2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Verkoopt dat een beetje ? Ik had rompers erop gezet maar daar wordt niet op ...
Kleertjes gaan redelijk snel, rompers niet echt.
één maand geleden
Reactie op Guchi
Ik kwam hier op het forum om het over haar kleine kleertjes te hebben en nu ...
Oei maatje 50 heb ik nooit gehad hier😅 gelukkig ligt 62, 68 en 74 al wat in de kast. Dan kunnen die ook aan de haakjes en kan ik weer wat shoppen. 62 is wel compleet, de rest nog niet
één maand geleden
Reactie op Guchi
Ik kwam hier op het forum om het over haar kleine kleertjes te hebben en nu ...
Precies dit! Dit voel ik dus de hele tijd 😭
één maand geleden
Pfffff baby 1,5 uur ontroostbaar. Denk op een gegeven moment oké ik probeer de draagdoek maar dat zal wel niet werken, ja hoor meteen stil. Voel me zo dom nu, ze had helemaal geen 1,5 uur hoeven krijsen 🥺 kan wel janken dat ik hier niet aan heb gedacht en klinkt overdreven maar voel me meteen zo’n slechte moeder dat ik m’n kind onnodig heb laten huilen zo lang uuuuuugh
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, overdag gaat het hier ook vaak moeilijker dan ‘s avonds. Terwijl ik me ...
Ze slaapt hier ook het best ‘s nachts in haar co-sleeper en donkere kamer. Soms denk ik wel eens om haar overdag daar ook neer te leggen. Nu ligt ze er na de fles van 20.00 uur en een badje ook heerlijk te tukken, maar ik mis haar! 😂
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Oei maatje 50 heb ik nooit gehad hier😅 gelukkig ligt 62, 68 en 74 al wat i ...
Hier ook, dochter is geboren met 55 cm (en 4800 gram), dus we zaten binnen no time in maat 62.
Ik had nog wat kleding van de oudste dochter en heel veel van mijn schoonzus, dus het gros geef ik weer terug/door zodat het weer door iemand anders kan worden gebruikt.
één maand geleden
Reactie op Rooss97
Ze slaapt hier ook het best ‘s nachts in haar co-sleeper en donkere kamer. ...
Haha ahh!
Ik moet zeggen dat Lina alle slaapjes in haar eigen bed doet, in haar eigen kamer. Vond het in het begin wel lastig maar het is ook wel lekker hoor! Ik slaap er zelf nu een stuk rustiger door en overdag heb ik echt even m’n handen vrij ☺️
één maand geleden
Lina slaapt gewoon niet bij m’n zus thuis, hooguit een kwartier. Heb dan gewoon m’n kinderwagen mee…
Ik eet daar regelmatig en op een gegeven moment is ze zo moe dus dan wordt het huilen.
Vanavond was m’n vader er ook met zijn vriendin, dus we zaten gezellig met de fam compleet en dan moet ik toch op een gegeven moment maar gaan omdat ik alleen maar een huilende baby aan t wiegen ben in de keuken. Grrr 😕
één maand geleden
Reactie op kich
Er komt een tijd dat ze ondersteboven in de hoek liggen met hun tenen over ...
Zo lag meneertje, de oudste, gisteren.
één maand geleden
Qua kleding, onze favoriete pakjes heb ik bewaard. Evenals geboortepakjes en de mini rompers.
Heb alles van ons zoontje wat dochter nog aan kan bewaard. Van zoon nu alles op Vinted gezet. Rompers als pakket/bundel verkopen gaat nog wel en gewone kleding gaat ook wel.
Heb nog een aantal echt hele leuke pakjes van beiden nog even bewaard, vrienden van ons hebben enorme kinderwens. Hopelijk wordt deze ook vervuld en kunnen we hun nog blij maken ermee.
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Lina slaapt gewoon niet bij m’n zus thuis, hooguit een kwartier. Heb dan ge ...
Als je de kinderwagen op rustige plek zet? Wij zetten deze bij vrienden op de gang bijvoorbeeld. Daar sliep zoon op gegeven moment gewoon goed in. Grapten altijd dat het zijn tweede slaapkamer was. Overigens heeft hij nu ook echt een tweede slaapkamer daar. Staat standaard een campingbedje voor hem klaar in hun dochters kamer😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja, misschien dat eens proberen. Ik vind dan dat ze overal gewoon doorheen ...
Haha snap ik! Maar dat komt vanzelf wel. Het is en was nooit muisstil op de gang. Hij slaapt nog steeds bijna overal doorheen. Deurbel etc ook
één maand geleden
Waarom slaap die kleine nog niet? Ik heb het vreselijk in mijn rug en had gehoopt te kunnen slapen.... me vriend slaapt al gewoon🤷♀️