2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op kich
Ik heb die wens ook wel vaak dat we al in de dreumesfase zouden zitten. En ...
Haha ja dit. Het gaat bij mij enorm op en af 😅
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Haha ja dit. Het gaat bij mij enorm op en af 😅
Same hoor. Ze ligt nu in foodcoma op m'n schouder 😍
één maand geleden
6000 stappen moeten lopen dit keer 😂. 1 m’n eerste terrasje, tis de lokale snackbar… maar telt toch?
één maand geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Ik gebruik menstruatie ondergoed veel fijner. Ik heb zo’n disc maar geen id ...
Een disc?
één maand geleden
Reactie op Charlotte1987!
6000 stappen moeten lopen dit keer 😂. 1 m’n eerste terrasje, tis de lokale ...
Hahah ja tis soms ff doorbakken, maar dan hebben ze in elk geval 1 slaapje gedaan overdag
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Jaa die eerste ontmoeting. Overigens het gehele zwanger zijn wel bijzonder. ...
Ik vond zwanger zijn door de HG niet leuk, kon daardoor de gewone kwaaltjes niet accepteren maar natuurlijk wel onwijs bijzonder, die groeiende buik en leven in je voelen.
Mijn bevalling was in theorie geen geen droombevalling. Ontsluiting liep niet, duurde lang, 2 uur persen en uiteindelijk vacuümpomp. Een feestje van 16 uur maar ik vond het zo bijzonder, hoe je 1 bent met je lichaam en hoe je oerkrachten naar boven komen.
Ik heb er eigenlijk weinig van meegekregen dat het allemaal niet zo goed verliep, ik was echt in mezelf gekeerd en deed wat m’n lichaam vroeg 🤷🏼♀️
Na anderhalf uur persen was ik trouwens wel redelijk naar de klote en het laatste half uur echt onwijs zwaar. Maar hey, dan ligt je meisje op je buik en ik was der hele persen alweer vergeten 🤷🏼♀️
één maand geleden
Reactie op WeS187
Dit is mijn kat.
https://www.facebook.com/share/r/pjuPpGtYDn9knAUS/
Elke. ...
Jep, hier ook en hij brengt z’n hengel om te spelen om 3 uur in de nacht. En wil mee naar de wc.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik vond zwanger zijn door de HG niet leuk, kon daardoor de gewone kwaaltjes ...
Ik vond zwanger zijn tot week 37 prima. Toen werd het heet en ik werd een olifant. Hield zoveel vocht vast niet normaal en zat dus vooral thuis. Doorlopen tot 41+4 was echt drama voor mij. En toen die bevalling..... die rug/been weeën! Was blij met ruggenprik, maar die uren liggen en toen nog keizersnede. Nee dankje🫤 mij voorlopig niet bellen
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik vond zwanger zijn tot week 37 prima. Toen werd het heet en ik werd een o ...
Ja jij liep ook zo lang door heh? Wat een verschrikking vond ik dat ook weer. Ook al wist ik het van te voren dat het daar hoogstwaarschijnlijk weer op uit zou lopen.
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ik vond zwanger zijn tot week 37 prima. Toen werd het heet en ik werd een o ...
Mij ook niet!
Een inleiding van 40 uur waarin precies níks gebeurde..
Eerste nacht zowat niet geslapen in dat ziekenhuis, en nacht 2 ineens van nul naar persweeën / weeënstorm die ik moest wegpuffen omdat ik op 2 cm bleef hangen, en vervolgens ineens in een kwartier van 2 naar 8 cm geschoten waardoor ik m'n ruggenprik misliep.
Sterrenkijker, met voorhoofdsligging, dus hoe ik ben bevallen weet geen mens maar volgens de boekjes bestaat het niet zei de vk.
En m'n verdoving pakte niet goed, waardoor ik de knip én de hechtingen heb gevoeld.
Dus toen was ik wel klaar. 😑
Toen ze Moos op m'n borst legden keek ik eerst m'n man aan en toen zei ik "Dit doe ik nooooooit meer"
En toen pas keek ik naar beneden, naar wat ik gekregen had. 🤭
Nacht 2 dus ook niet geslapen en toen moest het leven met een newborn nog beginnen 😅
één maand geleden
Zijn mannen gewoon niet in staat achter zich op te ruimen ? Missen ze daar een gen voor ofzo? Hij gaat dan heel enthousiast bovenop een kast kijken wat weg kan, maar als je luiers/lege zakjes van luierdoekjes/kruimels op het aanrecht/lege wc rolletjes etc. Laat liggen, is het een druppel op een gloeiende plaat 😅
één maand geleden
Reactie op WeS187
Mij ook niet!
Een inleiding van 40 uur waarin precies níks gebeurde..
Ee ...
Klopt ik was vanaf zaterdag nacht 3uur wakker en ging dinsdag avond eindelijk slapen🤣🙈 zo kapot wil ik nooit weer zijn lol
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Echt heftig hoor!
Ik had dat trouwens ook met de knip en de hechtingen. V ...
Hier inleiding wegens grote baby, mislukte ruggenprik, vacuümpomp, voelde alle hechtingen want niet verdoofd. En toen een blauwe baby die naar de IC moest. Die heb ik pas een uur of wat later weer gezien. Doe het nooit meer.
één maand geleden
Bestellen we avondeten, vergeten door te geven dat we het om half 8 geleverd willen hebben, dus meteen er achteraan gebeld
Wie staat er om 18.55 met 2 tasjes eten voor de deur?
Juist ja.
Baby krijgt nu z'n fles, die was ik nog aan het verschonen, en dan moet hij eerst naar bed.
Hopelijk blijft het nog even warm. 😑