2765 Reacties

één maand geleden

Ik baal zo… vanmiddag/vanavond is het feest der feesten hier in de stad, jaarlijks terugkerend evenement. Ik had echt bedacht om te gaan, m’n moeder zou oppassen etc. maar ik kan het gewoon niet over m’n hart verkrijgen. Ik krijg echt buikpijn van het idee dat ik heen ‘moet’. Wat ook meespeelt is dat ik haar niet bij m’n moeder wil laten logeren dus dat betekent geen alcohol, nou kan ik prima leuk zijn zonder drank maar het is zo druk en iedereen staat aan de drank, dan ga ik me al snel irriteren aan de dronken mensen om me heen. En dat vind ik het dan dus niet waard om haar weg te brengen, ik heb dan toch niet de ervaring die ik anders zou hebben. 😶 En toch voel ik een beetje de FOMO.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik baal zo… vanmiddag/vanavond is het feest der feesten hier in de stad, ja ...
Kun je niet gewoon s middags een uurtje gaan? Dan is hopelijk iedereen nog redelijk nuchter?

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Kun je niet gewoon s middags een uurtje gaan? Dan is hopelijk iedereen nog ...
Zegt de grootste huismus ooit trouwens. Het idee van meer dan 20 mensen bij elkaar en dan vind ik het al te druk 😅

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Kun je niet gewoon s middags een uurtje gaan? Dan is hopelijk iedereen nog ...
Ik moet er maar ff over nadenken, het begint om 3 uur. Ik heb nog even 😂

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Zegt de grootste huismus ooit trouwens. Het idee van meer dan 20 mensen bij ...
Hahaha ja ik ben ook echt een huismus maar dit feestje sla ik eigenlijk nooit over 😂

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Hahaha ja ik ben ook echt een huismus maar dit feestje sla ik eigenlijk noo ...
Oké ja dan is het wel leuk als je in ieder geval even kunt gaan, hihi. Voordat je het weet is dat feest volgend jaar weer en zijn onze dochters alweer 1 🥰

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Oké ja dan is het wel leuk als je in ieder geval even kunt gaan, hihi. Voor ...
Pff 1, hou op hoor haha

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Pff 1, hou op hoor haha
Haha ik kan niet wachten. Als ik ze kant en klaar met 4 jaar kon krijgen, zou ik dat doen 🤭

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik baal zo… vanmiddag/vanavond is het feest der feesten hier in de stad, ja ...
Wij gaan naar het Bloemencorso. Normaal gesproken hang ik eind van de avond ondersteboven onder een hangtafel, maar dit keer gaan we 'm niet bij een kroeg kijken, maar braaf bij familie die aan het parcours woont. Een beetje een combinatie van FOMO en ouderschap 😅🤣 Kan de kinderwagen mooi binnen staan als de muziek op de wagens te hard blijkt. En dan kunnen wij alsnog een wijntje drinken want we kunnen gewoon te voet met de kinderwagen naar huis. Op tijd, geen after party dit keer. 😇

één maand geleden

Reactie op WeS187

Wij gaan naar het Bloemencorso. Normaal gesproken hang ik eind van de avond ...
Oja, dat is een goede oplossing! Dat gaat hier helaas niet, is een grote feesttent dus als ik daar met de kinderwagen aankom is raar 😂 Morgen is er paardenwedden, ook een heel festijn maar dan ga ik wel ff met de kinderwagen die kant op. Voor vanmiddag ga ik nog even een paar uurtjes twijfelen 😜

één maand geleden

22 Kids and Counting is op tv.. Waarom de F*CK zou je 22x die newbornfase willen?? 😭😭 (Nou ja meerlingen daargelaten maar evengoed, 22 newborns 🥲)

één maand geleden

Reactie op WeS187

22 Kids and Counting is op tv.. Waarom de F*CK zou je 22x die newbornfase ...
Ik denk dan altijd: die hebben makkelijke kinderen hahaha. Maar op een gegeven moment kunnen de oudste kinderen ook meehelpen en dat helpt ook wel bij kind nummer 5 en verder lijkt me. Maar moet er niet aan denken, dan ben je dus ook groot deel van je leven zwanger 😵

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Haha ik kan niet wachten. Als ik ze kant en klaar met 4 jaar kon krijgen, z ...
4 zou prima zijn… hahaha

één maand geleden

Reactie op WeS187

Beuh 22x kotsmisselijk

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik snap ook nooit hoe die mensen alles betalen.... want als vrouw ben je of zwanger of net bevallen in dit geval. Dus werk je niet🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik snap ook nooit hoe die mensen alles betalen.... want als vrouw ben je of ...
Heeft hij niet een goedlopend eigen bedrijf ofzo? Geen idee hoor, ik heb me nooit in die mensen verdiept 😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik snap ook nooit hoe die mensen alles betalen.... want als vrouw ben je of ...
Precies, maar die vinden het vaak ook wel prima om niet te werken. Al zou ik echt niet willen ruilen.

één maand geleden

Onverwacht ineens een druk weekend met allemaal afspraken en visite. Peuter en baby helemaal ontregeld en ikzelf ook🫣 1 dag al overleefd, nog eentje te gaan. Morgen gelukkig weer alleen met baby en 0 afspraken. Man naar werk en peuter opvang.

één maand geleden

Reactie op Bloemke13

Zegt de grootste huismus ooit trouwens. Het idee van meer dan 20 mensen bij ...
Ik heb dat heel erg. Wat lastig is want een hoop dingen met kinderen zijn vaak druk. Absoluut niet mijn sterkste punt

één maand geleden

Peuter die de laatste dagen niet goed kan luisteren. Als gevolg een driftige huilerige peuter. En baby die laatste dagen wat meer huilt. Goede combi 😅 En daarbij zelf niet fit.. hoort erbij zullen we ma zeggen 😅