2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op WeS187
Letterlijk onze commode
https://www.facebook.com/share/r/kovqjr1ZfL7xKBmV/
Vind m nog vol. Hier ligt de helft in de was 😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hebben jullie ook soms last van intrusieve gedachtes 🙈 dan val ik bijna in ...
Ja, hier ook vaak.
één maand geleden
Reactie op MD999
Hou vol! Het komt een keer goed 😉
Ik ga in elk geval later op hun bed springen als ze slapen. Moet ergens vergelding komen..
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ja, hier ook vaak.
Gelukkig ben ik niet de enige 😅
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
'Heb een vast bedritueel'
Iedere keer voeden, verschonen, spelen en naar b ...
Dat jij dit hebt! Respect! Nou ben jij natuurlijk ook meer ervaren (dan ik), maarre dan nog. Ik heb dus helemaal geen vast ritueel, behalve ‘s avonds dan, dus misschien heb ik dat slechte slapen overdag wel over mezelf afgeroepen 😫
Maar dan vraag ik me dus af: als je elke keer hetzelfde moet doen, hoe kunnen er dan moeders zijn die topics beginnen over ‘activiteiten met een newborn’?!? Ik bedoel, als je vast moet houden aan dat ritueel dan kun je toch nergens meer naartoe? Ik ga nu elke week wel een keer naar opa & oma of naar oma en daar kan ik dat vaste ritueel (als ik dat zou hebben hè) toch niet uitvoeren? Of kun je alleen maar de deur uit als je een kind hebt dat overal slaapt?
- einde -
één maand geleden
Ik heb het gevoel dat ik voor de 60e keer dezelfde dag over doe… #babysleur
Ligt vast aan mij, morgen weer beter.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Godver. Typ ik een heel verhaal voor de heerlijke momenten topic, plaats ik ...
Hahahaha
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Dat jij dit hebt! Respect! Nou ben jij natuurlijk ook meer ervaren (dan ik) ...
Hahaha over en uit 😅
één maand geleden
Ik heb ook echt geen rituelen hoor, het loopt zoals het loopt. 🫣
Grote lijnen zijn hetzelfde maar ik pas me niet volledig aan haar aan. Soms ontkom je er natuurlijk niet aan maar als ik dat wel zou doen, zie ik nooit meer iemand. Nou dan kan je me begraven op een gegeven moment! 😅
één maand geleden
Reactie op MD999
Hahaha echt hè. Als ze 16 zijn en hun bed niet uit te krijgen.. nou dan zij ...
Dan haal ik ze uit bed met de boodschap:
IK HEB HONGER
Ik wil naar beneden
Mag ik een filmpje?
één maand geleden
Vooral op het einde van de dag. Hij gaat gewoon mee in het ritueel met zijn broers :). Dus het is een beetje noodgedwongen 😂. Opzich als je ergens heen gaat kun je nog steeds proberen wakker worden, voeden, verschonen spelen.
Met nadruk op proberen want hier is het vaak:
Wakker worden, voeden, poepen tijdens het voeden, duwen en daardoor spugen. Verschonen, opnieuw spugen, weer willen drinken, spelen, poging tot slapen, falen, weer drinken want zuigbehoefte, teveel melk binnenkrijgen want hij had eigenlijk geen honger, dat weer uitspugen en uiteindelijk crashen in de draagzak 😎
Verder is hier een hekel aan de maxi cosi en wandelwagen dus ik ben gebonden aan draagzak uitjes
één maand geleden
Pffffffff. Mijn man kan er ook niks aan doen en vindt het zelf ook niet leuk. Maar hij heeft het zo druk op werk (o.a. omdat hij de laatste 8 weken de oudste 2 steeds heeft gebracht en opgehaald heeft van naar de opvang, dus 2 uur minder werkt per dag) dat hij dit weekend moet werken de hele dag. Dus ik heb 2 extra dagen alleen met 3 kinderen. 😩
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Vooral op het einde van de dag. Hij gaat gewoon mee in het ritueel met zijn ...
Ja, hier ook draagzak uitjes. Krijg jij geen last van je rug van dat ding? Na een uur sjouwen met dat ding ben ik helemaal gesloopt.
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ja, hier ook draagzak uitjes. Krijg jij geen last van je rug van dat ding? ...
Ik kon best veel hebben qua draagzak en doek. Maar heb nu 3 dagen bijna van ‘s ochtends 7 tot ‘s avonds 7 ermee gelopen. 2x geprobeerd met de wagen. Alleen maar brullen. Wegleggen lukt ook niet. M’n rug is gebroken 👎🏻 maar babe weegt nu ook al bijna 6,5 kilo 🥴
één maand geleden
Oh en slecht slapen kun je niet over jezelf afroepen. Het zijn echt karakters. Ik heb er 4 en heb 3 keer gedacht: Nu ga ik alles goed doen met rust, ritme en regelmaat en hem niet bij me in bed nemen etc.
Heeft geen fluit uitgemaakt.