2765 Reacties

één maand geleden

Reactie op kich

Wij gaan regelmatig een weekendje slapen op de camping. Ja je moet van alle ...
Oké, daar heb je een punt 😂

één maand geleden

Reactie op Charlotte1987!

Die mensen die met een baby van 10 weken al een halve wereldreis gaan maken ...
Ja absoluut. Ik geloof ook niet dat je een makkelijke baby 'creëert'. Die heb je en dan doe je veel of die heb je niet en dan zit je in je bubbel.

één maand geleden

Maar wat neem jij voor een baby allemaal mee dan? Wij zijn nu in Griekenland en ik vind het voor de baby veel makkelijker dan voor die van 1,5! Zeker met borstvoeding.

één maand geleden

Meiden!! Een overwinning in het martelwerktuig!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ze kijkt haar ogen uit

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat goed 😍 en als ze daar in slaap vallen voelt zo lekker❤️❤️

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Wat goed 😍 en als ze daar in slaap vallen voelt zo lekker❤️❤️
Ze was ondanks de rota krampen steeds tussendoor superblij dus ik dacht, gauw in dat ding. Ff naar de brievenbus lopen maar ze zit zo lekker te koekeloeren, heb het rondje maar ff groter gemaakt!

één maand geleden

Whoehoee 2x 1uur heeft de kleine aap in de draagdoek geslapen! Ik heb zowaar mijn kapsalon warm kunnen eten terwijl hij sliep. Had hem vanmorgen in bad gedaan, maar loedermoeder dat ik ben hij heeft knoflooksaus op zijn hoofd zitten. Nu zo voeden en dan even langs schoonvader met de kleine aap. Terror schoonmoeder komt weer uit het gesticht naar huis vrijdag. Dus dan kunnen we de lol weer op als familie (ze commandeerd iedereen en zij zit op de stoel) niet dat ik me verder geroepen voel om wat te doen, heb de zorg al voor de kleine aap en de diva poes

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Ze was ondanks de rota krampen steeds tussendoor superblij dus ik dacht, ga ...
Ja het werkt nu met die krampjes hier fantastisch!

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja absoluut. Ik geloof ook niet dat je een makkelijke baby 'creëert'. Die h ...
Hier is het een makkelijke baby zolang hij wordt vastgehouden (of gedragen in de draagzak). Soms als we wandelen sukkelt hij een beetje in slaap en als we geluk hebben slaapt hij dan met de Rockit nog even verder. Maar eigenlijk slaapt hij, behalve 's nachts, nooit langer dan een half uur / uur alleen. Maar het weerhoudt ons er allemaal niet van dingen te gaan ondernemen. We gaan op visite, een ijsje eten, naar de kermis, lunchen op een terrasje, naar de Bloemencorso... Ik was altijd van mening dat je zelf van grote invloed bent op hoe makkelijk je baby wordt maar daar ben ik wel van teruggekomen. Ik denk dat hij wel door ons toedoen overal doorheen slaapt (blaffende hond, de bel, stofzuiger, enz) maar verder heb je het inderdaad amper zelf in de hand. Hij huilt als ie huilt 😅 Het enige waar je invloed op hebt is hoe je daar mee omgaat.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja het werkt nu met die krampjes hier fantastisch!
We hadden een half uurtje gelopen en toen raakte ze er wel klaar mee maar ging daarna blij in de box spelen en ik heb gegeten dus mij hoor je niet 😁

één maand geleden

Reactie op WeS187

Hier is het een makkelijke baby zolang hij wordt vastgehouden (of gedragen ...
Ja wij hebben auto haters.. allemaal geweest. En idem voor de kinderwagen. Dus ik ga er wel op uit, maar ver rijden vermijd ik. Ik probeer draagdoek proof uitjes nu, gelukkig is er een hoop op loopafstand. Mijn eerste sliep vanaf de andere autostoel juist heel goed in de auto. Toen gingen we juist bij mijn zus op bezoek (2 uur rijden).

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Jaaa, wat goed! 😍

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ja wij hebben auto haters.. allemaal geweest. En idem voor de kinderwagen. ...
Kan me goed voorstellen dat je met een huilbaby of een baby die alleen in bed wil slapen niet makkelijk buiten komt.

één maand geleden

Oké, domme vraag misschien maar denken jullie dat ik evengoed druppeltjes kan geven tegen de kramp of zou dat niks uitmaken met deze Rota kramp??

één maand geleden

Pff alweer de discussie laat je kind een halfuur / driekwartier huilen..... nu wil mijn vrienden mening van zijn vader (sorry maar die man is 80! En dementerende) heb gezegd nog 1x en ik stap met de kleine in d'r auto en ga naar huis.... Wou morgen even alleen te boodschappen.... ik neem de kleine wel mee, want vind "laat maar janken" niet kunnen als ik van huis ben

één maand geleden

Echt hè?

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Oké, domme vraag misschien maar denken jullie dat ik evengoed druppeltjes k ...
Zou het gewoon proberen.

één maand geleden

Zou het gewoon proberen.
Ja heb het net idd gegeven en geef het gewoon ieder uur tot ik naar bed ga, hopen dat het gaat vanavond. Ik moet zeggen dat het nog meevalt. Ze is af en toe heel boos en daarna weer gewoon der blije zelf. Net wel een half uur echt keihard gekrijst maar nu weer gewoon super gezellig.

één maand geleden

Je neemt dan alleen wat meer voeding mee😅 met baby van 10weken op wintersport gegaan en dat was een stuk makkelijker. Kleding en voeding. Toen hij 9 maanden was moest ik ook denken aan hapjes etc. En laatste keer met 2 jaar op wintersport at hij met de pot mee, maar dan wel nadenken met alles. Baby van 10 weken is wat dat betreft stuk makkelijker!