2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik hoop het 🤞
Ben blij als we door dat verschrikkelijke eerste jaar zijn. ...
Dat eerste jaar is ook zwaar🍀 maar dit kunnen we :). Aan alles komt een einde 😘
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ik kom bij jouw clubje
Je doet het zo goed mama! Echt een buiging voor jou! 👍 ik slaap sowieso meer dan jij maar mijn hormonen zitten mij zo in de weg. En dan voel ik mij echt klote. Nieuwe dag nieuwe kansen. De kleine lekker op schoot. 🫶
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ja die lachjes zijn fijn.. maar heel eerlijk, als ik nu op een knopje zou d ...
Lieverd, zou hij misschien je borst weigeren en slecht drinken omdat jij slecht in je vel zit? Ik zeg maar wat hoor… wil je ook geen schuldgevoel aanpraten maar dat popt nu bij me op. Tis goed bedoeld 😘
één maand geleden
Ik heb echt een kutnacht gehad. Ik kon echt niet slapen, sliep pas richting half 3 ongeveer. Ik heb zo’n onwijs zere rug en het enige wat ik kan bedenken, is dat het door die draagdoek komt maar gisteren tijdens het wandelen heb ik er helemaal geen last van gehad.
Lina heeft verder de hele nacht liggen kreunen, zag haar op de babyfoon steeds kronkelen dus denk dat ze kramp had maar gelukkig werd ze er niet wakker door.
6 uur flesje en om 7 uur sliep ze weer.
Ben benieuwd hoe het straks is als ze wakker wordt. 🤷🏼♀️
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Vannacht de borst geweigerd. Na veel strijd de andere gegeven en andere gek ...
Ongevraagd advies, hoef je niets mee natuurlijk.. Huid op huid voeden als het vandaag weer gebeurt. En dan de kleine proberen zelf aan te laten happen. Even terug naar de basis, fijn contact samen :) Hielp mij enorm!
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb echt een kutnacht gehad. Ik kon echt niet slapen, sliep pas richting ...
Samen dutjes doen vandaag?
één maand geleden
Bij de babies documentaire op Netflix gaan ze metingen doen tijdens slaap. Dat kind zetten ze dan in de autostoel met een speen en een meter op en dan wachten ze tot ze slaapt. Werd een lang experiment met die van ons 🤡
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Als ik ramen lappen uit m’n hoofd kan krijgen wel 😅
Denk niet dat Lina moppert over de ramen hoor
één maand geleden
Reactie op BijDeMolen
Ja die lachjes zijn fijn.. maar heel eerlijk, als ik nu op een knopje zou d ...
Je wil steeds terug, maar dat knopje werkt ook vooruit! Die rust komt echt weer terug.
Ik heb nu ook een tweede, niet omdat ik nog een zwangerschap, bevalling of newbornperiode wilde doormaken. Hellllll no🤣. Maar ik wil wel twee peuter, kindjes, pubers (mogelijk kom ik hier later op terug😅) en uiteindelijk volwassenen.
En wat betreft borstweigeren: ken je die foto met een meloen en een citroen? Dat ben ik dus nu. Echt vet kut. Mijn eerste had ook al een voorkeur, dus erg verbaasd ben ik er niet over. Wat bij mij helpt met toch beide kanten:
Als de geweigerde kant niet lukt (max twee of drie keer proberen voor de aanhap, baby moet niet overstuur raken of aversie krijgen), dan naar de favoriete kant. Ik koppel dan op de halve voeding los, kort rechtop houden, en dan weer proberen met aanleg aan de zielige kant. De ergste honger en frustratie is gestild, en het toeschietreflex is al op gang. Dan lukt het aanhappen vaak wel.
En anders idd de zielige kant afkolven en dan heb ik meteen melk om een flesje te oefenen 🤷♀️.
één maand geleden
Reactie op MD999
Hier ook een vreselijke kut nacht. Niks was goed. En nu ligt ze me vanuit d ...
Niet doen dan krijg je van die lelijke bobbels in het behang
één maand geleden
Reactie op kich
Ik zou daar nu alvast mee gaan stoppen. Als ze eenmaal gaat lopen heeft het ...
Jup. Maandag schoongemaakt. 5 minuten later stond een peuter eraan te likken. Of ze komen 'helpen'