2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Immie26

Heerlijk toch als ze zo lekker op je ligt! Ik ben een beetje aan het opruim ...
Ja die draagdoek. Lina doet alsof dat een martelwerktuig is

één maand geleden

Reactie op WeS187

Dat hele "Sleep when the baby sleeps" is hier echt zó'n gepuzzel altijd! H ...
Herkenbaar. Leg haar nu na haar flesje van rond middaguur ingebakerd in eigen bedje. Gisteren viel ze daar niet in slaap maar vandaag wel. Eergisteren deed ze daar toen ook een flink slaapje van een uur. Had toen zelfs warme koffie! Nu hopelijk trekt ze 'm ook even door. Heb haar 14.45 in haar bed gelegd, ik ook maar even weer op bed liggen. Migraine in aantocht🫣 Ohhh wat mis ik de zwangerschapshormonen, dan had ik tenminste die k*t hoofdpijn niet.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja die draagdoek. Lina doet alsof dat een martelwerktuig is
😂😂😂😂

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Herkenbaar. Leg haar nu na haar flesje van rond middaguur ingebakerd in eig ...
Mijn nieuwe slaaptactiek is: Ik ga met haar knuffelen in haar kamertje, leg haar in bed, dat is 9/10 keer huilen, til haar uit bed tot ze weer zen is en leg ik haar terug. Dan ga ik met een krukje naast haar bed zitten en leg ik m’n hand op haar buikje en hoofdje, evt shh al ze huilt en 9/10 keer valt ze dan keurig in slaap. Wil zo graag dat ze langzaamaan leert om in haar bed in slaap te vallen. Vind het niet erg om haar te wiegen (soms wel) maar dit lukt zo wel aardig. Hopelijk blijft dat ook zo, uiteindelijk werkt alles maar een paar dagen bij die baby’s 😂

één maand geleden

Reactie op Immie26

😂😂😂😂
Baal daar wel van want het lijkt me ff makkelijk 😂

één maand geleden

Moeder van het jaar: Lina lag al bijna 2 uur op mij te slapen maar ik plaste echt bijna in m’n broek. Dus naar haar kamertje gelopen, gelukkig woon ik gelijkvloers, in bed natuurlijk wakker want koud maar ze slaapt weer 💀🩷

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Mijn nieuwe slaaptactiek is: Ik ga met haar knuffelen in haar kamertje, leg ...
Eigenlijk mag ik niet klagen met deze dame. Ik leg haar in de puck a baby piep ze kijkt wat om zich heen en valt uiteindelijk in slaap. Soms wrijf ik zacht met een vinger vanaf wenkbrauw naar punt van neusje en beetje shh geluiden maken als ze wat onrust heeft. Soms werkt niks, dan blijft ze onrustig en dan is ze gewoon niet moe genoeg. Zoontje daarentegen was echt wiegen tot we een ons wogen. Als een dwarrelend blaadje in bed leggen. Hand op buikje idd houden zitten op krukje en dan de druk verminderen en dan weglopen en dan stil juichen dat het weer was gelukt. Dus wiegen proberen we te vermijden want dat was echt killing voor m'n armen en rug.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Eigenlijk mag ik niet klagen met deze dame. Ik leg haar in de puck a baby p ...
Haha ja ik loop ook bij de fysio, zit helemaal vast. Lina ging eerst ook volledig zelfstandig slapen maar laatste 2 weken ofzo heeft ze daar echt moeite mee. Maar goed, geeft niet.. ik help haar met liefde en ondertussen werken we weer toe naar zelfstandig slapen! Maar eerlijk is eerlijk: als ze oververmoeid is, dan help ik haar gewoon sowieso want dan ga je de strijd toch niet winnen en wil ik gewoon dat ze slaapt.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Dat hele "Sleep when the baby sleeps" is hier echt zó'n gepuzzel altijd! H ...
Ja, de mijne slaapt overdag alleen in de draagzak. Tenzij ik staand slaap….

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Haha ja ik loop ook bij de fysio, zit helemaal vast. Lina ging eerst ook v ...
Die van mij gaat ineens wel slapen als het nacht is (donker) zonder hulp. Dus blijkbaar kunnen ze het op een gegeven moment ook gewoon zelf…. Goed nu overdag nog…

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Die van mij gaat ineens wel slapen als het nacht is (donker) zonder hulp. D ...
Ja, overdag gaat het hier ook vaak moeilijker dan ‘s avonds. Terwijl ik me dan schuldig voel dat ik m’n kind in het pikdonkere kamertje achterlaat 😂

één maand geleden

Grrr waarom snappen sommigen niet de zin: als je langs wilt komen moet je even bellen van te voren..... Of de zin: hoelaat kom je langs? Schoonvader kwam binnen waaien, goed die man is licht dementerende en weet 8/10 x niet welk nummer we wonen....het geluk was aan onze zijde vandaag wist hij dat wel! Joepie ik zat net heerlijk op de bank te voeden..dus zeg ja kleine heeft honger.... vraagt ie hoelang dat nog duurd want hij wou hem alleen ff zien. Ja geen idee kan 5min zijn of een kwartier.... nou dan ging hij weer verder🤷‍♀️ ook een fijne dag🤣

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Grrr waarom snappen sommigen niet de zin: als je langs wilt komen moet je e ...
Haha wonderlijk

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, overdag gaat het hier ook vaak moeilijker dan ‘s avonds. Terwijl ik me ...
Ja hier hetzelfde. Inclusief schuldgevoel!

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja hier hetzelfde. Inclusief schuldgevoel!
Stom hè? En dan kijk ik op de babyfoon en dan is ze in het rond aan het kijken maar die kamer is echt gewoon compleet verduisterd dus je ziet niks. Het liefst pak ik haar dan weer uit bed, terwijl ze gewoon ligt te ‘kijken’.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, overdag gaat het hier ook vaak moeilijker dan ‘s avonds. Terwijl ik me ...
Ik ook! Vannacht lag 'ie zo, maar hij lag zooo heerlijk te slapen dat ik hem (met heel veel moeite) heb laten liggen. Hij had er nul last van, ik vond het vreselijk 🤣

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik ook! Vannacht lag 'ie zo, maar hij lag zooo heerlijk te slapen dat ik he ...
Haha! Wow! Die gaat gewoon het hele bed door 😂

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik ook! Vannacht lag 'ie zo, maar hij lag zooo heerlijk te slapen dat ik he ...
Ik heb precies dezelfde slaapzak🤭 alleen de armen moeten hier vrij zijn. Net maat een maatje 70 slaapzak gekocht, want meneer past bijna niet meer in de New born zak😅 ook maatje 56 gooi ik de kast uit, want daar past hij veel ook niet meer van.... hij is morgen 4 weken🫣

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik heb precies dezelfde slaapzak🤭 alleen de armen moeten hier vrij zijn. N ...
Wow! Is jouw baby al zo groot, dat gaat ook hard dan!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wow! Is jouw baby al zo groot, dat gaat ook hard dan!
Hij was 4105gr en 53cm bij geboorte. Hij was vorige week 4600gr. Dinsdag weer wegen, vermoed dat we over de 5000gr gaan🤭 maatje 1 luiers kon ik gelukkig voor maatje 2 omruilen. Tis gewoon een flinke vent