2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Immie26
Pffff is mijn man thuis en doet hij dingen met de baby: troosten, naar bed ...
Dit is best herkenbaar. Ik heb ook steeds commentaar; hij ligt niet lekker, je moet hem zo vasthouden, hij houdt niet van zus en zo. Is helemaal niet leuk voor m’n man.
Ik probeer nu even weg te lopen en dan ga ik me even focussen op iets anders. Hij moet echt even z’n eigen weg vinden zonder dat ik me ermee bemoei.
Denk ook dat het sneller gaat dan als ze ons precies moeten gaan na doen. En als hij een keertje dan niet in slaap valt dat is dan maar zo. Daar leert iedereen van.
Probeer het wat los te laten en doe lekker even oordopjes in anders met kolven!
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Jezus staat er weer een op kliko nominatie hoor. Kind. Mama is KAPOT. Het i ...
Hier ook zo gek. Eerste keer 3 uur geleden, toen is het ook niet gelukt en ik ben gewoon te moe om aan te dringen. Speentje ging wel. Dan maar weer slapen (op mij). 3 uur later heb ik zowat mn borst erin moeten wurgen, wel honger namelijk maar niet willen aanhappen (en steeds die vuistjes ertussen 🤯).
Uiteindelijk wel gelukt maar pfffffffff
één maand geleden
Zo aangezien mijn vriend vandaag en morgen papadag heeft heb ik hem vannacht wakker gemaakt om te helpen. Ik kon namelijk ff slecht eruit komen en moest ook plassen. Dusja nu moest hij wat doen, maar moet je dan steeds als je je kussen voelt weer keihard snurken??
één maand geleden
Reactie op kich
Hier ook zo gek. Eerste keer 3 uur geleden, toen is het ook niet gelukt en ...
Pff ja he. En als hij nu goed zou groeien zou ik zoiets hebben van prima, drink later maar. Maar hij buigt al flink af, er moet gewoon melk in. Uiteindelijk heeft hij de andere borst gedronken, de meest volle wilde hij niet. Dus ik na het drinken nog maar naar beneden gegaan om die borst te kolven 🥴
Ach ja, ik moest nog een voorraadje opbouwen zonder allergenen, dus wat dat betreft is het wel fijn...
één maand geleden
Reactie op kich
Hier ook zo gek. Eerste keer 3 uur geleden, toen is het ook niet gelukt en ...
Ja, die vuistjes echt schijt irritant!!!
Leuk dat ze hun handen aan het ontdekken zijn, maar moet dat tijdens het aanhappen? 😖
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Vragen jullie je soms ook af of je hier wel aan had moeten beginnen?
Ja🤯. Ik vind het vooral weer heftig dat hij niet in bed slaapt enzo. Maar hij is wel een fantastisch lieve baby die continue lacht 😍.
één maand geleden
Reactie op sunshine2121212121
Ja, die vuistjes echt schijt irritant!!!
Leuk dat ze hun handen aan het on ...
Ja of dat ze je tepel even gezellig vastpakken🫤
één maand geleden
Reactie op kaarllieeen
Goedemorgen,
Oververmoeid ✅
Huilen ✅ ( ik)
Onzeker voelen ✅
Ik kom bij jouw clubje
één maand geleden
Vannacht de borst geweigerd. Na veel strijd de andere gegeven en andere gekolfd.
Nu wéér de borst weigeren. Na meer dan een half uur strijd is hij in slaap gevallen zonder wat te drinken. Hij heeft vandaag nog maar 2 voedingen gehad. Zo gaat hij natuurlijk nooit aankomen. Ben er he-le-maal klaar mee.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Ja🤯. Ik vind het vooral weer heftig dat hij niet in bed slaapt enzo. Maar ...
Ja die lachjes zijn fijn.. maar heel eerlijk, als ik nu op een knopje zou drukken en het leven zou dan zijn zoals we met zn 3en zouden leven. Vrolijke peuter, ik lekker aan het werk, nachten doorslapen. Ik weet niet wat ik zou doen...
Ik blijf maar denken, die twee miskramen waren een teken dat we het niet hadden moeten doen. En we hebben niet geluisterd...
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ja die lachjes zijn fijn.. maar heel eerlijk, als ik nu op een knopje zou d ...
Als ze dadelijk samen kunnen spelen beloof ik je dat het t waard was 😍. Zien hoe ze in de box liggen en alles aanspannen om achter de broers of zussen aan te kunnen. Die interactie is zo leuk
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Vannacht de borst geweigerd. Na veel strijd de andere gegeven en andere gek ...
Succes met de lactatiekundige straks!!
één maand geleden
Reactie op Chantal1491
Ja of dat ze je tepel even gezellig vastpakken🫤
Ja, ik heb al een paar keer “au!” geroepen 🙈
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Vannacht de borst geweigerd. Na veel strijd de andere gegeven en andere gek ...
Ja, succes bij de lactatiekundige! Hopelijk levert het wat op. Laat je weten hoe het gegaan is? (al is dat hopelijk niet voor de Klaagmuur)
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Als ze dadelijk samen kunnen spelen beloof ik je dat het t waard was 😍. Zi ...
Ik hoop het 🤞
Ben blij als we door dat verschrikkelijke eerste jaar zijn. Mensen zeggen altijd dat je moet genieten, maar overleven kost al genoeg energie 😅 doe mij maar een dwarse peuter.
één maand geleden
Hier ook een vreselijke nacht.. was ook volle maan las ik. Meid is geloof ik verkouden en had gepoept. 22 uur laatste fles. Dronk ze amper. Toen kwam ze om 1.30 uur toen 04.30 uur en toen weer 7.15 uur.
Nu ligt ze weer in bed en hopelijk kunnen we beide nog ef slapen. Want moeten om 10 uur weer opstaan voor een fles omdat we om 11.00 uur bij het gemeentehuis moeten zijn voor een ID-kaart.. voor het ziekenhuis. Die onzin 😅