2765 Reacties

één maand geleden

Ja kind. Als je niet gewoon aanhapt en drinkt groei je ook niet nee. Jezus.

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ja, hier ook. Ik moet om 9:10 bij het consultatiebureau zijn, dus ik zet ma ...
Ik had dus *geen* wekker hoeven zetten, want meneer komt gewoon twee uur later weer 🙄

één maand geleden

Reactie op WeS187

En ik ben vannacht ongesteld geworden. Was vergeten hoe verrot die buikkram ...
Erg is dat hè. Ik had woensdag m’n spiraal laten plaatsen en donderdag zo’n pijn uitstraling naar m’n liezen en rug en bingo meteen ongesteld. Kwam heel ongelukkig uit. Daarboven nog een soort van buikgriepje en heel erg verkouden joepie dubbele prijzen had ik. En vanaf vandaag alleen tot woensdag althans m’n vriend is weg voor werk maar gelukkig is m’n moeder zo lief om hier te komen om mij te helpen met die twee.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Baby werd om 4 uur wakker, ik naar beneden, fles in de magnetron... Ik den ...
Oh noo! Voor de volgende keer weet je het eerst afwachten😅. Hier word Robbie niet meer wakker tussendoor of ik hoor het niet. Ik lig in coma als ik slaap🙈😂

één maand geleden

Pfff na 4 goede nachten was het weer bingo vannacht. Begrijpt die kleine niet dat slaap heel belangrijk is?!? Hij lift nog in bed, maar zie hem op babyfoon alweer de co sleeper langzaam verbouwen. Zolang hij niet brult ligt hij daar prima, want kan ik ff ontbijten en een was draaien

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Toevallig popte deze vraag vandaag bij mij op nav een post op Instagram. Z ...
Ik maak haar wel wakker! Precies om dezelfde reden als jij. Anders kom ik niet uit met voedingen. Flessen ophogen heeft geen zin. Ze drinkt wat we nu aanbieden vaak al niet eens op. Ze duwt zo die speen met haar tong weg. Ik denk ook maar zo, zonder voeding geen brandstof voor ontwikkeling.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Baby werd om 4 uur wakker, ik naar beneden, fles in de magnetron... Ik den ...
Grapjas, mij ook al paar keer gebeurd .Heb de babyfoon nu iets zachter gezet. Als ik nu wakker word van haar dan weet ik dat het menens is😅

één maand geleden

Ik wacht al 1.5 week op een terugkoppeling voor een afspraak voor werk. Ga van functie veranderen maar wil voordat ik ga starten wel even kennismaken met nieuwe leidinggevenden. Voor mn verlof waren ze al traag met reageren, zouden daarvoor nl kennismaken. Uiteindelijk heb ik zelf voorgesteld om kennis te maken paar weken voor startdatum. Nu had ik 2 donderdagen voorgesteld. Krijg ik een uitnodiging voor precies een andere donderdag. Met alleen tijdstip. Verder geen locatie oid. Kan daar zo slecht tegen!

één maand geleden

Ja, hier ook. Ik moet om 9:10 bij het consultatiebureau zijn, dus ik zet ma ...
Haha ik heb ook maar een wekker gezet, vind het gewoon lekker om op tijd klaar te zijn voor de dag. Als ik straks opeens bedenk dat ik wil gaan wandelen ofzo, dan hoef ik niet moeilijk te doen met aankleden. Als ik na het aankleden nog moe ben en Lina slaapt nog, ga ik gewoon nog ff op de bank liggen 😂

één maand geleden

Ik had dus *geen* wekker hoeven zetten, want meneer komt gewoon twee uur la ...
Oh dat is flauw

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik maak haar wel wakker! Precies om dezelfde reden als jij. Anders kom ik n ...
Hoe lang laat jij er maximaal tussen?

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Hoe lang laat jij er maximaal tussen?
Overdags 4-4.5 uur. Ligt beetje aan de tijd. In de nacht nu max 7.5 -8 uur

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

De afweging van dit tijdstip: Ga ik een wekker zetten en douchen voor zij ...
Ik douche bijna nooit als hij slaapt. Dan sta ik zo te haasten. Ik zet de baby altijd in de badkamer in de wipper. Kijkt ie z’n ogen uit. Weet wat voor jou pas echt heeeeeel chill wordt. Als ze zo haar eigen fles kan vasthouden! Kan jij douchen terwijl je kleintje zelf de fles drinkt in de wipper 🙂

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Overdags 4-4.5 uur. Ligt beetje aan de tijd. In de nacht nu max 7.5 -8 uur
Oja, ik doe idd hetzelfde. De nacht slaapt ze sowieso nog niet langer dan 8 uur, dat is maar 1 keer geweest.

één maand geleden

Reactie op kich

Ik douche bijna nooit als hij slaapt. Dan sta ik zo te haasten. Ik zet de b ...
Ja, weet je wat het is… douchen, aankleden, haren doen, make-up. Het duurt gewoon allemaal ff dus als ze daar allemaal naar moet gaan kijken, houdt ze niet vol. Dus ik douche en kleed aan terwijl ze slaapt, als ze nog slaapt doe ik de rest ook alvast en anders mag ze kijken hoe ik m m’n haar en make-up doe 😅 Maar idd, voor die ochtenden zou het lekker zijn als ze straks zelf de fles vast kan houden ja haha

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oja, ik doe idd hetzelfde. De nacht slaapt ze sowieso nog niet langer dan 8 ...
Ja nacht idd ook 1 keer maar 8 uur. Zet ook wel een wekker ervoor.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, weet je wat het is… douchen, aankleden, haren doen, make-up. Het duurt ...
Ik douche altijd als hij nog slaapt. Net in 1.5uur hele huishouden beneden op de turbo gedaan, douchen en ontbijten😅 Als meneer wakker wordt is hrt meteen hongerrrrrr. Niks niet ff momentje chill, nee die staat meteen aan dus kun je rennen

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik douche ook als hij slaapt en zelfs als hij wakker is. Maar neem hem nooit mee. Of ik laat hem beneden in de box of leg hem in z’n co sleeper of in ons bed. Bij de eerste ook altijd gedaan. Meer omdat ik dan even een moment mezelf heb en even alleen ben. Als hij huilt dan is dat dan maar even jammer.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

1 ding scheelt trouwens ook: Lina wordt nooit huilend wakker. Als ze wakker wordt, gaat dat ook in 48 etappes. Ze valt steeds weer kort in slaap dus eer dat ze echt wakker is, ben je zo kwartier minimaal verder 😂

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik douche altijd als hij nog slaapt. Net in 1.5uur hele huishouden beneden ...
Oja idd, dat is bij mij dus heel anders. Schrijf ik net toevallig 😂