2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja nacht idd ook 1 keer maar 8 uur. Zet ook wel een wekker ervoor.
Ik zet geen wekker meer, ze wordt toch wel wakker en als dat een keer niet zo is dan zal het ook geen ramp zijn. Hoop ik dan 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oja idd, dat is bij mij dus heel anders. Schrijf ik net toevallig 😂
Hier van 0 naar 100 binnen 2min. Dusja dan kun je echt rennen. Want bij min 3 is hij over de rooie en stromen er al tranen😢

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hier van 0 naar 100 binnen 2min. Dusja dan kun je echt rennen. Want bij min ...
O jeetje, wat lastig zeg! Lina kan dat ook wel hebben hoor maar niet bij het wakker worden. Maar als ze iets wil, dan wil ze het nu. Pfoee

één maand geleden

Sprong 2 is aan denk ik, mega humeurig is ze opeens… 🥹 Zodra haar ogen open gingen was alleen de fles nog goed genoeg, was ze aan het drinken, spuugt ze mij onder met een flinke boog. Goedemorgen!

één maand geleden

Gisteren dus naar de Bloemencorso geweest, bij m'n oom en tante. Waren nog wat gezamenlijke vrienden vanuit de carnavalsvereniging, hartstikke gezellig. Maar 1 vrouw, ik vind haar altijd al een beetje nors, maar dat ligt misschien aan mij hoor want ze is wel hartstikke aardig. Zij wist alles beter. 🫠 Want "Ons Ricardo" (de beste jongen is 32 inmiddels) dit, "ons Ricardo" zus.. "Oh nee mijn man heeft er nooit uit GEMOETEN van mij" Ik zeg mijn man MOET er ook niet uit Gerda, maar érgens moet ik een keer slaap pakken hè?! "Oh ja maar Ons Ricardo sliep vanaf de eerste nacht door" Ja DUS heb je nooit een gebroken nacht gehad dus wat zeik je nou. Vervolgens viel baby een beetje op m'n arm in slaap, ik leg 'm in de kinderwagen, Rockit aan, maar toch werd ie weer wakker. Dus mijn man pakt hem op, hoor ik die vrouw tegen iemand anders zeggen "Hij laat 'm ook niet liggen hè" Nou dan moet ik zó op m'n tong bijten! Alsof wij na 10 weken niet weten dat dit gejengel over 0.2 seconden overgaat in een gigantische huilbui met gekrijs. Denk dat we hem zelf inmiddels wel iétsje beter kennen dan jij hè? Nou en zo ging dat de hele middag, overal commentaar op. Dus mijn man zit mijn irritaties aan m'n gezicht, en zegt: "Negeren die doos". Maar ik sta m'n dan compleet op te vreten, ik kan dat niet langs me heen laten gaan of zo..

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hier ook! Die gaat echt van niks naar paniek in 3 seconden

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, weet je wat het is… douchen, aankleden, haren doen, make-up. Het duurt ...
Ja als je ff bezig bent is dat ook een fijne optie. Ik heb er altijd zo een hekel aan als hij het op het brullen zet terwijl ik met m’n shampoo in mn haren zit 🥴

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Bij mij ook hoor 👎🏻

één maand geleden

Reactie op WeS187

Gisteren dus naar de Bloemencorso geweest, bij m'n oom en tante. Waren nog ...
Oh dit is altijd zo kut hè. Weet nog met m’n eerste. We waren op vakantie met familie en de baby was 8 weken en we probeerden haar in bedje te laten slapen ‘s avonds tijdens het eten. Als ze huilde gingen we er heen steeds. Kregen we steeds commentaar op: een baby mag best even huilen hoor. “Zo leert ze het nooit”. “Ze huilt niet echt hoor, gewoon even jengelen”. Pffff. Gek werd ik ervan. Helaas blijft dit. Stom commentaar van vreemden die het denken beter te weten 👎🏻

één maand geleden

Ok ik heb er echt buikpijn van. Ik ga vanmiddag met de middelste naar de kinderarts. Afspraak om 14.00 uur. Dus ben denk ik van 13.30 tot 15.00 weg ofzo. Laat de baby bij m’n man. Voor het eerst. Tot nu toe is het altijd na 2 minuten brullen en krijgt hij hem niet stil. Zal vast wel goed komen hoor maar zie er zo tegenop 👎🏻 ga maar proberen dat hij hopelijk diep slaapt als ik weg moet en ik hem even kan wegleggen. Dat hij nog een half uurtje slaapt en dan een flesje moet. Want in slaap krijgen lukt m’n man denk ik niet 😳

één maand geleden

Reactie op WeS187

Gisteren dus naar de Bloemencorso geweest, bij m'n oom en tante. Waren nog ...
My lord wat een ongelofelijk dom mens. Respect voor jou dat je op je tong gebeten hebt 🙈.

één maand geleden

Reactie op kich

Ok ik heb er echt buikpijn van. Ik ga vanmiddag met de middelste naar de ki ...
Hij denkt ook dat hij gewoon lekker kan werken dan. Dus zie het al gebeuren dat hij gewoon in een andere kamer gaat zitten vergaderen en hem gewoon laat huilen 😢

één maand geleden

Reactie op kich

Ja als je ff bezig bent is dat ook een fijne optie. Ik heb er altijd zo een ...
Oja, uitgebreid douchen doe ik ‘s avonds. Dan weet ik zeker dat ze gewoon slaapt 👍🏼

één maand geleden

Reactie op WeS187

En ik ben vannacht ongesteld geworden. Was vergeten hoe verrot die buikkram ...
En morgen moet ik naar de gynaecoloog voor een uitstrijkje (controle na m'n Lisexcisie. Moest eigenlijk in maart al, maar toen was ik zwanger). Vind ik altijd zo onsmakelijk als je ongesteld bent. 😶 Zij zijn echt wel erger gewend maar toch.. Niet fijn. 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik zet geen wekker meer, ze wordt toch wel wakker en als dat een keer niet ...
Hahahha ja ik denk dat ik het ook meer moet loslaten.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Same!

één maand geleden

Pfff net een dikke wandeling van 5.000 stappen gemaakt, want ja die kleine valt pas na 2.000 stappen in slaap. Eerst brullen en dan slapen.... nu dacht ik laat ik een extra ronde doen, want misschien valt hij in diepe slaap..... wagen staat stil in de tuin.... 10sec later is meneer weer op zijn normale volume🫤😟 ik kan niet de hele dag met die wagen lopen.... heb al een draagdoek besteld, die komt vanzelf binnen. Hopelijk pikt hij dat en gaat hij overdag wat langere dutjes doen

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Pfff net een dikke wandeling van 5.000 stappen gemaakt, want ja die kleine ...
Jeetje balen! En zo’n motortje op de kinderwagen? Dat ie heen en weer blijft gaan? Schijnen veel baby’s heel goed op te gaan 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op MD999

Jeetje balen! En zo’n motortje op de kinderwagen? Dat ie heen en weer blijf ...
Nee tis echt het rijden op de klinkers daar dut hij bij in. Hoe hobbeliger, hoe beter🤣😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Nee tis echt het rijden op de klinkers daar dut hij bij in. Hoe hobbeliger, ...
Oh haha, ja dat bootst je niet zo makkelijk na 😂