2765 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ja 22e idd!
Wat is donderwolk? 😅
De hel dagen van de sprong😂😂
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Jup. Maandag schoongemaakt. 5 minuten later stond een peuter eraan te likke ...
Mijn moeder hier de ramen gedaan dinsdag. Kleuter kwam thuis en meteen tekenen met z’n vingers😬
#nooitmeerschoneramen
één maand geleden
Goed ik ben toch gaan boodschappen..had gekolfde melk achter gelaten. Heeft de kleine helemaal opgedronken en mijn vriend heeft nu door dat opstarten best veel energie vraagt. Doe zo de draagdoek om, want de kleine moet deze ochtend ook een dutje doen. Hij weigert dat ergens anders te doen. Dus ik bind hem zo om en ga de afwas wegwerken (doe ik normaal ook met de kleine man, maar me vriend had er geen tijd voor🤣)
één maand geleden
Reactie op kich
Ik zou daar nu alvast mee gaan stoppen. Als ze eenmaal gaat lopen heeft het ...
Het is voornamelijk nu de buitenkant, die heb ik in m’n zwangerschap 1 keer gedaan en als nu de zon erop schijnt kan je niet naar buiten kijken.
Maar Lina heeft buikpijn dus ik heb bankplicht!
één maand geleden
Reactie op kich
Ik zou daar nu alvast mee gaan stoppen. Als ze eenmaal gaat lopen heeft het ...
Ja, straks is het precies 5 minuten genieten van schone ramen als ze thuis zijn.
Hier van de week de auto gewassen, zitten nu koekjes kusjes op de auto 😅
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Meiden!! Een overwinning in het martelwerktuig!
Ik weet het niet helemaal zeker. Maar dit is een geweven doek toch? Volgens mij moet je die anders knopen. (Ik heb alleen rekbare doeken en die moeten wel zo).
https://wrapyouinlove.com/frontcarries
Hier staan video’s.
Maar misschien weten andere dames hier met een geweven doek het
één maand geleden
Reactie op kich
Ik weet het niet helemaal zeker. Maar dit is een geweven doek toch? Volgens ...
Het was me nog niet opgevallen, maar het ziet er idd uit als hoe een rekbare doek geknoopt moet worden. Bij een geweven doek heb je eerst een baan horizontaal over je kindje en dan 2 banen verticaal zeg maar. Kan goed dat je gelijk hebt obv foto!
één maand geleden
Reactie op kich
Morgen weer een dag. Of overmorgen 😅
Volgend jaar weer een jaar 😂
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik zal eens kijken, de instructie die erbij zat was ook niet perse duidelij ...
Van papier is ook niet te doen idd 😅 als je goed knoopt hoort hij voor jullie fijn te zitten. Misschien lukt het met dit filmpje?
https://youtu.be/T4FzzMA4ixU?si=mjtxYKf7Nze9rWAw
één maand geleden
Reactie op kich
Kan misschien zijn dat dat stugge eraf gaat na een paar keer gebruiken?
Normaal moet je ze een beetje indragen inderdaad
één maand geleden
Ik ben toe aan een dagje mama pauze. Gewoon even 1 dagje geen mama zijn.
We hebben er vandaag al 2x grote strijd en 1x kleine strijd om borst op zitten. We zijn 4 dutjes verder, uiteraard geen een van een volledige slaapcyclus, waarom zou je ook. En de peuter heeft bedacht ook niet gewoon te gaan slapen voor haar middag dut. Veeg mij op.
Ik kijk er zo naar uit om weer te werken. Weer na te kunnen denken over iets, weer nuttig te zijn. Maar ik moet nog 6 weken 😔