in bed🫣 niks sp ...
Overdag ook niet ? Bij mij wordt er nu wel gekletst tegen de babygym😃

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Overdag ook niet ? Bij mij wordt er nu wel gekletst tegen de babygym😃
Jawel, maar voor het slapen niet 🤣 gewoon erin. Leg hem na de nachtvoeding ook wakker in bed😬 door die geluiden slaap ik heen en kleine gaat goed op papa zijn gesnurk

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik voed 1 borst, luier en slaapzak, borst 2 en slinger hem in bed🫣 niks sp ...
Hier ook hoor. Verschonen, slaapzak aan, fles en in bed. Zo rustig mogelijk houden. Ik praat dan ook niet tegen hem. Zeg alleen zachtjes slaap lekker.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Jawel, maar voor het slapen niet 🤣 gewoon erin. Leg hem na de nachtvoeding ...
Nee voor slapen niet. Dan lezen we wel een boekje maar meer omdat het bij het bedritueel van de grote broers hoort. Maar ook overdag regelmaat, avond is hetzelfde. He does not give a f*ck

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hier ook hoor. Verschonen, slaapzak aan, fles en in bed. Zo rustig mogelijk ...
Rust is ook wel redelijk uitgesloten hier 😂 eerder naar bed maken ze hem wakker. Later naar bed is er een boze baby

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Hier ook hoor. Verschonen, slaapzak aan, fles en in bed. Zo rustig mogelijk ...
Idd ik voed hem liggend dan. Niet praten, zo weinig mogelijk licht en hup het bed in 😁 vermoed dat dat over een uurtje is meneer meld zich zo wel hij is chillen met papa

één maand geleden

Poeh wat een ***dag. Alles liep in het honderd, peuter viel in slaap 20 minuten voordat we wegmoesyen om grote zus te halen van school. Vervolgens hebben de oudste 2 alleen maar geruzied de hele middag en de baby was rond 18.00 heeeeelemaal over de floss door alle drukte. Nu op mij in slaap gevallen. Ik wil eigenlijk tandenpoetsen en naar bed maar durf niet te bewegen 😩

één maand geleden

Letterlijk onze commode https://www.facebook.com/share/r/kovqjr1ZfL7xKBmV/

één maand geleden

Ik verlaat huilend de slaapkamer want krijg baby niet in slaap en ben er gewoon klaar mee. Ze moet slapen want anders is het vannacht drama. Heeft ook al een voeding gemist vandaag en drinkt nu sowieso slecht. Gewoon zo geïrriteerd over alles en onzeker. Ik maak mijn man wakker en zeg jouw beurt, ik kan er niet tegen. Hij gaat ernaar toe en loopt na 2 minuten de woonkamer in. En slaapt ze? “Nee, maar ze ligt lekker om zich heen te kijken en geluidjes te maken dus prima hoor”…. ZE IS AL 3 UUR WAKKER en lekker aan het kijken en geluidjes aan het maken!!!!! **** als ze vannacht niet te genieten is kan ik het oplossen want m’n man doet er altijd 10 minuten over om in actie te komen als ze huilt.

één maand geleden

Hebben jullie ook soms last van intrusieve gedachtes 🙈 dan val ik bijna in slaap en komen er ineens horror scenario's in mijn hoofd en durf ik niet meer te slapen

één maand geleden

Reactie op Immie26

Ik verlaat huilend de slaapkamer want krijg baby niet in slaap en ben er ge ...
Ach lieverd, ik heb met je te doen.. ik denk aan je ♡