2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Is het een geweven of zo’n rekbare?
Eentje via temu. Zit geen rek in🤣 wou niet meteen de hoofdprijs betalen en dan weer moeten zeggen het is niks voor hem🤷‍♀️even gedoe met opknopen, maar heb zelfs rondje buiten gelopen met hem🥰

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Eentje via temu. Zit geen rek in🤣 wou niet meteen de hoofdprijs betalen e ...
Ik heb een geweven, zonder rek dus en Lina vindt het echt walgelijk maar temu zeg jij. Geen slecht idee 😅

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb een geweven, zonder rek dus en Lina vindt het echt walgelijk maar te ...
Oh ik weet niet hoe ik zou overleven zonder draagdoek of draagzak

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb een geweven, zonder rek dus en Lina vindt het echt walgelijk maar te ...
Ja moest wasbare zoogcompressen hebben en die waren daar goedkoop🤭 en denk voor die 9euro kan ik het proberen. Was 5minuten brullen, dus speentje gegeven en ben gaan wandelen. Toen hij sliep speentje eruit en hij sliep zo door🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja het lijkt mij erg fijn tijdens die huiluurtjes tussen 17:00-21:00, dat ik nog enigszins een functionerend lijf heb na deze periode 😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ja moest wasbare zoogcompressen hebben en die waren daar goedkoop🤭 en denk ...
Wat heeeeerlijk zeg!!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja het lijkt mij erg fijn tijdens die huiluurtjes tussen 17:00-21:00, dat i ...
Ik had van m’n osteopaat een adresje gekregen voor een draagconsulent maar volgens mij worden daar alleen dure merken aangesmeerd en om nou alleen heen te gaan voor advies en niks te kopen… Maar ik heb ook niet een moeilijk kindje wat de hele dag in de draagzak moet omdat ze anders niet slaapt oid. En het is ook weer niet dat ik het geld er niet voor over heb maar ben zo bang dat ik €150 voor iets betaal en Lina het helemaal niks vindt 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ja het lijkt mij erg fijn tijdens die huiluurtjes tussen 17:00-21:00, dat i ...
Ja ik ga dan een blokje om. Ik moet het wandelen opbouwen voor mijn bekken, ideaal zo. En thuis om de handen vrij te hebben voor de broers. Of om eieren te gooien..

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ik had van m’n osteopaat een adresje gekregen voor een draagconsulent maar ...
Op vinted staan er ook een hoop!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja ik ga dan een blokje om. Ik moet het wandelen opbouwen voor mijn bekken, ...
Eieren gooien 💯😂😅

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Op vinted staan er ook een hoop!
Oja goeie tip, ik denk daar dus nooit over na 🫣

één maand geleden

Die mensen die met een baby van 10 weken al een halve wereldreis gaan maken, zouden die een ander soort baby hebben? Ik vind de auto volladen voor een uitstapje opa en oma al een opgave…

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Weet niet waar je woont maar mijn bekkenfysio doet avonden 😜
Amsterdam 🙂

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik ben fysio en de meeste praktijken hebben een avond spreekuur of zaterdag ...
Nou ga ik toch een ander zoeken. De vekkenfysio van mijn vorige zwangerschap werkt niet ‘s avonds of in het weekend

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ik ook niet. Ik heb 2 draagzakken en 3 draagdoeken 🙈

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Die mensen die met een baby van 10 weken al een halve wereldreis gaan maken ...
Wij gaan regelmatig een weekendje slapen op de camping. Ja je moet van alles inpakken. Maar een baby heeft voor een uurtje oma en opa net zo veel nodig zo ongeveer als voor een wereldreis 😬 en als je niet thuis bent hoef je ook niet van alles te doen. Dus kan je echt even lekker ontspannen

één maand geleden

Reactie op kich

Wij gaan regelmatig een weekendje slapen op de camping. Ja je moet van alle ...
Hmm dit klinkt niet slecht eigenlijk. Ik ga toch eens proberen of mijn vriend niet eens een centerparcs oid wil overwegen. Ik bedoelde eigenlijk meer een reis van 10 weken door Azië met baby… met halve wereldreis🤣

één maand geleden

Hmm dit klinkt niet slecht eigenlijk. Ik ga toch eens proberen of mijn vrie ...
Wij gaan in december naar europarcs. Heb een baby proof huisje geboekt met alles erop en eraan ook voor de kleine: badje/bedje, 1 ochtend ontbijt en 1 avond gourmetschotel. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn! Ik snap inderdaad ook niet hoe mensen dat doen met een grote reis. Als ik een middag weg ga denk ik al: oké wat moet er mee en dan gebruik ik de helft al niet 😂

één maand geleden

Die mensen die met een baby van 10 weken al een halve wereldreis gaan maken ...
Hahaha ik zit nu al in m’n maag met volgende zomer en op vakantie gaan 😂😂 Laat staan nu, met alles wat je nodig hebt, dan moet de baby zelf ook nog mee en hoe doe je dat. Het is thuis al een uitdaging 😂

één maand geleden

Reactie op kich

Amsterdam 🙂
Oja, dan is Hoorn net ff te ver om baande fysio te gaan 😅