2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ach lieverd, ik heb met je te doen.. ik denk aan je ♡
Heb je niks aan maar tis lief bedoeld!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hebben jullie ook soms last van intrusieve gedachtes 🙈 dan val ik bijna in ...
Oh absoluut, de meest domme dingen poppen in m’n hoofd op en denk bij het minste geringste dat er iets heel ergs aan de hand is. En dan ga ik overdenken, nou.. dan wordt het helemaal een zooitje 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Dussss… Mijn partner start dinsdag weer met werken, wat betekent dat ik er vanaf dan overdag ineens alleen voor sta, spannend maar we gaan het ervaren. Meneer is nu een weekend weg met z’n collega’s waardoor ik er nu ook alvast 3 dagen + 2 nachten alleen voor sta en zodra hij weer gaat werken gaat hij ook meteen 4 avonden overwerken… Dit terwijl dochterlief natuurlijk net in een periode zit dat ze het supermoeilijk heeft met zichzelf, met momenten niets goed is en ik er doorheen begin te zitten 🥲 Wat een timing mensen

één maand geleden

Reactie op PHv

Dussss… Mijn partner start dinsdag weer met werken, wat betekent dat ik er ...
Dat is een rot timing en enorm lastig maar je zal zien dat je je er doorheen buffelt en je tot meer in staat bent dan je denkt! Vertrouw daar op ♡

één maand geleden

Reactie op PHv

Ongevraagd advies: probeer je planning overdag een beetje rustig te houden of in elk geval een beetje rust voor jezelf te creëren, ‘s avonds ben je moe en dan zal je altijd zien dat je baby ook extra onrustig is en jij niet weet waar je het zoeken moet. Ervaring deskundige hier 😅

één maand geleden

Het is me niet gegund na vandaag. Sinds bedtijd 4x in actie voor de kleuter die iets dwars zit, maar wat weten we niet, 1x bij de peuter geweest en 2x wakker voor voeding voor de baby. Gelukkig doet mn man de oudste W 2 grotendeels maar pffffff

één maand geleden

Reactie op Immie26

Ik verlaat huilend de slaapkamer want krijg baby niet in slaap en ben er ge ...
Hopelijk heb je een rustige nacht!

één maand geleden

Reactie op WeS187

Letterlijk onze commode https://www.facebook.com/share/r/kovqjr1ZfL7xKBmV/
Voor of na? 🫣

één maand geleden

En nog 3 x wakker voor een telg sinds 2 uur. Nu hopen op nog 2 uurtjes slapen voordat we allemaal mogen opstaan

één maand geleden

Ik word helemaal gek hierzo. Ons meisje slaapt ‘s nachts nu 2 nachten zo goed als door. Soms even een speentje als ze wakker word en ze slaapt verder. Ik kan dus ook half slapend dit doen en weer verder slapen. Tenminste normaal gesproken. Is mijn vriend verkouden en hele bossen aan het omzagen hier met z’n gesnurk… Ben ik niet wakker door een hongerig kind, maar een vriend met z’n luidruchtige geslaap grrrrrrr

één maand geleden

Reactie op Guchi

Voor of na? 🫣
Allebei 🤣

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ach lieverd, ik heb met je te doen.. ik denk aan je ♡
Lief, ik was vooral heel moe en emotioneel 😂 Het is alles meegevallen en ze ging na 10 minuten inderdaad slapen. Maar ik kan dat dan niet hebben op zo’n moment. Hormonen!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Zo herkenbaar! Dat er van alles mis kan gaan maar ook dat ik iets heel stoms zou doen met haar. Denk als ik haar vasthou bijvoorbeeld ook “wat als ik haar laat vallen” 🤡 nee bedankt brein

één maand geleden

Reactie op PHv

Oh kan me zo voorstellen dat je hier tegenop ziet! Het komt uiteindelijk echt goed, je kan het ❤️

één maand geleden

Peuter was bij ons in slaap gevallen. Ze werd wakker toen ik de baby ging voeden, dus heeft mijn man haar naar haar eigen kamer gebracht. Even bij haar liggen om in slaap te helpen, en.... Hij ligt er nog steeds. Prima vent. Ik doe wel weer in mn eentje de hele nacht. Met een baby die last heeft van de klote soja. Thaaaaanks. Maar slaap jij maar lekker door en uit. Verwacht alleen niet een zonnig humeur van me vandaag.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Peuter was bij ons in slaap gevallen. Ze werd wakker toen ik de baby ging v ...
Man komt wel schuldbewust binnen. Dat helpt wel, dan ga ik vandaag maar gewoon vrolijk doen.

één maand geleden

Reactie op Immie26

Lief, ik was vooral heel moe en emotioneel 😂 Het is alles meegevallen en z ...
Snap ik helemaal hoor!! Je kan ook gewoon moedeloos worden soms…

één maand geleden

Pff ik heb straks verjaardag van het zoontje van een vriendin. Ik mag in de ochtend komen omdat het ‘s middags druk is, vond ik een top idee van haar. Maar goed, dat betekent wel dat ik nu na de eerste fles wakker moet blijven. Mezelf fixen en eten, daarna het lieve kind uit bed voor het hele circus en dan op pad. Geeft allemaal niet maar ging liever nog even terug in bed 😂😂

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Bijna iedere nacht.. ik maak mezelf gek.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Letterlijk onze commode https://www.facebook.com/share/r/kovqjr1ZfL7xKBmV/
Hier ook! 😂