2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op kich
Wat mij dus een beetje stoort aan de hele eten koken situatie is dit.
Ik b ...
Hier is de afspraak: ik geen zin in koken omdat ik de hele dag al druk ben geweest, dat hij moet koken. Geen zin in? Prima dan betaal jij maar de bestelling. Wij hebben onze financiën ook voor een deel samen en deel gescheiden.
één maand geleden
Reactie op kich
Oh wat haat ik die vraag. Vooral als die gesteld wordt als ze thuis komen. ...
Heb hem net gezegd dat ik enorm zin heb aan doner🙈😬 dus dat eten we vandaag
één maand geleden
Reactie op kich
Ik wil ook naar de bekkenfysio maar durf niet te vragen wanneer ik een keer ...
Dat vraag je toch ook niet? Je plant het in en zegt: hoe zullen we het dan regelen? Door het te vragen lijkt het alsof je toestemming moet vragen. Maar door deze vraag te stellen (hoe gaan we het regelen) maak je het een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als ik dit lees van die kerels allemaal knijp ik echt in mn handjes hoor, maar het is ook belangrijk je eigen ‘werk’ (met de baby) net zo belangrijk te maken en ook als dusdanig te communiceren.
En dus ook gewoon gáán naar afspraken zodat man het alleen mag gaan doen. Dan ervaart hij meer wat het is.
één maand geleden
Reactie op citrus1987
Dat vraag je toch ook niet? Je plant het in en zegt: hoe zullen we het dan ...
Ja zo klinkt het zo makkelijk. Alleen vragen moet wel want hij heeft ook afspraken met werk. En als hij dan niet kan dan moeten we een oppas regelen, want geen familie in de buurt. En wil niet een vreemde op mijn 8 weken oude baby laten passen.
Maar misschien moet ik de dingen idd anders brengen 🤔
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja hij gaat wel naar de opvang maar die dag is hij de hele dag thuis 🙊.
Ah shit
één maand geleden
Reactie op kich
Ja zo klinkt het zo makkelijk. Alleen vragen moet wel want hij heeft ook af ...
Buiten zijn werktijden om een afspraak maken een optie en dat gewoon mededelen. Zijn toch ook zijn kinderen. Ik vind dat altijd zoiets raars dat mannen alles “kunnen” doen en vrouwen niet. Is hier gelukkig niet aan de hand, als dat wel was dan was het niet heel gezellig hier geweest.
één maand geleden
Reactie op kich
Ja zo klinkt het zo makkelijk. Alleen vragen moet wel want hij heeft ook af ...
Ja ook mijn leerpunt😅
één maand geleden
Reactie op kich
Dan moet ik een fysio vinden die in de avond werkt of het weekend. Man werk ...
Ik weet ook niet waar dit omslagpunt ligt. De eerste 2 kinderen waren we echt evenveel betrokken. 3 en 4 zijn voor mij blijkbaar
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ik weet ook niet waar dit omslagpunt ligt. De eerste 2 kinderen waren we ec ...
Gek dan toch?
één maand geleden
Mijn fysio werkt ook in de avond inderdaad. De meeste fysio’s hebben tegenwoordig wel een avond in de week geloof ik.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Hier zijn de krampen van het Rota vaccin begonnen. Ze slaapt er wel doorhee ...
Hoelaat heeft je kindje die gehad? Hier vanochtend, merk (nog) niks
één maand geleden
Reactie op kich
Dan moet ik een fysio vinden die in de avond werkt of het weekend. Man werk ...
Ik ben fysio en de meeste praktijken hebben een avond spreekuur of zaterdag dienst😉
één maand geleden
Zo eindelijk werd mijn draagdoek geleverd, draagzak was hier niks. De kleine man heeft zojuist een dutje gedaan van 1uur in de draagdoek😬
Maar wou nier meteen 2uren ermee rondlopen. Dus voorzichtig hem na 1uur eruit gehaald.... heb hem er nog niet uit of meneer is weer wakker🫤 nu zo eerst maar voeden en dan proberen of hij in zijn wipper nog dutje wil doen