2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
In dat geval gewoon een rauwe pakken xoxo
Wij zijn slecht😈😂😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Die is al op😭
Het is gewoon een kutdag!! Ik wou wandelen, kleine wou dat niet. Extreem brullen tot gevolg. Dus amper weggeweest. Kat legt een atoombom in haar kattenbak.... kleine valt net voor hazenslaapje bij me op de arm om.... ik zit in de stank en me vriend appt wat eten we vandaag🤷♀️🫤 geen idee kan niet richting de winkel grrrr
één maand geleden
Net wanneer je denkt een dag minder tot geen spuug te hebben komt het vandaag dubbel en dwars terug en zit ik weer mega onzeker te wezen terwijl zij inmiddels alweer heerlijk slaapt. 🥹 Inmiddels al 10 maanden gestopt met roken, maar de drang is opeens terug en ik weet dat ik ervan af moet blijven maar hallo ontspanning. Goed, nu ga ik maar een broodje filet smeren 😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ok ik moet even los gaan.
Ergens heeft mijn man onbewust besloten dat de ba ...
Pffff 😑🫠
Echt, take a hint dude..
Ik snap niet dat mannen zó weinig inzicht hebben op dat vlak.
De mijne kwam van de week thuis van z'n werk, dus ik zei "Hier, wil jij hem even pakken, dan kan ik ff douchen".
Zegt 'ie "Uhh, ik ben niet jouw aflossing hè! Ik heb gewoon de hele dag gewerkt!"
Zooo, toen ben ik me een partijtje uit m'n panty geschoten!!
"Ga jij maar eens 2x per nacht, ELKE NACHT, je nest uit. Om vervolgens overdag nog geen tijd te krijgen om te schijten zonder het constante gekrijs van een baby. Douchen doe ik al niet eens meer als ik alleen met hem ben. De was vouw ik op met 6 kilo in de draagzak en zo laat ik ook de hond uit. Stofzuigen lukt amper maar je steekt ook niet echt onder stoelen of banken dat je dat wel kunt zien als je zo rondkijkt en je vreten komt eraan, dat ga ik zo maken. Want als je het niet erg vindt ga ik niet met hem in de draagzak bij een hete pan spetterende boter staan. Als ik opsta zak ik door allebei m'n heupen, ik ben voor de tweede keer ongesteld waardoor het voelt alsof m'n baarmoeder door m'n kut naar beneden zakt, maar JIJ hebt heel de dag gewerkt. Das pas écht zwaar hè! Ik snap niet dat ik geen begrip heb voor iemand die 8 uur in een bureaustoel meetings heeft gehad, mijn oprechte excuses."
Heb dat kind in z'n arm geduwd en ben naar boven gegaan. Flikker es ff heel gauw op.
Heb expres extra lang gedoucht, geschoren, gescrubt, haarmaskertje, alles.
En toen ik beneden kwam kreeg ik toch wel een dikke vette sorry van hem.
Was ook wel het minste.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Dikke knuffel voor jou! ❤️🫂
één maand geleden
Reactie op WeS187
Pffff 😑🫠
Echt, take a hint dude..
Ik snap niet dat mannen zó weinig inzi ...
Die van mij zei toen ik beneden kwam 'hallo' en een vragende blik wat er was. Ik heb gezegd dat we het er straks maar even over moeten hebben en ben een dutje gaan doen met de baby. Die net abrupt beëindigd werd door een blaffende hond.
Ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld binnen een relatie 😅. Ergens wilde hij graag een 4e en zit ik nu in deze situatie.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik denk niet echt dat ik iets kan zeggen om je op te beuren. Behalve misschien dat de situatie hier een beetje vergelijkbaar is. Maar dan 3 kinderen ipv 4.
Ik heb ook liever niet dat m’n man thuis werkt. Want dan merk ik toch dat ik gefrustreerd raak dat hij niks doet. Terwijl als hij op kantoor zit weet ik gewoon dat ik het sowieso zelf moet doen.
Ik denk dat je die massage maar gewoon moet boeken en hem de tijd door geven. Anders wacht je over een jaar nog.
En hopelijk heeft het van je afschrijven je ook wat opgelucht.
Toen ik afgelopen maandag voor het eerst mijn man alleen heb gelaten met de baby voor het superleuke uitje namelijk naar het ziekenhuis met de middelste zei hij toen ik terugkwam: kan jij de kinderen uit de opvang halen en naar bed brengen? Want ik heb natuurlijk 2 uur niet kunnen werken nu dus moet langer op kantoor blijven …. De baby heeft serieus al die tijd geslapen en hij heeft een online vergadering gedaan. Maar goed, heb maar gewoon ja gezegd en het is wat het is.
Ik weet wel dat hij wat meer gaat doen met de baby als de baby wat ouder is en ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon niet beseffen dat wij ook moe worden van de dag en de babysleur
één maand geleden
Reactie op kich
Ik denk niet echt dat ik iets kan zeggen om je op te beuren. Behalve missch ...
Je wil gewoon af en toe even hulp en niet het Gevoel hebben er alleen voor te staan. Of dat in elk geval iemand even voor jou zorgt als je continue voor anderen zorgt. En dat hij gewoon even zegt: kom geef mij de baby en ga wat voor jezelf doen.
En niet hem pakken en zodra hij huilt ermee terugkomen. Het is je 4e, beetje leercurve mag wel 😅
En nu heeft hij aangegeven a.s. woensdag voor werk op 2,5 uur rijafstand ergens te moeten zijn waardoor ik ze alle 4 heb, school brengen en halen, de draak van een peuter heb en de hond naar de kapper moet brengen. Als hij daarna durft te zeggen dat de 5 uur auto totaal met radio op en zonder gezeur aan je hoofd vermoeiend was dan staat er binnenkort een verwonding van partner in de krant
één maand geleden
Reactie op kich
Ik denk niet echt dat ik iets kan zeggen om je op te beuren. Behalve missch ...
Ben al blij dat ik niet alleen ben hierin 😅
één maand geleden
Wat mij dus een beetje stoort aan de hele eten koken situatie is dit.
Ik ben voor de derde keer in 5 jaar tijd 6 maanden met verlof. Ik ben zelfstandig dus heb geen inkomen. Nu hebben we altijd onze financiën gescheiden gehouden en dat vind ik ook prima, houd graag mn eigen broek op.
We hebben 3 maaltijdpakketten per weer en de rest boodschappen. Maar elke keer als ik een keer niet heb kunnen koken overdag zegt manlief als hij thuiskomt: ik heb geen zin om te koken, laten we wat bestellen…. En ik heb al duizend keer gezegd dat m’n geld een beetje op is na 1,5 jaar onaangesloten niet werken. En nog wil hij steeds 2-3 keer per week eten bestellen 🤯 dus ik sta maar braaf elke dag met de draagzak te koken, anders ben ik helemaal platzak 👎🏻
één maand geleden
Reactie op kich
Oh meeeen. Dat wordt een zware dag. Gaat je peuter wel eens naar de opvang? ...
Ja hij gaat wel naar de opvang maar die dag is hij de hele dag thuis 🙊.
één maand geleden
Reactie op kich
Ik wil ook naar de bekkenfysio maar durf niet te vragen wanneer ik een keer ...
Ja absurd he. Oppassen ook. Het is ook jouw kind, have fun