2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Slaap ? Kun je dat eten ?
Geen idee dan koop ik het meteen! Voor de kleine een dosis en mezelf😅

één maand geleden

Waarom hebben mannen alleen de lusten en niet de lasten?! Ik probeer om 21/22te slapen me nacht begint om 3/4 vervolgens komt me vriend thuis van werk. Ik kook doe de was zorg voor de kleine, boodschappen, opruimen. Hij is nu tukken met de kleine. Noemt mij een zeur als ik vraag kan je een keer stofzuigen of het vuilnis doen. Gaat straks sporten en ik zit gekluisterd aan huis. Kut keizersnede en kutmannen.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Kan iemand mijn vriend aub uitleggen dat baby's actieve slaap hebben? Kind ...
Mannen maken babies ook zo lekker actief en dan verbaasd dat ze zelf ook moe zijn na zo’n dag 😅

één maand geleden

Reactie op Juli2024💖

Mannen maken babies ook zo lekker actief en dan verbaasd dat ze zelf ook mo ...
Klopt 😅🤣 en wie moeten die kleintjes weer in bed krijgen? Hopelijk slaapt die kleine vannacht weer een langer blok, want anders kun je mij vanzelf weer opvegen ook

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Klopt 😅🤣 en wie moeten die kleintjes weer in bed krijgen? Hopelijk slaapt ...
Je zou gewoon 1x per jaar ff met vriendinnen wegmoeten zodat ze even beseffen dat het mega zwaar is. En dat vrouwen, powervrouwen zijn en dat ze meestal gelijk hebben.

één maand geleden

En waarom kunnen mannen niet plannen of logisch nadenken? Ik mag eigenlijk echt niet klagen over m’n man, hoor, hij doet heel veel, alleen waarom hij denkt dat het handig is om nu naar een buurtoverleg te gaan, terwijl hij over 10 minuten wil douchen met de kleine en er nog van alles klaargezet moet worden en ik dat niet kan doen want ik loop vandaag voor de zoveelste f***ing keer met de draagzak (maar hee, m’n zoontje slaapt vandaag wél een keer dat slaapje na het avondeten - hoezee 🥳 victory). Echt, waarom kunnen mannen niet logisch nadenken?

één maand geleden

Ik ben zo moe van het sussen en het hangen aan mij de hele dag 🥲 Madame blijft het liefst wakker om allerlei interessante dingen te bekijken en horen. Dus de hele dag al in de weer met wiegen, op bed leggen, terug lopen, speentje, bedje wiegen, klusje doen o nee toch niet baby huilt, terug lopen, poging 2… mislukt, draagdoek dan maar waarmee ik overigens niet een paar minuten achter elkaar mee mag zitten, RUGPIJN 🙂

één maand geleden

Reactie op sunshine2121212121

En waarom kunnen mannen niet plannen of logisch nadenken? Ik mag eigenlij ...
Ik heb uit frustratie een hele reep chocola opgegeten (maakt vast niet uit want ik moet blijven lopen)

één maand geleden

Wishes me luck. De kleine is bij mijn vriend helemaal over de rooie. Dus ik heb besloten nu naar bed te gaan. Het leuke is er komt nog een bezorger tussen 2030 en 2130🤷‍♀️ wie verzint die tijden ook!!! Zul je zien slaapt die kleine gaat de bel natuurlijk straks. Rustig ff op de bank zitten is er niet bij.... me vriend denk dat de kleine harde geluiden leuk vind. Serieusssss

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ze viel hier net in slaap na de fles en ben bij m’n zus thuis dus wilde haa ...
Van alles geprobeerd. Niks lukte. Net in bad gedaan, man geeft fles en legt haar in bed en ze slaapt! Wat mij de gehele dag niet is gelukt.... Zo oneerlijk.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Van alles geprobeerd. Niks lukte. Net in bad gedaan, man geeft fles en legt ...
Hier 2 slaapjes van een half uur. En nu ligt ze na de fles op m’n schouder te slapen maar heeeeeel onrustig dus denk niet dat het voor lange duur is haha

één maand geleden

Ik word zo onzeker van dat spugen, ik weet dat het erbij hoort en ze heeft er echt zichtbaar geen last van. Maar er is geen pijl op te trekken, soms veel, soms niks en soms twee uur na de voeding nog wat mondjes. 🤷🏻‍♀️ Uberhaupt de onzekerheid van het moederschap is soms zó irritant!

één maand geleden

Ik heb uit frustratie een hele reep chocola opgegeten (maakt vast niet uit ...
Goedzo! Zal 'm leren 😂

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Van alles geprobeerd. Niks lukte. Net in bad gedaan, man geeft fles en legt ...
Is net als met een pot die zij open maken, wij hebben het gewoon al een beetje losser gemaakt. En wij hebben de baby al voorbereid op het slapen gaan Of zoiets 😎

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Goedzo! Zal 'm leren 😂
😂😂😂

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Is net als met een pot die zij open maken, wij hebben het gewoon al een bee ...
Ja, dat zal het zijn😅

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik word zo onzeker van dat spugen, ik weet dat het erbij hoort en ze heeft ...
I feel you!

één maand geleden

I feel you!
Ja hier t zelfde hoor… ik doe maar wat en idd dat spugen. Vandaag met zoooveel slijm ook, waar komt dat nou weer vandaan 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Kind ga aub slapen! Je moeder wil ook slapen en is ook moe

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Kind ga aub slapen! Je moeder wil ook slapen en is ook moe
Oh zooooo irritant als ze niet gewoon willen gaan dutten als je zelf onder de wol wil kruipen