2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op kich
Nee ik maak hem nooit wakker. Wat ik wel meestal doe is hem wegleggen ongev ...
O da’s ook een goeie! Thanks!
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
@Koekoeksklok en anderen die hun kind veel in de draagzak hebben: maken jul ...
Toevallig popte deze vraag vandaag bij mij op nav een post op Instagram. Zo’n baby expert die dus zei dat je een slapende baby nooit moet wakker maken ivm ontwikkeling.
Maar als mijn dochter eenmaal slaapt, kan ze uuuuren slapen (sorry, dit willen de meeste hier niet lezen) maar ik heb dus geregeld dat ik denk: we zijn al 4,5 na de laatste fles, ik ga je maar wakker maken. Anders kom ik aan het einde van de dag een fles te kort.
Ben dus idd benieuwd wat anderen doen!
Ik kan wel een grotere voeding maken en minder flessen op een dag maar dat raadt de osteopaat weer af ivm het spugen. Die ziet nog liever dat ik 7/8x90cc doe ipv 6x120cc maar dat red ik met haar slaapjes echt niet 🫣
één maand geleden
Ik zou nooit een slapende baby wakker maken, maar dat gebeurd hier overdag ook niet🤣 hij is altijd zelf al wakker overdag slapen is niet voor hem de regel🤷♀️
één maand geleden
Zoontje heeft afgelopen dinsdag Rota vaccin gehad. Vandaag echt ontroostbaar met mega veel krampjes. Super zielig🥲. Iemand tips? Hij heeft de hele dag ook amper tot niet geslapen van de kramp 🥴
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, die klote krampjes…
Masseren en een kruikje werkte hier goed! (Was met ...
Ja dat werkte hier ook altijd wel! Alleen lijken deze krampen hardnekkiger te zijn. Arm kind 🥴🥲
één maand geleden
Reactie op Immie26
Hier is ze aanstaande dinsdag aan de beurt. Zie er ook al helemaal tegenop! ...
Ja heel sneu!! Je kan echt zien dat hij er last van heeft. Maar ik hoorde ook dat sommige baby’s nergens last van hebben, dus dat zou ook nog kunnen..
één maand geleden
Baby werd om 4 uur wakker, ik naar beneden, fles in de magnetron...
Ik denk wat is het toch stil boven?
Kijk ik op de monitor, slaapt 'ie weer.
Ja wat doe je dan? Tóch een klein flesje maken of laten liggen?
Heb gekozen voor het laatste, maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Nou heb ik tot 5 uur wakker gelegen en toen werd hij alsnog wakker, kon ik er opnieuw uit 🫠
Hoop dat hij en ik zometeen nog ff wat uurtjes pakken 🥱
Krijg pas om 11 uur kraamvisite dus tijd genoeg voor nog een dutje
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
De afweging van dit tijdstip:
Ga ik een wekker zetten en douchen voor zij ...
Ja, hier ook. Ik moet om 9:10 bij het consultatiebureau zijn, dus ik zet maar wel een wekker. Als ik op m’n zoontjes eetlust vertrouw, zul je zien dat-ie dan ineens wel uren tussen twee voedingen kan laten 😂