2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op kich

Pffffffff. Mijn man kan er ook niks aan doen en vindt het zelf ook niet leu ...
Ik moest van de week een dag + een avond alleen met 1. Dat gaf me al bijna een paniekaanval…

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Ja, hier ook draagzak uitjes. Krijg jij geen last van je rug van dat ding? ...
Jawel. Ik ga vaker op de fitnessbal wiebelen:)

één maand geleden

Reactie op kich

Ik kon best veel hebben qua draagzak en doek. Maar heb nu 3 dagen bijna van ...
Als ik met de wagen ga krijgt hij eerst een schone luier en een voeding. Dan moet ik eerst dik 2000 stappen maken voor hij slaapt. Was in het begin ook brullen, nu dus niet meer

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Als ik met de wagen ga krijgt hij eerst een schone luier en een voeding. Da ...
Misschien moet ik toch nog eens een poging doen met de wagen dan…

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Als ik met de wagen ga krijgt hij eerst een schone luier en een voeding. Da ...
Ja misschien even gewennen. Het lastige is dat ik dan ga met de 2 oudere kinderen en die kunnen geen 2000 stappen zetten 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Misschien moet ik toch nog eens een poging doen met de wagen dan…
Ik ga elke ochtend met hem eruit. Vandaag een 7000 stappen gezet en naar het park geweest. Was heerlijk weer en hij heeft een dik uur in de wagen geslapen. Was in het begin ook veel brullen, maar doe het nu dagelijks en hij vind het heerlijk

één maand geleden

Reactie op kich

Pffffffff. Mijn man kan er ook niks aan doen en vindt het zelf ook niet leu ...
Ik zag nog een leuke bezigheid: Poppetjes in water doen, invriezen en ze een hamer geven ofzo en een spray met water. Zijn ze ff bezig alles eruit te krijgen 🥳 En mij hielp het even naar een veldje te gaan en de kinderen uitlaten.

één maand geleden

Reactie op kich

Ja misschien even gewennen. Het lastige is dat ik dan ga met de 2 oudere ki ...
Ik ben mooeehooe Ik wil niet meer fietsen Hoe lang nooggggg Ik moet plassen Ik wil een filmpje kijken

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik zag nog een leuke bezigheid: Poppetjes in water doen, invriezen en ze e ...
Oh wat goed! Dat is wel een idee. Ja we zijn ondanks de kou gewoon een ijsje gaan eten ook 😂

één maand geleden

Reactie op kich

Oh wat goed! Dat is wel een idee. Ja we zijn ondanks de kou gewoon een ijsj ...
Ik zoek ook naar activiteiten dat ik ze bezig houdt en de bandiet bui hopelijk voorkom. De vloer is lava is favoriet 😅

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik zoek ook naar activiteiten dat ik ze bezig houdt en de bandiet bui hopel ...
Wat bij mij op m’n werk helpt om ze in te dimmen: een rol behang uitrollen over de grond of zo’n tekenrol van de IKEA, even vastzetten met plakband hier en daar. En dan lekker liggend/hurkend/of hoe dan ook kleuren. Ze zijn dan vaak ook langer zoet dan kleuren aan tafel!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik zoek ook naar activiteiten dat ik ze bezig houdt en de bandiet bui hopel ...
Ja ik heb 2 meisjes en gelukkig zijn die wel heel erg van tekenen en knutselen. Dus ik heb een zak met allemaal plakedelstenen en glitters en stickers enzo en daar kunnen ze zich best lang mee vermaken 🤭 gisteren koekjes gebakken maar dat kan niet elke dag en geeft ook veel werk en zooi. Ik laat ze ook vaak met aluminiumfolie spelen, vinden ze heerlijk.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Vooral op het einde van de dag. Hij gaat gewoon mee in het ritueel met zijn ...
Oh man die vicieuze cirkel die jij beschrijft, zo herkenbaar! zucht

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh en slecht slapen kun je niet over jezelf afroepen. Het zijn echt karakte ...
Oh haha, goed om te weten. Phew, dat scheelt weer wat qua schuldgevoel

één maand geleden

Reactie op kich

Ja ik heb 2 meisjes en gelukkig zijn die wel heel erg van tekenen en knutse ...
Ah ja 1 van de jongens knutselt/tekent graag. Kan ook zitten loomen. Die andere 2 moet ik echt uitlaten anders breken ze de tent af

één maand geleden

Oké, ik wilde vanavond dus een uurtje, een uurtje maar hè, naar het feest van m’n schoonzus, hier om de hoek. M’n moeder zou oppassen. M’n man was al weg, die had wat taken tijdens het feestje; ik zou wat later komen. Ik had me leuk aangekleed (eindelijk weer ‘ns m’n haar los en niet in een staart of knot want anders wordt eraan getrokken) en wilde weggaan. Maar m’n kind huilde en m’n moeder: “Ik denk dat-ie honger heeft.” Dus ik: “Ik kan wel een flesje maken? … hoewel, nee, da’s niet handig want om deze tijd weigert-ie vaak de fles. Ik geef hem wel even de borst.” Drie keer raden wie er uitgerekend vanavond weer wilde clusteren? Juist ja, m’n zoontje. Overigens doet hij dit negen van de tien avonden, dus waarom ik verwacht had eruit te kunnen gaan 🤷🏼‍♀️ Goed, ik lig weer op bed met m’n zoontje en m’n leuke kleren uit en m’n bril op. Feestjes komen wel weer… denk ik?

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Oké, ik wilde vanavond dus een uurtje, een uurtje maar hè, naar het feest v ...
Oh wat is dat balen hè!!! En aan de andere kant denk je dan idd als je alles al uit hebt en je boos op bed zit :”het komt wel weer”. Wat ook zo is. Maar het kan voor je gevoel soms te lang duren….

één maand geleden

Reactie op kich

Oh wat is dat balen hè!!! En aan de andere kant denk je dan idd als je alle ...
Echt!

één maand geleden

Mijn man appt me 's ochtends altijd vanaf z'n werk: "Is hij vannacht nog wakker geweest?" Oftewel, die hoort dat niet. Oftewel, ik hou baby stil genoeg. Vannacht zou hij hem doen. Wat denk je? Een half uur gejengel met de deuren open. Ik ben klaarwakker. 😑

één maand geleden

Ik ben ‘s nachts en ‘s ochtends echt niet gemaakt voor het moederschap 😩