2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Pfff net een dikke wandeling van 5.000 stappen gemaakt, want ja die kleine ...
Dat van die 2000 stappen klopte wel. Net ff getest. Dut van 45 min erna…
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Dat van die 2000 stappen klopte wel. Net ff getest. Dut van 45 min erna…
Iedereen de stappen teller mee🤣 i
één maand geleden
Pfff kleine is sinds 09:30 ofwel verdrietig aan het murmelen of keihard aan het krijsen. Heeft net ong 20 min geslapen en toen begon het weer.
Zal wel met sprong twee te maken hebben, niks helpt, voel me zo machteloos :( en vriend is op werk dus zit de hele dag alleen met hem
één maand geleden
Reactie op EefAndTiny
Pfff kleine is sinds 09:30 ofwel verdrietig aan het murmelen of keihard aan ...
Hier nog 1 die al vanaf 9 uur ongeveer wakker is. Ze was eerst wel gezellig maar inmiddels allang niet meer natuurlijk.
Ik kan altijd wel vertrouwen op haar ritme maar precies vandaag, we gaan zo op pad, loopt alles in de soep 🤦🏼♀️
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hier nog 1 die al vanaf 9 uur ongeveer wakker is. Ze was eerst wel gezellig ...
Ja zul je altijd zien ... En ik wéét dat slapen zal helpen maar hij wil gewoon niet. Zo zielig
één maand geleden
Ik denk tegen een volstrekt onbekende in het centrum: “Kan je alsjeblieft met je gezicht uit m’n kinderwagen weg om te zeggen dat m’n baby zo schattig is? Hij is nu weer wakker”
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Vreselijk is dat inderdaad…. En dan vlak voordat het tijd is voor een voedi ...
Hier ook alleen maar powernaps van 10-15 min. Drinkt met wel fles leeg dus misschien dat ze zo even goed dutje doet.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Hier ook alleen maar powernaps van 10-15 min. Drinkt met wel fles leeg dus ...
Ze viel hier net in slaap na de fles en ben bij m’n zus thuis dus wilde haar wegleggen in de kinderwagen: wakker.
Heb de kinderwagen naast de wasmachine gezet en nu slaapt ze 😂
één maand geleden
Ze slaapt eindelijk lekker. Moet er één van ons plassen. En dat is niet die met de luier om….
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Dat wordt plassen op de bank 👍🏼
Ik ga tenaladybroekjes halen. Ik meen het.
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
Ik ga tenaladybroekjes halen. Ik meen het.
🤣🤣🤣🤣🤣
Ik doe voor het eerst een poging de kleine zo na de voeding in de co sleeper te leggen in het donker. Kind wil niet op een van ons slapen of beneden ergens. Eens kijken of het in bed wil1🤷♀️🤷♀️🤷♀️😢😢😢 hij is weer eens over zijn toeren
één maand geleden
Reactie op kich
Ok ik heb er echt buikpijn van. Ik ga vanmiddag met de middelste naar de ki ...
Hoe is het gegaan? Ik vond het zaterdag met dezelfde reden spannend, maar was super gegaan!!
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hoe is het gegaan? Ik vond het zaterdag met dezelfde reden spannend, maar w ...
Heel goed! M’n man heeft hem in de draagzak gedaan toen ik weg ging want hij was net gevoed en moe. 2,5 uur later kwam ik thuis zat hij nog steeds te slapen in de draagzak 🙈 dus nu krijg ik vast elke dag te horen dat het zo een makkelijke baby is
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Mag ik nog eens mopperen over de instagram moeders die de baby in bed leggen, die dan slaapt zodat ze vanalles doen. Zonder 6 uur handstanden doen en de baby in de goede hoek wiegen met het goede tempo, goede temperatuur omdat ze anders wakker worden?!
Eikels
één maand geleden
Kan iemand mijn vriend aub uitleggen dat baby's actieve slaap hebben? Kind is erg moe en heeft rust nodig.....
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Kan iemand mijn vriend aub uitleggen dat baby's actieve slaap hebben? Kind ...
Slaap ? Kun je dat eten ?