2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik heb ook geen PCOS maar nu ook voor de 2e keer ongesteld, het voelt verdo ...
Ik heb dus 0,0 pijn. Geen krampen, geen zeurderig gevoel, helemaal niks 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Immie26

Sssssstttt
Beetje jammer dat de oudste wel die memo had en bij me kwam liggen vanaf half 2. M’n vriend is er niet dus m’n moeder is hier en daar wilde hij bij liggen. En ook al sinds uur of 5 wakker. Terwijl ik een baby heb die wel slaapt😬

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Jaaa hij is zooo mooi! Had je m gezien? Ik heb hem gewoon los!
Ik weet niet meer of ik hem gezien had. Mijne is ook zo mooi 🤩 van wat voor materiaal heb jij hem? Ik heb hout gekozen. Maar wil er nog een stolp voor.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb nu geen spiraaltje idd en hormonen liggen sowieso compleet overhoop ...
Nou dat sowieso inderdaad. Hmm ja dat snap ik, fijn dat ze weer even een echo gaan maken, weet je in ieder geval hoe het er voor staat.

één maand geleden

Lag het vannacht aan de stand van de maan of zo? Ik lees hier op het forum niks als baby's die ineens op belachelijke tijden wakker waren.. Hier was het 21.00 - 02.00 - 05.30 en die laatste heb ik ons bed nog kunnen rekken tot 07.00 maar toen was 'ie er echt klaar mee.. 🫠

één maand geleden

Reactie op WeS187

Lag het vannacht aan de stand van de maan of zo? Ik lees hier op het forum ...
Kan hoor. Het is woensdag volle maan. Weet dat Niek daar altijd op reageerde nu nog steeds soms.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Dan schuiven we het op die maan. Hier 24-3-6 en heb hem daarna weer in bed geslingerd. Hij slaapt nu nog. Maar voor hoelang?

één maand geleden

Reactie op WeS187

Ik denk het wel echt ja, heb er zelf ook altijd last van!

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ik weet niet meer of ik hem gezien had. Mijne is ook zo mooi 🤩 van wat voo ...
Ik heb ook hout!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb ook hout!
We hebben echt precies hetzelfde. De kleur ook. Maar ik ben bang dat het veel stof gaat vangen vandaar ik een stolp wil. Had er 1 gezien met licht dan word het nog extra uitgelicht.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb ook hout!
Heel mooi. Zo bijzonder het terug te zien hè.

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

We hebben echt precies hetzelfde. De kleur ook. Maar ik ben bang dat het v ...
Oo ja mooi! Inderdaad dezelfde ☺️ Dat stof had ik nog niet over nagedacht maar inderdaad 🤔

één maand geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Heel mooi. Zo bijzonder het terug te zien hè.
Ik werd er helemaal emotioneel van 😅

één maand geleden

Reactie op kich

Ok dit is er 1 voor de heerlijke momenten en de klaagmuur. Even getwijfeld ...
Heb je een snot zuiger. Hier echt de oplossing 😀

één maand geleden

Ik las hier laatst iets over de babysleur maar denk dat ik daar nu in zit. Gisterenavond voelde ik me al, naja wou zeggen geïrriteerd maar dat is het niet maar weet er ook ff geen andere benaming voor, ‘geïrriteerd’ omdat ik zo moe was maar op het laatste flesje moest wachten. Vannacht weer standaard een paar keer wakker omdat ik gewoon in de ‘waakstand’ sta. Net eruit want de wekker was gegaan, douchen & aankleden, snel wat doen in huis want nu de handen vrij en straks weer baby voeden in bad, aankleden, spelen, slapen en repeat. Ik merk dat ik er vandaag even geen zin in heb maar voel me heel schuldig om dat te zeggen!!! Ben gewoon moe, dat is het waarschijnlijk.. het gevoel zal straks wel veranderen als ze lekker aan het kletsen is.

één maand geleden

Reactie op WeS187

Baby ligt weer heerlijk te slapen. En wie is er weer klaar wakker? 🙋🏻‍♀️ ...
Ahh mis die geluiden soms wel en idd ook leuk om dat te zien vliegen... Al was het bij ons vroeger voornamelijk heli's. Heel af en toe F16 (incl heeeeeeel soms door geluidsbarrière gaan). Ze zouden nu ook oefenen boven Flevoland. Niks gezien en gehoord😔

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik las hier laatst iets over de babysleur maar denk dat ik daar nu in zit. ...
Heel herkenbaar. Heb vandaag ook zo'n offday en ook net nu de peuter niet naar kdv is. Voel me dan ook beetje schuldig naar hem. Dus ga zo in ieder geval maar rondje buiten doen. Kan hij ook van genieten. Misschien dat ik me na frisse lucht wat beter voel. Ga wel echt als ma Flodder de deur uit, geen zin om ook beetje moeite te doen.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Heel herkenbaar. Heb vandaag ook zo'n offday en ook net nu de peuter niet n ...
Een offday. Dat is het. Heb nu een heel blij meisje op m’n arm, die ligt te drinken en dat verzacht het wel wat. Ze is zo leuk 🥰 Maar echt zin heb ik vandaag niet 🫣

één maand geleden

Dat je om 10.40 een afspraak bij de gynaecoloog hebt, wat perfect is want baby moet om 11.30 eten dus dan kan je dat mooi naderhand in de kantine van het ziekenhuis doen... Maar dat ze dan een half uur uitlopen, waardoor de kans zometeen héél aannemelijk aanwezig is dat 'ie moord en brand schreeuwt tijdens m'n uitstrijkje, dat vind ik minder.. 😑

één maand geleden

En m'n auto startte niet, kutbak. Dus ik was nog bijna te laat ook.. Een hoop gehaast voor niks dus achteraf. 😑